איתור נזילות מים באמצעות גז

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מהי שיטת איתור נזילות בגז ואיך היא עובדת?

שיטת איתור נזילות בגז נחשבת לטכניקה יעילה מאוד לזיהוי נזילות מים בצנרת. שיטה זו משמשת אינסטלטורים מקצועיים, כדי לאתר באופן מדויק מקרים של נזילות מים נסתרות בצנרת ובמערכות אינסטלציה, שקשה או לא ניתן לזהות באופן אחר. איתור הנזילות עושה שימוש בגז ייעודי, ללא הרס.

חשוב להדגיש כי מדובר בגז שאיננו רעיל אלא נחשב לידידותי גם סביבה. למעשה מדובר בתערובת של שני גזים שקיימים באטמוספרה, מימן וחנקן (95% חנקן, 5% מימן). את תערובת הגזים הזו מכניסים לצנרת על ידי האינסטלטור הבקיא בשיטה זו. ברגע שהגז נמצא במערכת, הוא זורם בצנרת עד שהוא "בורח" דרך מקור הנזילה של המים.

לאחר שהוא יוצא החוצה, ניתן לאתר אותו באמצעות גלאי גז רגיש במיוחד. באופן כזה מתאפשר לאינסטלטור לאתר את המיקום המדויק של הנזילה וזאת ללא צורך בחפירה נרחבת, ללא שבירת קירות וללא שום נזק למבנה.

 

צפו כיצד יגאל האינסטלטור מבצע איתור נזילה באמצעות גז:

היתרונות בשיטת איתור נזילות בגז

שיטת איתור נזילות מים בגז כוללת מספר יתרונות משמעותיים, ביחס לטכניקות חלופיות של איתור נזילות.

באנר היתרונות בשיטת איתור נזילות בגז IGL אינסטלציה

  1. רמת הדיוק – איתור נזילות בעזרת גז נעשה באופן מדויק מאוד. נדגיש כי ניתן באופן הזה לאתר נזילות באופן יעיל ומדויק, אפילו באזורים שקשה מאוד להגיע אליהם כגון מתחת לריצוף ומאחורי הקירות או ארונות. שיטת עבודה דייקנית כזאת חוסך זמן וכסף, שכן אין צורך לחצוב בקירות לצור האיתור (כך שלאחר מכן אין צורך להשקיע בתיקונים רחבי היקף). 
  2. שיטת עבודה נקייה ולא מזיקה – בניגוד לשיטות אחרות שעשויות לדרוש שבירת אריחים, מרצפות וקירות, איתור הנזילות בגז נעשה באופן לא פולשני. הגז מוכנס דרך פתח זעיר, אשר במידת הצורך ניתן לתקן בקלות. 
  3. חיסכון בזמן – בזכות זיהוי מהיר ומדויק של מיקום הנזילה האינסטלטור יכול לאחר מכן לתקן את הבעיה בצנרת בצורה יעילה ביותר. התיקון נעשה בתוך פרק זמן קצר יחסית ומינימום הפרעה לבעלי הבית או לבעל הנכס המסחרי. 
  4. עלות חסכונית – רמת הדיוק והיעילות של שיטת איתור הנזילות הזאת מעניקה ללקוח פתרון חסכוני. מכיוון שלאורך הבדיקה והתיקון עובדים באופן מדויק וללא הרס, חוסכים תיקונים מיותרים ומקצרים את הזמן העבודה. התוצאה היא עלות תיקון חסכונית ללקוח. 

 

איתור נזילות באיזורים שונים בבית: איתור נזילות מים בקיר | נזילות מים מהתקרה

כיצד פועלת שיטת איתור נזילות מים באמצעות גז? 

שיטת איתור הנזילות פועלת בכמה שלבים:

כך פועלת שיטת איתור נזילות מים באמצעות גז - שלב אחרי שלב IGL אינסטלציה

  1. תחילה האינסטלטור ניגש לצנרת החשודה כפגומה ובעלת נזילה. על מנת להכניס את הגז מבצעים קידוח זעיר במקום שלאחר מכן נוח לתקן.
  2. כעת מבצעים את הזרקת הגז פנימה. תערובת המימן והחנקן נכנסת למערכת ומתחילה לזרום בפנים. 
  3. זהו השלב שבו ניתן לזהות את הגז שבורח דרך הדליפה. הגז הקל מן האוויר עולה אל פני השטח דרך הסדק או הסדקים בצנרת. האינסטלטור משתמש בגלאי גז רגיש בכדי לאתר את האזור ממנו בורח הגז.
  4. כעת, לאחר זיהוי האזור הכללי שבו ישנה הנזילה, האינסטלטור ממשיך להשתמש בגלאי עד שהוא מאתר את המיקום המדויק של הנזילה ושם יש צורך לבצע את התיקון.
  5. כעת, לאחר זיהוי מיקום הנזילה, האינסטלטור מסיים את העבודה על ידי ביצוע התיקונים הדרושים. יתכן שתתבצע חפירה מסוימת אם הצינור סמוי ולאחר מכן ניגשים להחלפת צנרת במקטע נרחב או בצורת תיקון נקודתי על פי הצורך ומצב הצנרת.

 

מה ההבדל בין איתור נזילות בגז לבין במצלמה תרמית?

מצלמות תרמיות הן כלי נוסף המשמש אינסטלטורים שמספקים שירות של איתור נזילות מים. שיטה זו מסתמכת על העיקרון שמים הדולפים מצינור הינם בעלי טמפרטורה שונה ביחס לסביבה.

המצלמה התרמית מזהה את הבדלי הטמפרטורה הללו, ומאפשרת לאינסטלטור לזהות את האזור הכללי של הנזילה. את ההבדלים בין השיטות ניתן לסכם כך:

איתור נזילות מים בגז איתור נזילות מים על ידי מצלמה תרמית
שיטה זו מאתרת את המיקום המדויק של הנזילה המצלמה מזהה את האזור הכללי של הנזילה
איתור בגז מתאים עם כל סוגי הצינורות והחומרים המצלמה עלול להתקשות לאתר נזילות מאחורי חומרים מסוימים שהם אטומים או כאשר הנזילה עמוק מתחת לאדמה
שיטת האיתור אינו מושפעת מקיומם של הבדלי טמפרטורה, כך שניתן לאתר נזילות בצנרת מים קרים או חמים כאחד השיטה מסתמכת על הבדלי טמפרטורה כדי לאתר נזילות
שיטה שמאפשרת את גילוי הנזילה ללא הרס שיטה שמאפשרת את גילוי הנזילה ללא הרס

האם איתור נזילות בגז מתבצע רק בבתים פרטיים?

איתור נזילות בגז יכול לשמש הן בבתים פרטיים, הן בבתים משותפים והן במבנים מסוגים שונים. כלומר, האינסטלטור הבקיא בשיטה זו יכול להציע את השירות היעיל והאיכותי ללקוחות פרטיים או מסחריים, לוועדי בתים ועוד.

בשיטה משתמשים במבנים מסחריים כמו משרדים, חנויות למיניהן או מסעדות.ניתן להשתמש בשיטה לצד בתים פרטיים גם במתקני תעשייה כגון מפעלי ייצור, במחסנים ומתקני אחסנה לוגיסטיים. הבדיקות יכולות להתאים גם ליישום במבני ציבור לרבות בתי ספר, בתי חולים ומשרדי רשויות ומוסדות ועוד. 

מהי שיטת איתור נזילות בגז ואיך היא עובדת IGL אינסטלציה

כך תבחרו אינסטלטור מומחה באיתור נזילות בגז

כאשר בוחרים אינסטלטור לאיתור נזילות בגז, העדיפו איש מקצוע מנוסה, הבקיא בהפעלת הציוד ובעל וותק באיתור נזילות ותיקונן. 

  • חפשו אינסטלטור בעל ניסיון עשיר באיתור נזילות בגז. בקשו לדעת על הניסיון ועל הוותק ופרק הזמן שבו הוא משתמש בשיטה זו.
  • בקשו לדעת האם האינסטלטור משתמש בציוד גילוי גז ייעודי, מתוחזק ומדויק. תוכלו לשאול גם על התדירות שבה הציוד עובר כיול כדי לשמור על דיוק. 
  • בקשו המלצות מלקוחות קודמים, כדי להבין האם הם שבעי רצון מהבדיקה ומתוצאות התיקון. 
  • סימן נוסף לאיש מקצוע מעולה הוא ביטוח עבודות מסוג זה. הביטוח מגן על הלקוח במקרה של תקלה או נזק בזמן בדיקה או תיקון, כך שהכל יתוקן ביעילות, ללא טענות ובאופן מקיף כראוי. 

כך תבחרו אינסטלטור מומחה באיתור נזילות בגז - אינפוגרפיקה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים