החלפת מפסק לדוד: מחירון לפי סוגים

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

כאשר יש תקלה במפסק של הדוד, יש צורך לבצע החלפת מפסק לדוד. המגמה היא להזמין אינסטלטור או חשמלאי מוסמך שיבצע את המשימה הזו מהר ככל האפשר. זה חשוב במיוחד בימי החורף כיוון שללא מפסק תקין, בני הבית אינם יכולים לחמם את המים ולכן לא יוכלו להתקלח.
אצל רוב המשפחות הדוד הוא נושא אקוטי לאור האקלים הים תיכוני והלחות הרבה שקיימת בישראל ולכן נושא זה מקבל תמיד עדיפות גבוהה.

מחירון החלפת מפסק לדוד ועבודות חשמל שקשורות לדוד

סוג העבודה עלות המפסק עלות העבודה + המפסק
התקנה של מתג פשוט30 ₪220₪ - 270₪
התקנה של קוצב זמן מכאני 75 ₪220₪ - 330₪
התקנה של קוצב זמן wi-fi250 ₪385₪ - 550₪

החלפת מפסק לדוד באנר

צפו ביגאל האינסטלטור מבצע בדיקת תקינות דוד שמש

האפשרויות העומדות לפניכם:

קיימים בשוק מספר סוגים:

  1. מפסקים פשוטים שאפשר להרים ולהוריד את המתג על פי הצורך מתוך הבית בלבד.
  2. כמו כן אפשר לבצע החלפת טיימר לדוד מסוג מתוחכם אשר אפשר לתכנת אותו מראש. לדוגמה אפשר לקבוע כי קוצב הזמן יופעל בכל יום בשעה ספציפית כמו 6 אחר הצהרים וכך אין צורך להמתין שהמים יתחממו אלא ברגע שמגיעים הביתה כבר ממתינים לבני הבית מים חמים בדוד.
  3. המפסק המתוחכם ביותר הוא זה שפועל באמצעות wi fi ואפשר לצרף אותו להתנהלות של בית חכם ולהפעיל אותו באופן אוטומטי או לחלופין מכל מקום בעולם שיש בו אינטרנט, בכל נקודת זמן.

איך בעצם דוד עובד ומה תפקידו של המפסק?

עיקרון העבודה של דוד השמש הוא הפיכת החום של קרני השמש לאנרגית חום שיש אפשרות לנצל אותה בכל עת. חום זה מצטבר בתוך קולטי השמש שממוקמים על הגג בזווית האידאלית כדי שתהיה כמות חום גדולה ככל האפשר לאורך כל היום. 

בתוך דוד השמש קיימת צנרת שמזרימה את החום בצנרת וכך מי שמתקלח נהנה ממים חמים לשימוש בחדר האמבטיה, וגם במטבח לשימוש השוטף.

מעבר לכך כאמצעי בטיחות, קיים בתוך הדוד ווסת חום וגם צינור חד כיווני לפריקת הלחץ. האמצעים האלו מגנים על מצב של פיצוץ דוד שמש לאור העלייה המשמעותית ברמת הטמפרטורה, במיוחד בימי הקיץ שבהם שורר חום ניכר.

קולט דוד שמש

באילו מצבים תצטרכו להחליף מפסק לדוד?

יש צורך להחליף מפסק כאשר הוא לא מגיב ולא פועל עקב תקלה פנימית. ברוב המקרים אין אפשרות לתקן זאת ויש להתקין מפסק חדש.

יכול לעניין אותך גם: החלפת דוד שמש

איך לשמור על מפסק הדוד שלא יתקלקל?

בחיי היום יום יש להפעיל ולסגור אותו על פי ההנחיות, לא לשחק אתו כיוון שזה גורם לשחיקה ולתקלות.

איך לבחור טכנאי מומלץ?

כאשר יש תקלה טכנית בבית, חשוב לבחור איש מקצוע מיומן ואמין. אדם שמכיר היטב את העבודה ועם זאת שיחליף חלפים רק בעת הצורך, לא יעבוד על הלקוחות ויגבה מחיר הוגן בגין העבודה שלו. כדי למצוא טכנאי מסוג זה, רצוי לשאול קרובי משפחה או חברים ולבקש את המלצתם על טכנאי שהוא אינסטלטור או חשמלאי מוסמך שביצע אצלם עבודה לא מכבר. אם הם היו מרוצים מכל המעטפת שהוא העניק להם כיוון שהוא ביצע עבודה מקצועית, הם ימליצו עליו.

יגאל חביב IGL אינסטלציה

אינסטלטור vs מתקין דודים: מה עדיף?

אינסטלטורים ומתקיני דודים עוסקים בתחום זה בדרך כלל שנים רבות ולכן הם מכירים את הנושא של התקנת דוד שמש באופן מעמיק ומקצועי. עם השנים הם נחשפים למכשירים החדשים ומתקינים גם אותם ברוח הקדמה ובהתאם לבחירה של הלקוח.

סוגי מפסקים לדוד

קיימים בשוק כמו לדוגמה:

  • מפסקים פשוטים שאפשר להרים ולהוריד את המתג על פי הצורך מתוך הבית בלבד.
  • אפשר לבצע החלפת טיימר לדוד שהוא בעל מסוגלות לתכנות מראש. כך מתכנתים אותו בכל יום או באופן קבוע על פי לוח הזמנים של בני הבית. כך לא צריך לזכור להפעיל אותו ובשעה של המקלחות כבר יש מים חמים בצינורות.
  • מפסק לדוד אשר פועל באמצעות wi-fi . אפשר להפעיל אותו מכל מקום שיש בו אינטרנט בכל העולם.

יכול לעניין אותך גם: דוד שמש לא מחמם: 4 סיבות נפוצות

בסרטון: דוד נוזל עקב פיצוץ בצנרת

 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים