החלפת צנרת מים

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5

כל מה שצריך לדעת על החלפת צנרת מים

החלפה של הצנרת נשמעת כמו עניין גדול, אולם פעמים רבות הוא בלתי נמנע. אם אתם עומדים לקראת החלפה של הצנרת, חשוב שתעשו זאת אצל האדם המוסמך למשימה

החלפת צנרת מים היא לא עניין של מה בכך, אבל היא גם לא הדבר הכי נורא שיש. רחוק מזה. לפעמים, ההליך הוא פשוט בלתי נמנע. לפעמים הצנרת נוזלת ביותר מנקודה אחת, לפעמים יש ריח של ביוב, לפעמים הרטיבות מתפשטת לה על הרצפה ועל הקיר, לפעמים אף מצטבר עובש, שיכול לסכן את שלומם ובריאותם של בני הבית, ובכל מקרה, אי אפשר פשוט לנגב, להזניח ולקוות שהבעיה תחלוף מעצמה. יש לטפל בה.

החלפת צנרת מים

מתי להחליף צנרת מים?

לפעמים אין מדובר בעניין נקודתי, אלא יש צורך לבצע החלפת צנרת בכל הבית. כמובן מדובר בהחלטה מקיפה שתצריך מכם שינוי מבני לא קטן, וכדי שתדעו שמדובר בעניין הכרחי ולא בשואו של אינסטלטור שמעוניין להעמיק מכירה ולבצע עבודה גדולה (שתשלשל לכיסו לא מעט כסף), אתם צריכים לפתח יחסי אמון עם האינסטלטור ולדעת שאכן, אתם יכולים לסמוך עליו.

החלפת צנרת מים

צנרת המים היא אחת המערכות המורכבות ביותר שיש בבית שלכם, וסביר להניח שאתם אפילו לא זוכרים את קיומה. אבל ברגע בו תיווצר בעיה ואפילו הקטנה ביותר אתם תבינו עד כמה היא משפיעה על איכות החיים שלכם. יש סיבות שונות להחלפת צנרת המים, לעיתים יהיה מדובר על צנרת שהחלידה או בלאי חוזר במערכת אשר לא תואמת את המבנה שלכם. מדובר על תהליך די מורכב, אבל כל עוד תעשו אותו נכון יהיה לכם שקט לעוד הרבה זמן. ולפני הכל, האם אתם צריכים תיקון צנרת מים, תיקון פיצוץ בצנרת או להחליף את כל המערכת?

אז מה חשוב לדעת על החלפת צנרת מים?

אף אחד לא רוצה להגיע למצב בו הוא צריך להחליף צנרת מים בבית, מדובר על הוצאה רצינית, שלא נדבר על כל הבלגן שייווצר בבית. עם זאת, אתם יכולים למנוע את הסיבוך שיש בהתקנה זו ככל שתמצאו מהר יותר את שורש התקלה. החלפת צנרת על ידי בעל מקצוע לא צריכה להיות מסובכת, ואף לא חייבת לקחת הרבה זמן. זכרו, עדיף תמיד לפתור את שורש הבעיה מאשר לדחות את התקלה.

קודם כל, מהי האיכות של הצינורות שאותה האינסטלטור מתקין בביתכם?
האם הם ידועים בתור צינורות בעלי יכולת לשרוד שנים?
מהי מידת ההרס שאותה תצטרכו לעבור?
האם יש אפשרות להימנע לחלוטין מהרס, או להרוס רק חלק קטן בבית?
אם בחרתם ללכת על מערכת של שתי וערב, האם ישנה הימנעות טוטאלית מאלכסונים שיפרו את המרקם המוקפד שנוצר?
האם מערכת האיטום אכן מוגנת כמו שצריך, על ידי אביזרים שונים, כך שהאיזון בה לא ייפגם?
האם יש לכם אחריות על האביזרים בשימוש בעת החלפת צנרת מים?
וכמובן, מהו מחיר החלפת צנרת מים?

החלפת צנרת מים: מובן שלא מתפשרים על פחות ממומחים

המומחים שלנו כבר ביצעו בהצלחה את ההליך של החלפת צנרת מים פעמים רבות, כך שאין מדובר בהפתעה בשבילם. הם יודעים איך להתחיל, יודעים כיצד לייעץ ולבנות תכנית עבודה, ועושים זאת במלוא הבטיחון שאתם מחפשים. כמובן, גם המכשור מהווה עניין מהותי. האינסטלטורים שלנו מבצעים איתור נזילות מצלמה טרמית, מה שאומר שיש לכם את מיטב הכלים שיסייעו להם במילוי המלאכה על הד הטוב ביותר.

השיא? אנו מציעים שירות של אינסטלטור 24 שעות. אם נגרם לכם נזק לבית, לגמרי לגיטימי שלא תרצו לחכות ל-9:00 בבוקר, ורק אז להרים טלפון ולקבוע תור שיגיע תוך שעות או ימים, אלא תרצו פתרון כאן ועכשיו. בשביל זה אנחנו פה, שמחים לעזור.

באילו מקרים נדרש לבצע החלפת צנרת מים?

בגדול, ישנם מקרים שיש נזילה בצנרת כאשר הצנרת כבר חלודה ורקובה, רצוי להחליף את כל הצנרת במקום "לחסוך" ולתקן את הפגע הנקודתי (שיטת הסלאמי). כאשר אנו מתקנים כל פעם את איזור הפגיעה בצנרת ולא מחליפים את הצנרת, אנחנו רודפים אחרי הפיצוץ הבא ונגררים לעיתים קרובות להשקעה יותר גדולה מאשר החלפת כל הצנרת.

מקרה נוסף שיש לקחת בחשבון הינו כאשר לחץ המים בצנרת ירוד ולא ניתן לפתוח את הסתימה שנוצרה בצנרת (סתימות הנוצרות מאבנית וחלודה בצנרת) אז הפתרון הנכון הינו החלפת צנרת המים, מכיוון שהסתימה הגיעה כבר למצב שגם איש מקצוע מנוסה יצטרך להשקיע שעות בניסונות לפתוח את הסתימה וגם לא בהכרח יצליח.

יש לכם שתי אפשרויות, או שתגלו מאוחר מדי שצריך להחליף צנרת מים או בזמן הנכון. בדרך כלל כאשר אנו עוברים דירה יש לבצע בדיקות שונות כדי לראות את מצב הצנרת בדירה. יש היום צנרות עשויות מתכת, כאלו אשר היו מאוד נפוצות בעבר, בדרך כלל אלו הצנרות אשר יהוו בעיה. בעזרת בדיקה של בעל מקצוע תוכלו לוודא האם הצנרת מחלידה, האם יש סדקים והאם יש צורך בהחלפת צנרת.

החלפת צנרת ביוב

גם אם הצנרת עובדת כראוי אך עדיין יש חלודה מומלץ להחליף את הצנרת, מדובר על מערכת אשר מובילה את המים למקלחת ולברזים, אתם לא רוצים להזניח את הבריאות שלכם. אחת השיטות לדעת אם יש צורך להחליף צנרת היא על ידי בדיקה של גיל הצנרת. כאשר מדובר על צנרת פלסטיק ובכלל כאשר מדובר על צנרת מתכת 10 שנים ומעלה בהם הצנרת קיימת זו כבר סיבה להחליף אותה.

כאשר אתם עושים שיפוץ בבית זהו זמן נכון להחליף את צנרת הבית. במיוחד כאשר אתם מתכננים להסיר את המרצפות. הדרך הטובה ביותר לדעת אם אתם צריכים להחליף צנרת היא על ידי בדיקה במצלמה תרמית או כלי ייעודי אחר של האינסטלטור אשר יעשה בדיקה מקיפה על המערכת כולה.

מהם סוגי הצנרות הנפוצים?

1. צנרת SP – צנרת מים SP יקרה יותר, היא מחולקת לשני צינורות, האחד כחול (מים קרים) והשני אדום (מים חמים) הצנרת הזאת מאופיינת בגמישותה ולכן יותר קל לעבוד איתה, הצנרת בנויה מ3 שכבות כאשר כל שכבה עוטפת את השכבה הקודמת לה ושומרת על אורך חיי הצנרת, אך עדיף ורצוי להשתמש בה תחת הריצוף ולא כצנרת חיצונית למבנה, חילופי מזג האוויר יכולים להשפיע לרעה על אורך חיי הצנרת מהסוג הזה.

2. צנרת PEX (פקס) – צנרת פקס מורכבת מצינור אחד שחור וקשיח, מסיבה זאת, יותר קשה לעבוד עם צנרת פקס אך הצנרת הזאת עמידה בכל תנאי מזג האוויר ומתאימה גם לשימוש מחוץ למבנה וגם כצנרת למים חמים וקרים.

טיפים והמלצות להחלפת צנרת מים

הטיפ החשוב ביותר בשבילכם הוא לאתר את התקלה כמה שיותר מוקדם. ככל שתאתרו את התקלה יותר מוקדם כך במקום החלפת צנרת בבית תצטרכו תיקון צנרת מים. כל עוד מדובר על סדקים או תקלות מינוריות שאינן פוגעות באיכות החיים ניתן יהיה לתקן את הצנרת, זה יכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

אם כבר החלפת צנרת, הוסיפו נקודות מים. אמנם זה לא כל כך נחמד להחליף צנרת, אבל אם כבר עשיתם את זה והרמתם את כל הרצפות נצלו את המצב עד תום. הוספת נקודות מים משפרת את איכות המבנה. התייעצו עם האינסטלטור היכן מומלץ וניתן להוסיף נקודות.

התקנת צנרת מים

החלפת צנרת מחיר

את מחיר החלפת צנרת מים בעל המקצוע קובע לפי נקודות המים בבית. יש לכם מספר נקודות מים בבית, חמים וקרים. המחיר על כל נקודת מים יכלול גם הרכבה של כלים סניטריים וינוע בין 1,100 ש"ח עד 1,650 ש"ח. יש להדגיש, מחירים אלו נקבעו כאשר המבנה נמצא בשיפוץ. אם דרוש תיקון צנרת מים או החלפת צנרת מים בבית שאינו בתהליכי שיפוץ המחיר מתייקר בגלל הרמת הריצוף.

שיטהמחיר
ביקור אינסטלטור250 – 300 ש"ח
ביקור אינסטלטור בשעות הלילה/שבתות/חגים300 – 400 ש"ח
החלפת ברז מצינור מתכת300 ש"ח לא כולל חלפים
החלפת ברז רגיל100 – 200 ש"ח
החלפת ברז יוקרתי300 – 450 ש"ח
החלפת ברז מכונת כביסה300 ש"ח
הגברת לחץ מים600 ש"ח
התקנת ניאגרה350 – 500 ש"ח
התקנת אסלה450 – 550 ש"ח לא כולל החלפת צנרת
פתיחת סתימה בסיסית250 ש"ח
סתימה בכיור150 – 250 ש"ח
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי600 ש"ח עד 800 ש"ח
החלפת צנרת ביוב350 ש"ח
צילום צנרת ביוב1,300 ש"ח
שטיפת קו ביוב600 ש"ח
התקנת דוד שמש450 – 550 ש"ח
החלפת דוד שמש1,800 ש"ח
החלפת ברך אסלה350 ש"ח
גילוי נזילות מיםהחל מ- 1,000 ש"ח

אינסטלטורים מומלצים לביצוע החלפת צנרת מים

החלפת צנרת מים אינה מטלה פשוטה ולכן אתם צריכים לבחור היטב את בעל המקצוע אשר ילווה אתכם בתהליך. בחירת אינסטלטור חירום ומומלץ תרצה להיות מבוססת על חוות דעת חיוביות על אותו בעל מקצוע, על שימוש בטכנולוגיה מודרנית, על טווח הניסיון שלו ולבסוף, על בסיס המחיר בהתאם לתקציב שלכם. החלפת צנרת בבית היא קריטית לשמירה על אורח חיים תקין, חשוב להדגיש שהמחיר גבוה והתהליך לוקח מעט זמן. בחרו בחברה מקצועית אשר תלווה אתכם מאחד עד אפס, רק בחירה חכמה של בעל מקצוע תבטיח את השקט שלכם לשנים הקרובות.

אינסטלטור מומלץ יעניק לכם אחריות התקנה אשר נעה בין שנה ל-10 שנים. זה עוד קריטריון אשר יקבע את המקצועיות של בעל המקצוע. אינסטלטור שבטוח בעבודה שלו יעניק לכם אחריות ארוכה. שימו לב, גם על הצנרת עצמה אתם צריכים לבקש אחריות. כאשר מדובר על רכיבים מקוריים האחריות יכולה להגיע לעד 40 שנה. אינסטלטור שלא עובד עם רכיבים מקוריים אינו מומלץ לצרכן.

החלפת צנרת מים – שיטות התקנה

ישנן 2 שיטות להחלפת צנרת המים:

  1. השיטה הקווית. בשיטה זו אנו למעשה מחלקים את המים בצורה בה כל נקודת מים היא עם צינור משלה. היתרון בשיטה זו היא שתמיד יש לנו גיבוי בכל מקרה של תקלה. מצד שני, אנחנו חייבים בעל מקצוע ברמה גבוהה מאוד כדי להתקין בשיטה הזאת מבלי שיהיו תקלות, כאמור מדובר על ריבוי צינורות.

  2. השיטה המקבילית. שיטה זו היא המסורתית, על ידי חיבור לשעון המים ולנקודות מים בעזרת צינורות אנו מפעילים את המערכת. בניגוד לשיטה הקווית, כאן אין לנו מעין מרכזיה אשר דרכה עוברים כל הצינורות, אין הרבה צינורות והסיכוי לתקלות נמוך יותר. בדרך זו אנו מקבלים מערכת במחיר נמוך יותר ובלי צפי לתקלות, אך מצד שני כאשר יש תקלה צריך לנתק את כל המים בבית כדי לאתר אותה ולתקן אותה.

מה לעשות לאחר החלפת צנרת מים?

מזל טוב, החלק הקשה מאחוריכם! אבל רגע, זה עדיין לא נגמר. לאחר החלפת צנרת מים בבית יש מספר דברים שעליכם לעשות. כדי למזער נזקים בעתיד אנו ממליצים לצלם את הצנרת כל עוד אתם יכולים, זה יכול לסייע לאינסטלטור מקרה של רטיבות בעתיד. לפני שמניחים את הרצפות הסתכלו בעצמכם על הצנרת, כל עין יכולה להבחין האם יש סדקים או עיוותים על הצנרת.. ולבסוף, וודאו שבעל המקצוע לו אתם משלמים מבצע בדיקת לחץ מים, ללא בדיקה לא תוכלו לבדוק את תקינות המערכת.

שאלות נפוצות

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי סתימה רצינית בכיור במטבח. אנחנו שופכים לשם הרבה שמן והיה צורך בעבודה ארוכה של אינסטלטור. הגעתי ליגאל דרך המלצה והוא עשה עבודה מצוינת, עבד שעות, פתח את הסתימה וגם החליף ברז על הדרך. אני תמיד חושש להזמין אינסטלטורים כי הם משאירים אחריהם הרבה בלאגן אבל יגאל עבד בצורה נקייה ומסודרת ולא הייתי צריך לחזור ולנקות אחרי העבודה שלו. לקח מחיר הוגן. שירות תענוג!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה על יגאל מהשכן שנמצא דלת מולי, מהרגע ששוחחתי אתו טלפונית הוא הגיע אלי תוך פחות משעה וביצע עבודה מדהימה! הייתה לי נזילה חמורה בשעון מים של הצנרת שמספקת בשבילי מים לדירה ויגאל איתר את הנזילה, זיהה את התקלה והחליף בדיוק את מה שהוא היה אמור להחליף. יגאל בעל מקצוע אמין ובעל תודעת שירות גבוהה, אני בן אדם פדנט והוא ענה על כל שאלותיי בסבלנות רבה ולאחר ששוחחתי עם חבר שלי שמכיר את התחום, הבנתי שגם המחיר שהוא דרש ממני היה הגון ביותר, כל מה שיכולתי לחפש בבעל מקצוע מצאתי ביגאל ואני ממליץ עליו בחום!"
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי נזילה שהגיעה לשכנים והזמנתי שני אינסטלטורים שלא הצליחו לאתר אותה. אחרי הרבה חיפושים הגעתי ליגאל והוא שינה את כל התמונה. הוא הגיע מהר, עלה וירד מהבית שלי לשכנים, פתח חור אחד ברצפה ומיד זיהינו את מקור הנזילה. הוא תיקן את הבעיה ומאז הכל בסדר גמור, אין יותר בעיות. לאחר התיקון ביררתי לגבי המחיר שהוא גבה והבנתי שהוא הציע מחיר מצוין, למרות שבאותו הזמן לא כל כך עניין אותי המחיר בגלל שראיתי שמדובר ברמה כזאת גבוהה של מקצועיות שזה כבר לא משנה. ממליץ בחום!"
שי
חולון
קרא עוד
"הברז במטבח שלי התקלקל ויצרתי קשר עם יגאל בעקבות אחד הפרסומים שלו באינטרנט, הוא הגיע אלי והתקין עבורי ברז חדש. יגאל איש נחמד ומקצוען בתחומו, הוא הגיע אלי תוך חצי שעה מהרגע שקבענו, סיים את העבודה תוך זמן קצר וביצע את ההתקנה בצורה איכותית וטובה, יתר על כן אני מבין קצת במחירים בתחום הזה ויגאל גבה ממני סכום הגיוני מאוד והכל הורכב בצורה יפה ונקייה."
הקודם
הבא

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים