לחץ מים נמוך

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

סובלים מלחץ מים נמוך? עד שאתם מצליחים למלא דלי מים לשטיפה הנשמה יוצאת? המקלחת הפכה לסיוט? הפצרון לבעיה שלכם היא כמובן הגברת הלחץ של המים. איך עושים את זה? אל מי פונים לשם כך וכיצד מתמודדים עם הבעיה? כל השאלות וכל התשובות כאן במאמר שלפניכם.

מה נחשב ללחץ מים נמוך?

ישנו מדד הקובע מהו לחץ המים התקין שצריך להיות בבית. אם הלחץ יהיה נמוך מזה הרי ברור כי מדובר בבעיה של לחץ מים נמוך. לחץ המים התקין הנמוך ביותר הוא של 3 אטמוספרה. פחות מזה כבר לא ייחשב לתקין.

מחיר הגברת לחץ מים

 המחיר של משאבה זו עומד על סכום של בין 3,000 ₪ ל – 4,000 ₪ כאשר זה כולל גם את עלות המשאבה וגם את ההתקנה שלה אך לא את הוספת השקע החשמלי הנדרש. הגברת לחץ המים נעשית בדרך כלל באמצעות משטאבה מיוחדת שנועדה לצורך הגברת הלחץ של המים בדירה.

לחץ מים נמוך רק במים חמים – מה זה אומר?

יש מקרים רבים אשר בהם לחץ המים הקרים בבית הינו תקין לחלוטין אך לחץ המים החמים הינו בעייתי. מה עושים במקרה כזה? אז ברור שיש מקום לבדיקת לחץ לצנרת מים איש מקצוע על מנת שיבדוק את מקור הבעיה וגם יתקן אותה. ברוב המקרים מדובר בבעיה באחד מהצינורות של דוד השמש. יש מקרים אשר בהם אפשר יהי לפתור את התקלה אך יש גם מקרים אשר בהם לא יהיה מנוס מהחלפה של צינור הדוד.

בסרטון: IGL אינסטלציה מזהים נזילה צנרת דוד השמש

לחץ מים נמוך עקב צנרת ישנה – למה זה קורה?

בצנרת ישנה קורה לא פעם שיש ירידה בלחץ המים. הדבר קורה בעקבות בלאי טבעי של הצנרת כאשר נוצרת בתוך הצנרת חלודה, קורוזיה והרבה בלאי מה שלמעשה חוסם את הצנרת. במקרי אלו לא תמיד אפשר יהיה לנקות מבפנים את הצנרת וההמלצה תהיה להחליף את הצנרת. אז אם אתם גרים בבית ישן, כדאי מאוד בהזדמנות בה אתם משפצים את הבית, לבצע החלפה וחידוש של כל הצנרת. אם אתם לא רוצים להיכנס לעבודות ולעלויות גבוהות של החלפת הצנרת הכרוכה בהרמת רצפות ופתיחת קירות, תוכלו ליצור קו עוקף שיוביל הביתה את המים ישירות מהדוד באמצעות צנרת חילופית.
זה מה שיפתור את הבעיה בלחץ המים ויציל אתכם מעוד תקלות שונות ומשונות השמורות לצנרת הישנה.

בדיקת צנרת מים

לחץ מים נמוך עקב נזילה – ממה זה נובע?

כאשר ישנה נזילה במוקד כלשהו לאורך הצנרת, אם זה בגלל חור שיש בצנרת ואם זו בעיה בחיבורים שבמעבר הצנרת, עשוי להיווצר מצב אשר בו המים זורמים באיטיות רבה ובלחץ נמוך מהרצוי. אז לא תמיד אתם יכולים לדעת האם אכן הבעיה שלכם בלחץ המים נובעת בעקבות נזילה. לשם כך אתם צריכים להזמין איש מקצוע שיבדוק מה גרם לירידה בלחץ המים.
אם תזמינו אינסטלטור מומחה שיידע לאבחן ולבדוק את הצנרת לכל אורכה, תוכלו להגיע למסקנה האם אכן הבעיה נעוצה בנזילה קיימת או שמא יש סיבה אחרת שגורמת להפחתת הלחץ בברז המים.

לחץ מים נמוך עקב סתימה – ממה זה נגרם?

יש מצבים רבים אשר בהם ישנה סתימה בחלק כלשהו של הצנרת, מה שבאופן טבעי יוצר מצב של זרם מים נמוך יותר, בגלל המעבר הצר שנוצר. זה יכול לקרות בצנרת שיש בה סתימה בגלל פסולת שנסחפה לצנרת וזה גם יכול להיות בגלל בלאי של הצנרת והצטברות של חלודה או קורוזיה.
הפתרון במקרים כאלה זה פשוט ניקוי של הצנרת ושחרור כל הפסולת שתוקעת את מעבר המים.
במקרים אשר בהם יש בלאי בצנרת וחלודה שגם מורידה את לחץ המים וגם צובעת את המים בצבע עכור בגלל החלודה שמעורבת בתוך המים.

איך אינסטלטור מבצע הגברת לחץ מים?

אם המערכת של הצנרת נבדקה והבעיות שציינו לעיל אינן קיימות או שהן היו, טופלו בצורה מקצועית ועדיין יש בעיה בלחץ המים, הרי שאפשר יהיה לנקוט בפתרון של התקנת משאבה לצורך הגברת לחץ מים.

איך עושים את זה בפועל?

הגברת לחץ המים נעשית באמצעות משאבה שנועדה לשם כך. המשאבה היא לרוב יקרה וגם מעט מרעישה ויש לה גם בעיה נוספת שהיא מחייבת הוספה של נקודת חשמל.
חשוב להוסיף ולהדגיש כי משאבת מים להגברת לחץ תטפל רק בבעיה של לחץ נמוך שאין מאחוריה עוד בעיה. כלומר אין נזילה בצנרת ואין סתימה בגלל סיבה כלשהי רק שהלחץ בצנרת נמוך בלי סיבה ממשית נראית לעין. רק במצבים מן הסוג הזה אפשר יהיה להגביר את הלחץ בעזרת משאבה.

צנרת מים

למי מתאימה משאבה להגברת לחץ המים?

  1. אנשים שמתגוררים בקומה גבוהה ויש להם צנרת טובה ותקינה, או אז מסתבר כי הבעיה בלחץ המים נגרמת בגלל הבעיה של המים לעלות עד לרומה הגבוהה.
  2. אנשים שרוצים ליהנות ממקלחת בזרם חזק במיוחד, יכולים בהחלט להשיג את התוצאה בעזרת משאבת מים. כדאי לדעת כי בבתי מלון שם יש לחץ מים חזק, נובע הדבר מחיבור של משאבת מים.
  3. יש ערים אשר בהם מבנה הצנרת הינה בעייתית מה שמשפיע על זרם נמוך שמגיע אל הבתים. מדובר בערים באזור המרכז כמו תל אביב רמת גן וגבעתיים. בערים אלו מיושמת הצנרת בשיטה ישנה נושנה אשר בה הצינור הבודד מזין קטע אחד גדול כאשר התושבים שמתגוררים בסוף הרחוב מקבלים רק לחץ נמוך. במקרה כזה זרם המים ייחלש בעיקר בזמנים אשר בהם כל הדיירים נמצאים בבית ועושים שימוש נרחב במים. לכן, יש לקרוא לשירותיו של אינסטלטור באזור תל אביב.

אינסטלטור לתיקון לחץ מים נמוך

נמאס לכם להתמודד עם זרם המים האיטי והחלש? רוצים להתרחץ עם זרם הגון כמו בבית מלון? אנחנו כאן עם כל הכלים וכל הידע המקצועי להגביר עבורכם את לחץ המים בצורה הכי יעילה והכי מקצועית.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים