הגברת לחץ מים

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5

לחץ מים נמוך במטבח: ממה זה נובע?

כאשר אתם חושדים שישנו שינוי בלחץ של המים, עליכם לבדוק בראש ובראשונה האם גם הדיירים האחרים בבניין שלכם סובלים מהבעיה. אם כולם מדווחים על לחץ מים נמוך, ייתכן ופנייה אל הרשות המקומית היא זו שתועיל עבורכם כאשר יגבירו עבורכם את לחץ המים בשכונה כולה. לעיתים מדובר בצנרת ישנה שמלאה חלודה וזה מה שגורם למעשה לירידה המשמעותית בלחץ המים.

באנר הגברת לחץ מים מחיר מבצע

לחץ מים נמוך בבית או אפילו רק בברז אחד במטבח, עשוי להעיד על אבנית או שומנים ולכלוך שהצטברו במהלך הזמן בתוך הצנרת.
לעיתים הבעיה תהיה רק בברז המים החמים מה שמצביע על בעיה בצנרת של הדוד החשמלי. במקרים מעין אלו אפשר לשטוף את הצנרת היטב או לחילופין להתקין חדשה במקומה.

חשוב לציין כי לעיתים זרם המים יורד רק בגלל שהשיבר פשוט לא פתוח עד הסוף. קורה לא פעם שהאינסטלטור מוזעק בשל לחץ מים נמוך ומסתבר בסוף שאין בעצם כל בעיה ומישהו פשוט שיחק בשיבר וסגר אותו בחלקו או באופן מלא. אז כדי לחסוך את דמי הביקור של האינסטלטור, הציצו בברז הראשי שלכם ובדקו האם שם הכול תקין.
כדאי גם לבדוק מול הרשות המקומית האם ישנה תקלה זמנית שאמורה לבוא על פתרונה בשעות הקרובות. בדיקות אלו עשויות לחסוך לכם הרבה כסף.

4 שיטות לביצוע הגברת לחץ מים

חייגו ליגאל האינסטלטור מומחה הגברת לחץ מים 077-8051102

  • בדקו אם השיבר פתוח עד הסוף: דבר ראשון שתוכלו לעשות יהיה לבדוק אם השיבר הראשי של הבית פתוח עד הסוף. במקרים רבים אנשים לא מודעים לכך שמישהו סגר מעט את השיבר, דבר שהוריד באופן משמעותי את לחץ המים. לפיכך הגברת לחץ מים צריכה להיעשות קודם כל על ידי כך שתבדקו אם אין בעיה עם השיבר שלכם.
  • שימו לב אם קיימת דליפה בצנרת הבית: דרך נוספת להגביר את לחץ המים תהיה על ידי כך שתוודאו אם ישנה דליפה בצנרת של הבית שלכם. במידה והשיבר פתוח עד הסוף אך המים אינם זורמים בלחץ גבוה, יתכן וישנה נזילה. המצב עלול להתרחש כאשר הצנרת איננה חדשה וקיימים בה סדקים רבים, דבר שמוביל בשלב מאוחר יותר למצב הזה. כך שיהיה חשוב לבחון את המצב של הצנרת שלכם מהפן הזה וזאת על מנת להיות בטוחים כי נזילת מים איננה מהווה את מקור הבעיה. במידה והבעיה היא בצנרת, אז תרצו לפנות אל אינסטלטור מנוסה וזאת כדי שהוא יוכל להחליף אותה באחת חדשה וכזו שתפעל ללא שום בעיות.
  • הגברת לחץ מים עם התקנת משאבת מים: דבר נוסף שתוכלו לעשות על מנת לטפל בנושא של לחץ המים יהיה להתקין משאבת מים. משאבה כזו בעצם שואבת כמות גדולה יותר מהצנרת המרכזית של הבניין וכך יתאפשר לכם ליהנות ממים בלחץ גבוה, בדיוק כפי שאתם נהנים ממנו בבתי מלון. הפתרון הזה נחשב מצוין עבור אלו מכם שלא יכולים להגביר את לחץ המים באמצעות השיטות האחרות. מחירה של משאבת מים צפוי לנוע בין 2500 ל 4500 שקלים כך שזהו שיקול נוסף שצריך לקחת בחשבון. כמו כן, היא תהיה רצויה במצב בו אתם גרים בקומה גבוהה ואינכם מסוגלים להשיג לחץ מים גבוה בדרך אחרת. במצב כזה פשוט תרצו ליצור קשר עם אינסטלטור מנוסה כדי שיוכל להתקין את המשאבה וכך תיהנו משיפור מידי באיכות החיים שלכם הודות ללחץ המים הגבוה. כמו כן, שימו לב כי אתם יוצרים קשר עם אינסטלטור אמין ומומלץ כמובן.
  • החלפת צנרת ראשית לעיתים יש צורך בביצוע החלפת צנרת בבית המובילה מים לדירה כי ייתכן שהצנרת סתומה או ישנה וזה משפיע באופן ישיר על לחץ המים. ישנם שתי סוגי צנרות:
  1. PEX – צנרת זאת קשיחה, מתאימה לשימוש גם מחוץ לבית ומובילה מים קרים וחמים באותו הצינור.
  2. SP – הצנרת מתחלקת לשני צבעים (אדום וכחול) כאשר האדום מוביל מים חמים והכחול מים קרים. צנרת ה-SP מתאימה לשימוש בתוך הבית.לאחר שאותרה הנזילה והזמנתם אינסטלטור, ייתכן וגם נגרמו נזקים למבנה, לכן יש להזמין גם איש מקצוע המומחה לשיקום נזקי מים, להשלמת הטיפול.

למה אין לי לחץ מים גבוה?

יגאל חביב IGL אינסטלציה

פעמים רבות, הסיבה לתופעה הלא נעימה היא שהטבע עושה את שלו. בדירות שבהן ישנה צנרת ישנה, מקיימת תופעה של חלודה שסותמת את הצינורות ומעכבת את הגעת המים. הלחץ, כתוצאה מכך, הוא נמוך באופן שאי אפשר להשלים איתו, וגם אין סיבה שתשלימו איתו, לא כאשר הטיפול הוא כל כך זמין ופשוט.

לעתים, בכדי להגביר את לחץ המים, הפתרון הוא החלפה של הצנרת, אשר עברה עם השנים בלאי. עם זאת, כדאי לרדת לשורש העניין לא מן הנמנע שמדובר בבעיה נקודתית, כזו שאפשר לפתור באמצעות החלפת הפילטר או החלפת צנרת מים, הן במנגנון שלו, הן בצינור המוביל אליו והן בראש של הברז. לא צריך ללכת ישר לפתרון המורכב, כאשר הפתרון יכול להיות פשוט (וגם זול) יותר.

חייגו ליגאל האינסטלטור מומחה הגברת לחץ מים 077-8051102

מתי נשתמש במשאבת לחץ מים? 

משאבת לחץ מים מאפשרת הגברת לחץ המים הקרים וגם החמים. היתרון המשמעותי שלה שאמצעות התקנת משאבת לחץ מים אין צורך בהחלפת צנרת. חשוב לציין שהמשאבה הינה חשמלית ולכן במידה ויש הפסקת חשמל המשאבה לא תעבוד. המשאבה תגביר את לחץ המים הקרים והחמים בו זמנית.

בכל מקרה, חברת אינסטלציה מקצועית כמו הצוות של IGL אינסטלציה יידעו לתת לכם את הפתרון המיטבי והמתאים ביותר עבורכם.

משאבת לחץ מים לבית מחיר

במקרים רבים יומלץ על ידי האינסטלטור להתקין משאבה להגברת לחץ המים. משאבת לחץ מים זה הפתרון האחרון שלא כולם היו בוחרים בו מלכתחילה. הן בגלל המחיר והן בגלל הרעש שהמשאבה מקימה. למרות שיש היום משאבות 'רגועות' יותר שמקימות הרבה פחות רעש.
עם זאת, המשאבה יכולה להתאים הן כפתרון עבור כל הדיירים בקומה הסובלים מהבעיה, עבור כל דיירי הבניין כך גם לדייר אחד פרטי. ישנן משאבות שונות בדגמים וסוגים משתנים כאשר המחיר משתנה בהתאם. בכל מקרה חשוב לבחור משאבה שהיא באיכות טובה, משאבה שאינה מחוללת רעשים כאשר את ההתקנה יבצע איש מקצוע מומחה שיש לו את הידע המקצועי ואת המומחיות בתחום הספציפי הזה של התקנת משאבות לחץ.

צינור כיור מטבח

יכול לעניין אותך גם: מחירון אינסטלטור

איך עובדת משאבת הלחץ?

משאבת הלחץ עובדת באופן כזה. היא שואבת את המים מתוך מערכת המים המרכזית ומובילה אותם אל הבית. האינסטלטור מחבר את הצנרת אל המשאבה ומניח אותה לצד שעוני המים מלבד החיבור של השעון לצנרת על ידי האינסטלטור, נדרש גם חיבור לחשמל. הדבר צריך להיעשות על ידי חשמלאי מוסמך.
תמיד כדאי להעדיף משאבה שאינה מרעישה יתר על המידה כדי לשמור על יחסים טובים עם השכנים.

הגברת לחץ מים בברז יחיד לעומת הגברה כללית

הגברה כללית של הלחץ הוא לא תמיד יעיל כי במצבים אלו מדובר בבעיה כללית שלא תמיד ניתנת באמת לפתרון.
אם אתם סובלים מהבעיה בברז אחד בלבד, הבעיה היא בברז אותו יש לנקות מאבנית. התוצאה תהיה יעילה מאוד בדרך כלל.
ישנם מקרים רבים אשר בהם הבעיה של לחץ המים משפיע רק על הדיירים בקומות העליונות של הבניין. הפתרון לשם כך הוא התקנה של משאבה ייעודית לצורך הגברת לחץ המים לאותם דיירים המתגוררים בקומות הגבוהות. ברוב המקרים הדבר אכן יפתור את הבעיה.

בדקו אבנית בפילטרים של הברז

המים בישראל הם מים קשים במיוחד. ישנם הבדלים בקושי של המים בין אזורי הארץ השונים אבל באופן כללי אי אפשר להתכחש לעובדה כי המים שלנו מותירים בצנרת הרבה משקעים והרבה אבנית.
לא תמיד אפשר להסיר את שכבות האבנית הללו ולעיתים לא יהיה מנוס מהחלפה של הצנרת כולה. עם זאת, לא נוכל להתעלם מכך שיש לנו בהחלט מה לעשות על מנת לתחזק את הצנרת ולהעניק לה הגנה מפני הצטברות של אבנית. בעזרת שטיפות של הצנרת בחומרים מתאימים, ניתן להפחית בהרבה את הופעת האבנית וההצטברות העיקשת שלה.

אז מה ניתן לעשות?

מן הסתם, אין שום סיבה להשלים עם המצב הקיים. אינסטלטור טוב יבדוק את המקורות הנקודתיים, הברז הספציפי והאם הבעיה היא נקודתית בו, או שמא מדובר בבעיה מורכבת יותר המצריכה טיפול יסודי יותר לצורך הגברת לחץ מים. אם המצב קורה רק בברזים המובילים מים חמים, אולי יש בעיה הקשורה לדוד שמצריכה החלפת דוד שמש או לדרכי הגישה ממנו ועד לברז, כמו נזילה או בעיה מכנית בדוד. כמו כן, יתכן ותצטרכו לחשוב על משאבה המיועדת למטרה זו במיוחד, שכן מדובר בבעיה נפוצה במיוחד בקומות עליונות.

הגברת לחץ מים – בשביל זה יש מקצוענים

חייגו ליגאל האינסטלטור מומחה הגברת לחץ מים 077-8051102

נניח והרגע יצאתם ממקלחת, והחלטתם שזהו זה, איבדתם סבלנות והגיע הזמן לטפל בבעיה, אחת ולתמיד. אל תחכו למחר ואל תפנו את הלו"ז. בטח שלא כשתוכלו להזמין אינסטלטור 24 שעות שישמח לפתור לכם את הבעיה ולבצע הליך לצורך הגברת לחץ מים.

במידת הצורך, אפילו החלפת צנרת מים יכולה לעזור, אבל בכל מקרה, פשוט תנו לאינסטלטורים המומחים שלנו לייעץ לכם בכל מה שקשור להגברת לחץ מים.

מה עושים כשיש בעיה בלחץ המים הקרים?

בתחילה בודקים את שעון המים של הדירה. ברוב הדירות השעון נמצא מתחת לבניין. לעומת זאת, בדירות החדשות (10-15 שנה) בדר"כ השעון נמצא בלובי של הקומה. מפרקים את השעון מהצנרת עצמה ובודקים שזרימת המים אינה מושפעת מהשעון. מודדים את זרימת המים מהצינור הראשי של הבניין אל הבית ע"י שימוש במד לחץ ייעודי.

לאחר הבדיקה, אם התגלה שלחץ המים באיזור השעון והצנרת הראשית תקינה, סביר להניח שיש סתימה באחד ממעברי הצנרת של המים הקרים. במקרה זה יש שתי דרכים עיקריות לטיפול בבעיה:

שיטההסבר
לחץ מים הפוךבגדול, מזרימים לחץ מים לאחת מנקודות המים הקרים בבית, מפרקים את השעון, ממתינים לחזרה של זרם המים בכיון ההפוך. הפעולה הזאת נעשית לצורך ניקוי הצנרת מחלודה ואבנים שעלולים לסתום ולהאט את הזרימה.
החלפת צנרתבמקרה וניסיון הזרמת לחץ מים הפוך לא פתר את הבעיה, במידה והבעיה נקודתית במוקד יחיד בבית לדוג' באמבטיה, אפשרי להחליף את מקטע הצינור המוביל לאמבטיה. כאשר כל הבית סובל מלחץ מים חלש יש להחליף את מקטע הצנרת ראשי המוביל זרימה לבית. במידה וגם דרך זו אינה פותרת את הבעיה יש להחליף את כל הצנרת בבית.

אין מים חמים בברז

איך פותרים האטה של זרם המים החמים?

למעשה זרימת המים החמים בדירה מושפעת באופן ישיר מתפקודו של הדוד. כאשר הזרימה של המים הקרים אל הדוד חלשה, ככה הדוד יחזיר זרם חלש של מים חמים לנקודות השונות בבית. לכן, תחילה עורכים בדיקה של הדוד, מפרקים את צנרת המים שמזרימה מים לדוד, ולאחר מכן בודקים את לחץ המים שמוזרם ישירות אליו.

במידה והלחץ חלש, אנו נמתח צינור נוסף משעון המים של הדירה עד לכניסת המים לדוד, ככה שהדוד יקבל זרימה ממקור מים נוסף וככה הוא גם יחזיר מים חמים בזרימה חזקה בהתאם.

לעומת זאת, במידה והדוד מקבל במקור זרימה חזקה אך בכל זאת מחזיר זרימה חלשה ומואטת. ככל הנראה, הבעיה נובעת מסתימה בצנרת. בסיטואציה הזאת נבצע את אותם הפעולות כפי שתיארנו לפתרון לחץ מים קרים חלש רק בצנרת המובילה מים חמים.

חייגו ליגאל האינסטלטור מומחה הגברת לחץ מים 077-8051102

שאלות נפוצות

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי סתימה רצינית בכיור במטבח. אנחנו שופכים לשם הרבה שמן והיה צורך בעבודה ארוכה של אינסטלטור. הגעתי ליגאל דרך המלצה והוא עשה עבודה מצוינת, עבד שעות, פתח את הסתימה וגם החליף ברז על הדרך. אני תמיד חושש להזמין אינסטלטורים כי הם משאירים אחריהם הרבה בלאגן אבל יגאל עבד בצורה נקייה ומסודרת ולא הייתי צריך לחזור ולנקות אחרי העבודה שלו. לקח מחיר הוגן. שירות תענוג!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה על יגאל מהשכן שנמצא דלת מולי, מהרגע ששוחחתי אתו טלפונית הוא הגיע אלי תוך פחות משעה וביצע עבודה מדהימה! הייתה לי נזילה חמורה בשעון מים של הצנרת שמספקת בשבילי מים לדירה ויגאל איתר את הנזילה, זיהה את התקלה והחליף בדיוק את מה שהוא היה אמור להחליף. יגאל בעל מקצוע אמין ובעל תודעת שירות גבוהה, אני בן אדם פדנט והוא ענה על כל שאלותיי בסבלנות רבה ולאחר ששוחחתי עם חבר שלי שמכיר את התחום, הבנתי שגם המחיר שהוא דרש ממני היה הגון ביותר, כל מה שיכולתי לחפש בבעל מקצוע מצאתי ביגאל ואני ממליץ עליו בחום!"
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי נזילה שהגיעה לשכנים והזמנתי שני אינסטלטורים שלא הצליחו לאתר אותה. אחרי הרבה חיפושים הגעתי ליגאל והוא שינה את כל התמונה. הוא הגיע מהר, עלה וירד מהבית שלי לשכנים, פתח חור אחד ברצפה ומיד זיהינו את מקור הנזילה. הוא תיקן את הבעיה ומאז הכל בסדר גמור, אין יותר בעיות. לאחר התיקון ביררתי לגבי המחיר שהוא גבה והבנתי שהוא הציע מחיר מצוין, למרות שבאותו הזמן לא כל כך עניין אותי המחיר בגלל שראיתי שמדובר ברמה כזאת גבוהה של מקצועיות שזה כבר לא משנה. ממליץ בחום!"
שי
חולון
קרא עוד
"הברז במטבח שלי התקלקל ויצרתי קשר עם יגאל בעקבות אחד הפרסומים שלו באינטרנט, הוא הגיע אלי והתקין עבורי ברז חדש. יגאל איש נחמד ומקצוען בתחומו, הוא הגיע אלי תוך חצי שעה מהרגע שקבענו, סיים את העבודה תוך זמן קצר וביצע את ההתקנה בצורה איכותית וטובה, יתר על כן אני מבין קצת במחירים בתחום הזה ויגאל גבה ממני סכום הגיוני מאוד והכל הורכב בצורה יפה ונקייה."
הקודם
הבא

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים