תיקון דליפת צנרת ביוב ראשי

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

איך נזהה סימנים לדליפת צנרת ביוב ראשי? 

כדי לדעת האם יש צורך להזמין תיקון דליפת צנרת ביוב ראשי, כדאי להכיר כמה סימנים מסגירים לכך שישנה בעיה. חשוב לשים לב לכך שהתעלמות מסימני דליפה שגורמת לדחיית התיקון, עלולה להוביל לנזקים נוספים ולהוצאות גבוהות יותר.  

  • ראשית, נסו לבדוק האם אתם מבחינים בכתמי לחות או בנקודות שקועות או מתקלפות היכן שעוברים צינורות ביוב. שקיעה בקרקע ונקודות רטובות יכולים להצביע על ביוב דולף. 
  • שנית, ריחות רעים בתוך הבית או בסביבתו יכולים לאותת על דליפה. הריח נובע מגזים המגיעים מהביוב, והם נכנסים דרך בקיעים או סדק בקו הביוב. 
  • שלישית, קולות "גרגור" הנובעים מתוך אסלות או מצינורות ניקוז יכולים להתרחש כאשר ביוב מתחיל לעלות על גדותיו. זה עשוי להצביע על סתימה בהתהוות. 
  • רביעית, לחץ מים נמוך מכפי שאתם רגילים לצד בעיות שונות בניקוז, יכולים לצוץ אם דליפה בביוב איננה מטופלת או שיש סתימה במקום כלשהו בצנרת הביוב.

אינפוגרפיקה איך נזהה סימנים לדליפת צנרת ביוב ראשי  igl אינסטלציה

מהן השיטות השונות לתיקון דליפת צנרת ביוב ראשי?

כאשר מתמודדים עם נזילה בקו הביוב, יש כמה שיטות תיקון שתוכלו לקחת בחשבון. הגישה הוותיקה ביותר כוללת חפירה או חציבה בקירות או בקרקע, כדי לחשוף באופן מלא את החלק הפגוע של הצינור. לאחר חפירה ואיתור הנזילה, ניתן פשוט להחליף קטע צינור זה. יחד עם זאת, החפירה עצמה וגם תיקון החפירה גורמים לעליה בהיקף העלויות ונדרש פרק זמן נוסף לשיקום. 

גישה חלופית של תיקון, ללא  צורך בחפירה או חציבה, מאפשרת לתקן צינורות ללא פעולת הרס גדולה. שיטה אפשרית וחדשה יחסית, משתמשת בתיקון הצינור באמצעות מעין שרוול המוכנס פנימה. את השרוול ממקמים בפנים ובאמצעות הזרמת אוויר "מנפחים" את השרוול כך שהוא נדבק ונצמד לצינור. שיטה כזאת, של תיקון ללא חפירה, מפחיתה את הנזק למבנה, למרצפות וכדומה, לפני פעולת התיקון. 

עשוי לעניין אתכם | צילום צנרת ביוב >>

מהן הסכנות בדליפת צנרת הביוב הראשית? 

קו ביוב ראשי דולף יכול להוביל לכמה בעיות חמורות אם לא מטפלים בכך בהקדם. כאשר ביוב דולף מתוך הצנרת הוא לא רק גורם לריחות לא נעימים. במקביל הדליפה גם מהווה סכנה בריאותית של ממש. דליפה עלול לגרום גם לנזק רב לרכוש וכן להביא לזיהום של הסביבה. 

  • ביוב מכיל בתוכו כמות נכבדה של חיידקים, וירוסים ורעלים, שיכולים לגרום למחלות קשות במערכת העיכול ולקשיי נשימה, אם חלילה באים במגע עם מים מזוהמים או גזים רעילים. 
  • ביוב שדולף מהצנרת עלול לחלחל ולהיספג בקרקע שמסביב. מצב שכזה עלול לגרום לבעיות מבניות ולחולשה של היסודות, בשל נזקים מתחת לאדמה. חוסר יציבות מתמשך עלול לגרום למבנים ולתשתיות לשקוע. 
  • מי שפכים הדולפים עמוק לקרקע ולמי התהום פוגעים במערכת האקולוגית ובמי השתייה גם יחד. 

מהן הסכנות בדליפת צנרת הביוב הראשית  IGL אינסטלציה

מה עושים במקרה של הצפה?

במקרה שקו ראשי של הביוב דולף ומוביל להצפה של ביוב בביתכם, נדרשת פעולה מהירה כדי להקטין נזקים למנוע אי נוחות או תחלואה. קודם כל, יש להרחיק מאזור ההצפה את בני הבית, במיוחד ילדים קטנים, חיות מחמד, אנשים בעלי רגישות או בעיות נשימה. אם יש חשש שרטיבות תגרום לקצר, יש להוריד מהר את השלטר.

אם אתם ניגשים לאזור המוצף, כדי לנקות או מסיבה טובה אחרת, רצוי ללבוש כפפות ולחבוש מסיכה להגנה על דרכי הנשימה. במידת הצורך יש לחטא משטחים שבאו במגע עם מי ביוב. וכמובן, הזמינו בהקדם חברה לתיקוני אינסטלציה ולפתרון בעיות ביוב. 

באותו נושא | תיקון משאבה טבולה >>

הגורמים לדליפה בביוב הראשי בבית משותף

מגורים של אנשים רבים בבית משותף צפוף עלולים להעמיס על תשתיות שונות, לרבות צנרת הביוב. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר בבניין ישן שבו צנרת הביוב לא טופלה ולא תוחזקה היטב לאורך השנים. ידועות כמה סיבות מרכזיות הגורמות לדליפת בביוב הראשי בבית המשותף: 

  • התיישנות קו הביוב והעומס על התשתית לאורך זמן עלולים לגרום להיווצרות סדקים ונזקים נוספים. 
  • גורם נוסף לדליפה הינו סתימות שנוצרות בשל שורשים של עצים שפגעו בקו ביוב ראשי
  • לעיתים סתימות בצנרת הביוב נגרמות בשל השלכת פסולת לאסלות, למשל מגבונים, תכשירים שונים ושומנים.
  • דליפות עלולות להתרחש בגלל עבודות תחזוקה שאינן קשורות לביוב אך גורמות לפגיעה בצנרת ובתשתיות ישנות.  

גלו ערנות לסימני נזילות וכך תוכלו להזמין תיקון בהקדם, לפני היווצרות דליפות חמורות ובטרם נגרמו תקלות גדולות אחרות בצנרת.

באנר הגורמים לדליפה בביוב הראשי בבית משותף IGL אינסטלציה

תיקון דליפת צנרת ביוב ראשי – שלב אחרי שלב

ניתן לתאר את תהליך תיקון הדליפה בצורה הבאה:

  1. איתור מקום הדליפה – שלב זה עשוי להצריך בדיקה קפדנית של נתיב קו הביוב, כדי לאתר סימני דליפה או נזקים בצינור עצמו. פעולה זו עשויה להתבצע בשילוב מצלמת סיב אופטי או שימוש בגלי קול או איתור נזילות בגז. 
  2. חשיפת החלק הדולף של הצינור – כדי להגיע לצנרת הביוב יש לחפור או לחצוב באזור הפגום, עד שמגיעים לצינור עצמו כדי לבצע תיקון. 
  3. החלפה או תיקון – בשלב זה יש להחליף את מקטע הצינור הסדוק עם מקטע חדש. לחילופין, ניתן במקרים מסוימים לאטום את הצינור מבפנים או מבחוץ. למשל שימוש בחיזוק פנימי על ידי שרוול או שימוש בחומרים מתקדמים אחרים. 
  4. החזרת המצב לקדמותו – בשלב זה יש לתקן את הקיר או למלא את החפירה סביב הצינור.  

ביצוע השלבים הללו על ידי אינסטלטור מנוסה ומיומן, יאפשר לכם ליהנות מאיכות חיים ללא תקלות ביוב נוספות לפרק זמן ארוך. 

תיקון דליפת צנרת ביוב ראשי - שלב אחרי שלב IGL אינסטלציה

מחיר תיקון דליפת צנרת ביוב ראשי

מחיר תיקון דליפת צנרת ביוב תלויה בהיקף הנזק בצינור, אופי עבודות ההכנה והמאמץ הנדרש לזיהוי התקלה. עלויות התיקונים של דליפות בצנרת ביוב ראשית יכולה לנוע בין 3000 ₪ למקרים יחסית פשוטים לבין 15,000 ₪ למקרים היותר מורכבים. הכל בהתאם לחומרת הנזילה, גודל הצנרת, צרכי החפירה והנגישות לקו הביוב.

ככל שנדרשת החלפת קטעים גדולים יותר שניזוקו, כך עלות התיקון תהיה גבוהה יותר. חשוב להביא בחשבון שתחזוקה שוטפת יכולה לחסוך לא מעט תיקונים בהמשך. 

עשוי לעניין אתכם | שירותי ביובית באזורכם >>

טיפול בכל תקלות הביוב – IGL אינסטלציה

לקבלת עזרה מקצועית בכל סוגי תקלות הביוב, עומדת לרשותכם חברת IGL אינסטלציה. לצוות המנוסה שלנו ניסיון עשיר בטיפול ובתיקון צנרת דולפת, סתימות וכל בעיית ביוב אחרת. אנו משתמשים בטכנולוגיות אבחון מתקדמות כדי לאתר את נקודות הנזילה ולזהות כל תקלת צנרת. תוכלו לסמוך בלב שלם על השירות המקצועי. נרתום לצורך העבודה את טכניקות התיקון והטיפול הטובות ביותר, שאנו מעמידים

למה לבחור ב-IGL אינסטלציה - סיבות לדוגמה אינפוגרפיקה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים