מחירים של עבודות אינסטלציה ב-2024

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

על אף שאחד מהקריטריונים החשובים ביותר בבחירת נותן שירות, הוא המחיר, ישנם תחומים בהם המחיר אינו יכול להיות הקריטריון היחיד, או, אפילו הקריטריון הראשון במעלת החשיבות, שכן ישנם לא מעט קריטריונים נוספים, שהם חשובים לא פחות ממנו, ואף בהם חשוב מאד להתחשב. במאמר זה, ננסה לשפוך מעט אור על קריטריונים שונים המשפיעים על מחירן של עבודות אינסטלציה וכמובן, כהרגלנו, ננסה לתת לכם את הכלים לבחירה מושכלת יותר של ספק שירות.

שיטהמחיר
ביקור אינסטלטור250 - 300 ש"ח
ביקור אינסטלטור בשעות הלילה/שבתות/חגים300 - 400 ש"ח
החלפת ברז מצינור מתכת300 ש"ח לא כולל חלפים
החלפת ברז רגיל100 - 200 ש"ח
החלפת ברז יוקרתי300 - 450 ש"ח
החלפת ברז מכונת כביסה300 ש"ח
הגברת לחץ מים600 ש"ח
התקנת ניאגרה350 - 500 ש"ח
התקנת אסלה450 - 550 ש"ח לא כולל החלפת צנרת
פתיחת סתימה בסיסית250 ש"ח
סתימה בכיור150 - 250 ש"ח
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי600 ש"ח עד 800 ש"ח
החלפת צנרת ביוב350 ש"ח
צילום צנרת ביוב1,300 ש"ח
שטיפת קו ביוב600 ש"ח
התקנת דוד שמש450 - 550 ש"ח
החלפת דוד שמש1,800 ש"ח
החלפת ברך אסלה350 ש"ח
גילוי נזילות מיםהחל מ- 1,000 ש"ח

אינסטלטור מחיר באנר

מחירים של אינסטלציה וממה הם בעצם מורכבים?

להזמנת אינסטלטור במחיר מבצע  077-8051102

את עבודות האינסטלציה ניתן לחלק על פי קריטריונים שונים. ננסה לעסוק בכמה שיותר מהם.
ביצוע עבודה דחופה מול ביצוע עבודה יזומה-

מחירי אינסטלציה של עבודות דחופות

אם נסתמה לכם האסלה במהלך יום שבת או בחג, אתם בטח מכירים את הסיטואציה – אתם יושבים באמצע הבלגן, ובאצבעות רועדות, מנסים לאתר את האינסטלטור שיבוא ויושיע אתכם. במקרים כאלה, הדרך הטובה ביותר, היא להתיישב ליד הטלפון ולהתחיל לבקש המלצות של אינסטלטור 24 שעות טוב שעובד בשעות לא רגילות. בעיתוי כזה של אירועי אינסטלציה, מחירים הם החלק הפחות חשוב, קריטריונים חשובים יותר יהיו נכונותו של השרברב להגיע ולפתור את הבעיה, ואם אפשר, גם המלצות על איכות עבודתו.

יגאל חביב IGL אינסטלציה

מחירי אינסטלציה של פרויקטים יזומים

הסוג השני של עבודות האינסטלציה על פי חלוקה זו, הן העבודות המתוכננות. לרוב, המדובר בעבודות בהיקף גדול יותר, הן מורכבות יותר, ולכן, באופן טבעי, תרצו להקדיש להחלטה בגינן זמן ושיקול דעת רבים יותר. בחלק מהמקרים, הן כוללות שבירת קירות או רצפות ועלויות גבוהות יותר, וכתוצאה מכך, הן תבצענה בעיתויים מחושבים מראש, כדוגמת החודש שלפני שאתם נכנסים לדירה שקניתם, זמן שבו אתם יכולים לעבור להתגורר במקום אחר מבלי שהדבר יפגע בשגרת החיים השוטפת שלכם. בעת ביצוע עבודות מתוכננות ויזומות, חשוב מאד להתייחס לקריטריונים רבים ככל שניתן בבחירה – רמתו המקצועית של השרברב, ניסיונו בעבודות קודמות כגון זו, פרק הזמן שאליו הוא מתחייב לסיום העבודה, האם הוא אחראי להשבת המצב לקדמותו (כלומר, לסגור את הקירות והרצפות ולהחזירם למצב שלם) או שעליכם לדאוג לאיש מקצוע משלכם שיעשה זאת, ועוד פרמטרים שונים, שמוכתבים על פי סוג העבודה ועל פי הנתונים הספציפיים של הפרויקט.
אגב, לעיתים, יכולה להתגלות דחיפות גם בעבודות, שלכאורה, נחשבות לעבודות יזומות ומתוכננות. למשל, החלפת כוללת של צנרת מים או ביוב העוברת בתוך או מחוץ לקירות בניין, בזמן רגיל, תחשב לעבודה יזומה, שיש לכם זמן רב להתכונן אליה, לשאול מספר חברות בנוגע למחיריהן, לבדוק ולהשוות. אבל, לפעמים, פיצוץ בלתי צפוי בצנרת הישנה הופך את הפרויקט ממשהו שיכולתם להתכונן אליו בנחת למשהו שחייב להיות מבוצע כאן ועכשיו, אחרת, הנזקים שייגרמו עקב חוסר המעש וההשתהות בטיפול עלולים לעלות הרבה יותר מהסכומים שחשבתם לחסוך באמצעות תכנון תזמון הביצוע למועד שנוח לכם.

אינסטלציית מים מול אינסטלציית ביוב

להזמנת אינסטלטור במחיר מבצע  077-8051102

עבודתם של שרברבים, בפועל, מתייחסת לשתי המערכות השונות שבהם זורמים מים בבית – המים הנכנסים (בין אם בצנרת הביתית ובין אם מדוד השמש) והמים היוצאים (מערכת הביוב שאליה מתחברים ה"ענפים" מהמקומות השונים בבית – כיור המטבח, האמבטיה וכיור האמבטיה, האסלה, יציאת הניקוז של מי הכביסה וכד'). מערכות הצנרת הללו אינן שונות רק במטרותיהן, אלא גם באופיין, בקוטרי הצנרת שלהן וב"מחלות" האופייניות לכל אחת משתיהן. בחלק גדול מהמקרים, בעיה הנצפית בנקודת קצה (לצורך העניין – בעיה בזרימת המים מברז בצנרת המים או אי ירידה סדירה של מים באסלה בצנרת הביוב) עשויה לרמוז על בעיה שהולכת ונוצרת בצנרת המקושרת אליה. אולם, כפי שהזכרנו קודם, לעיתים, בעיה (כדוגמת פיצוץ בצנרת) עלולה להופיע גם מבלי שהיו לכך סימנים מקדימים יוצאי דופן.

ביוב

עבודות שניתן לעשות בעצמכם מול שירותיהם של בעלי מקצוע

כאן, הגענו לתחום מסוכן במקצת, ומיד נסביר לכם מדוע. ישנה מגמה, מבורכת, אולם, יחד עם זו, מטעה במקצת, של סרטונים המוכיחים, כי גם אנשים מן השורה, רגילים לגמרי, מסוגלים לבצע את כל מה שמבצעים אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים. זה עשוי להיות נכון כשהמדובר בהחלפת האטם באסלה הדולפת, או, אפילו, אם אתם מוכשרים במיוחד, בהחלפת ברז באמבטיה או במטבח. אבל גם עלול להתגלות כבעייתי כשהביטחון שלכם, המבוסס על סרטון שראיתם ביוטיוב, יוביל אתכם להחליט שאתם מסוגלים להחליף מקטע של צינור. פה, אתם לא רק עלולים להיכשל נקודתית בעת ביצוע העבודה (זה במקרה הטוב), אלא אף "לייצר" לעצמכם בעיה מתמשכת וגדולה יותר בעתיד. הידעתם, למשל, שבכל פעם שמוזרמים מים בצינור לאחר הפסקה ממושכת, הלחץ המחודש עלול לגרום להתגלותם של פיצוצים חדשים, גם במקומות, שבהם, קודם, לכאורה, לא היו סימני חולשה בצנרת? זו היא הסיבה העיקרית לכך, שכאשר המדובר בפעולות הקשורות לצנרת ובלחץ המים שבה, רצוי מאד להשאיר את הביצוע לאנשי מקצוע.

כפי שבטח הבנתם מקריאת הדברים עד כאן, כאשר המדובר על אינסטלציה מחירים הם רק חלק זעיר וקטן מאד מכלל הדברים שעליכם לקחת בחשבון בנוגע לבחירת איש המקצוע שיעניק לכם את השירות הנחוץ. חשוב לבחון מה בדיוק כולל השירות, חשוב לקבל המלצות על רמתו המקצועית של נותן השירות, וחשוב גם, לא פחות, לבחון את האספקט השירותי שלו. זאת, מאחר ובעיקר בפרויקטים הארוכים והמורכבים יותר, אתם נכנסים להרפתקה לא קטנה, ותרצו שילווה אתכם בה איש המקצוע המנוסה והמהימן ביותר שתוכלו למצוא!

באדיבות אתר טוב תודה – השוואת מחירים בין בעלי מקצוע. 

להזמנת אינסטלטור במחיר מבצע  077-8051102

בסרטון: יגאל האינסטלטור מחליף ברז בבית הלקוח

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים