איתור נזילות מים בקיר

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

הקיר נראה לכם רטוב? התקרה מטפטפת? השכנים למטה מתלוננים על נזילה מכיוונכם? למה זה קורה? מה גורם למים לחדור לקיר? איך מאתרים את מקור הבעיה ועיקר היקרים – איך פותרים את הבעיה?

איך נכנסים מים וכיצד נהיה נזילה מהקיר?

כדי להבין למה זה קורה, חושב להבין קודם כל איך הצנרת שלנו בנויה. אז לרוב, הצנרת כולה עוברת מאחורי הקירות במבנה. הברזים מחוברים לקיר והמים מגיעים אליהם דרך גג המבנה באמצעות צינורות העוברים דרך הקירות.

המים המתנקזים דרך הכיור, המקלחת, מכונת הכביסה, מדיח הכלים או השירותים זורמים לכיוון מטה אל הצנרת המנקזת את כל מי הביוב אל מחוץ לאזור המגורים.

ברור אם כן שיש הרבה מאוד מים שזורמים במהלך כל היום והלילה מאחורי הקירות שלנו.

אז אם הצנרת כולה תקינה ועובדת כמו שצריך, הרי שאין כל בעיה והמים זורמים ומגיעים למקומם הראוי לכל מטרה. הבעיה מתחילה כאשר ישנה תקלה כלשהי בצנרת – סדק, שבר או התרופפות בחיבורים. אלו יובילו לדליפה של המים מתוך הצנרת מה שיגרום מיד לרטיבות שרק תלך ותתפשט עוד ועוד.

אז אולי בתחילה לא תוכלו להבחין בבעיה כי היא עדיין לא תבוא לידי ביטוי כלפי חוץ. אך הזמן שיעשה את שלו ישפיע גם שם והמים יתחילו לפרוץ ולבצבץ גם כלפי חוץ. סימני הרטיבות יהפכו מהר מאוד כתמים חומים ודוחים שגם ייצור עובש וטחב.

איתור נזילות בקיר 2

איך מאבחנים נזילות מים בקיר?

איתור נזילות בקירות כמו גם איתור רטיבות בקירות זה לא משהו שתמיד יהיה כל כך קל ופשוט.

יש מקרים רבים אשר בהם נזילה בקיר לא באמת תוכל גלות לנו היכן נמצא מקור הבעיה ומה בעצם גרם לה. כי נזילה מהקיר במקום אחד עשויה להיגרם בגלל בעיה שנמצאת במקום מרוחק מבחינת הצנרת רק שהמים שמחלחלים עשו את זה בכיוון מסוים.

אז בגלל שכל הנזילה הזו עשויה להיות למעשה חידה אחת גדולה ובלתי פתורה, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים בתחום על מנת שאלו יבצעו בדיקה יסודית ומקצועית בעזרת כלים מתקדמים בתחום הזה של איתור נזילות.

עשוי לעניין אתכם: הסימנים שמעידים שיש נזילה בבית.

איתור נזילות מים בקיר – שירות SOS

אז איך עושים את זה בפועל? חשוב לזכור כי איתור נזילות היא פעולה שחייבת להיעשות במהירות היות והנזילה ככל שהיא אינה מטופלת, היא ממשיכה בשלה. כלומר המים מטפטפים אל תוך הקיר ומתפשטים בפנים ללא כל בקרה כאשר נוצר נזק חמור למבנה. המים עשויים לפגוע לא רק במרקם של הקיר. הם עלולים להרוס רהיטים, לפגוע בתשתיות של החשמל ולחולל נזקים חמורים ואף מסוכנים.

על כן, בכל מקרה כזה של נזילה, חשוב להזעיק איש מקצוע מומחה מתחום האינסטלציה על מנת שהוא יבוא לאבחן את הבעיה וכמובן למצוא לה פתרון.

הבעיה היא שבמקרים כאלה של נזילות בקיר, לא תמיד קל לשים את האצבע על הנקודה הבעייתית כאשר המקור של המים המחלחלים לא תמיד תהיה ידועה. אז בדיוק לשם כך יש היום את הציוד המיוחד שנועד לצורך כך. מצלמות תרמיות ועוד אמצעים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים להגיע לאבחון מדויק של המקור שיוצר את הבעיה עם הצנרת.

בעזרת הציוד לאיתור נזילות חוסכים למעשה את כל מה שכרוך בחיפושים אחר המקום הבעייתי. אם בעבר ידענו שבעיה מהסוג הזה תגרור עקירת מרצפות או קידוח חורים בקירות, הרי שהיום כבר יודעים כי בעזרת ציוד טכנולוגי מתקדם ניתן להגיע לאבחון מהיר ומדויק של הבעיה כאשר בצילום פנימי של הצנרת ניתן יהיה להניח את האצבע על החלק הבעייתי שבצנרת.

ראו גם: נזילה מהתקרה או מהשכן? כך תפתרו את הרטיבות.

איתור נזילות מים בקיר מחיר

לצורך איתור נזילות בקיר בעזרת הציוד המתקדם יש צורך כמובן בציוד יקר שנועד לשם כך לצד ידע מקצועי לתפעול נכון של אותו הציוד. סיור כזה עשוי לייקר במידה רבה את כל הסיפור הזה של הנזילה בצנרת. לעיתים מדובר יהיה במאות שקלים ויותר שיהיה על הלקוח לשלם רק על האבחון, עוד לפני ביצוע התיקון. אך אין ספק כי במקרים רבים זה יהיה הפתרון היחיד והנכון שיחסוך הרבה עוגמת נפש.

תיקון נזילה בקיר – עשה זאת בעצמך

יש הרבה אנשים שיש להם נטייה לנסות לפתור כל דבר בכוחות עצמם. הם סבורים שבאופן כזה הם עשויים לחסוך הרבה מאוד כסף ומי אמר שהם לא יודעים לעשות את הדבר הנדרש בכוחות עצמם? אז נכון שבאופן כללי אפשר לומר שהמבט הזה הוא איכשהו נכון.

אך לא תמיד זה יוכל להיות כך. בכל מה שקשור לעבודות מורכבות כמו תיקוני אינסטלציה, אף פעם אי אפשר לעשות את הנדרש בלי ידע מקצועי מקיף. על כן, אם אתם לא בקיאים בכל התחום הזה ואתם לא יודעים איך יש לטפל בבעיות אינסטלציה, עשו טובה עם עצמכם ואל תהססו להזמין שירות מקצועי. רק כך הבעיה תטופל במהירות והכול ייעשה כראוי ובמקצועיות.

איתור נזילות בקיר

באילו דרכים ניתן לבצע איתור נזילות מים?

יש דרכים שונות אשר בעזרתן ניתן להגיע לפתרון מושלם בכל מה שקשור לאיתור נזילות.

כשאנחנו מדברים על איתור נזילות בדרכים מתקדמות אנחנו למעשה מתכוונים לחסוך לכם את כל הבלגן של הרמת מרצפות, קידוח בקירות וכל הפעולות המסורתיות שנעשו עד כה לצורך איתור נזילות.

האיתור נעשה באמצעים מתקדמים המותרים סביבת עבודה נקייה לגמרי ללא כל פגע במבנה.

  • מצלמה תרמית – השיטה המוכרת והיעילה ביותר שמשמת כיום רבים מהאינסטלטורים זו המצלמה התרמית. זוהי מצלמה מיוחדת שיש לה יכולת לתת תמונה מדויקת מכל הנעשה בפנים הצנרת. כך מקבלים תמונה ברורה על מקור הבעיה ונחסך הצורך בקידוחים, בהרמת מרצפות וכן הלאה.
  • סיב אופטי – הסיב האופטי פועל על בסיס של קרן אור כאשר באמצעותו מקבלים מידע מדויק ומהיר על המיקום הבעייתי שבצנרת.
  • גלאי קול – גלאי קול זהו מוצר שמסייע באיתור נזילות כאשר מדובר במוצר מתקדם ובעל רגישות גבוהה במיוחד.
  • חיישנים – באמצעות גלאי אלקטרו מגנטי שפועל עם חיישנים רגישים במיוחד ניתן להגיע למידע מהיר ומדויק בדבר מוקד הבעיה המחייב את הטיפול והתיקון.

עשוי לעניין אתכם: גלאי נזילות מים

לא מתפשרים על המקצועיות

חשוב לזכור ולדעת כי בכל התחום הזה של אינסטלציה אין כללים ברורים ואין חיוב לעבוד עם רישיון לתחום. מסיבה זו חובה על הלקוח לשים לב אל מי הוא פונה ובידי מי הוא מפקיד את העבודה.

יש הרבה חובבנות בתחום הזה ואנשים שיש להם מעט ידע ויכולת לפתוח סתימות, מציעים את שירותיהם לציבור מה שמוביל לא פעם לתוצאות לא יעילות ולא אפקטיביות. לעיתים העבודה אף מחמירה את הנזק שכבר קיים.
זו הסיבה שחשוב כל כך לבדוק היטב לפני שפונים אל איש מקצוע זה או אחר.

הדרך לוודא כי אכן העבודה תיעשה כראוי היא רק אם בוחרים איש מקצוע מוכר בתחום הזה של שרברבות, מוודאים כי מדובר באיש מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום וכי הוא מוכן להתחייב כי העבודה תיעשה תוך עמידה בלו"ז עם אחריות מלאה על העבודה.

כדאי גם לעשות סקר שוק ולבדוק מחירים על עבודות דומות.

ראו גם: אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות.

איתור נזילות מים בקיר על ידי IGL אינסטלציה

IGL אינסטלציה היא חברה המתמחה בשירותי אינסטלציה ובפרט באיתור נזילות מים בקיר! חברה עם ניסיון רב של שנים ומאות לקוחות מרוצים. לIGL אינסטלציה יש את הכלים המתקדמים והחדשניים בתחום, פרקטיקות העבודה החדשניות והעדכניות, והצוות האיכותי ביותר שתמיד יספק לכם שירות עם חיוך!

השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו ונשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי!

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: שיפוץ שירותים | סתימות ביוב: כל מה שצריך לדעת

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים