תיקון צינור ביוב ללא הרס: 3 שיטות מומלצות

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

תיקון צנרת זה משהו שדורש בדרך כלל שבירת רצפות, פתיחת קירות והרבה בלגן בבית. אך האמת היא שאפשר כבר לומר שכל זה היה נחלת העבר. היום זה כבר ממש לא חייב להיות כך. כי היום אפשר ליהנות מתיקוני צנרת הנעשים ללא כל הרס!

מחיר תיקון צנרת ביוב

המחיר לתיקון נע ומושפע בהתחשב באורך הצנרת, באופן הגישה אל הצנרת כמו גם בסוג התיקון שנבחר לשם כך.

שיטהמחיר
הטלאה – פאצ' כ – 3,000 ₪ ל60 ס"מ
התזה אפוקסית 2,500 ₪ למטר
שרוול – ליינרכ – 25,000 ₪ לתיקון של 5 מטר

הסבר לגבי ההבדלים בין השיטות השונות בהמשך הכתבה >>

תיקון צינור ביוב ללא הרס באנר

יתרונות תיקון צינור ביוב ללא הרס

חייגו ליגאל לביצוע תיקון צינור ביוב ללא הרס 077-8051102

באמצעות השיטה הזו אפשר להגיע לאיתור מדויק של הבעיה ושל המקום שם נדרש התיקון וכך גם התיקון עצמו יכול להיעשות בצורה מהירה, קלה, בלי יותר מידי פרוצדורה ובלגן.
הכלים הקיימים לשם כך הם הרובוט (מאמינים?) הסיב האופטי, המצלמה התרמית ועוד חידושים מחידושים שונים.
ניתן להגיע אל המקום הבעייתי בצנרת בעזרת שרוול ייעודי הנועד לשם כך, או לחילופין בעזרת טלאים או אפילו חומר אפוקסי אשר אותו אפשר ליישם בעזרת התזה.

התיקון למעשה נעשה בצורה הכי נקייה בלי שיהיה כל צורך להפוך את הבית לצורך ביצוע התיקון.

צפו ביגאל האינסטלטור לאחר פתיחת סתימה בהצלחה

באילו מצבים נצטרך לתקן צינור ביוב?

תיקון של צינור ביוב נדרש במקרים הבאים:

  • שורשים בביוב – השורשים של העצים ובמיוחד של עצי הפיקוס אוהבים מאוד את הצנרת ואת הביוב. הם מוצאים שם מים, הם מגלים שם מינרלים וזה בדוק מה שהם מחפשים. השורשים הללו מנצלים כל סדק או מעבר שהם מגלים כדי לחדור אל הצנרת כאשר עם הזמן, התוצאה של החדירה הזו היא סתימת ביוב רצינית במערכת הביוב. במצב כזה המים בשירותים לא יורדים, מי הביוב עולים וגואים בבור הניקוז הנמצא מחוץ לבית ובקיצור, שמחה וששון עם הרבה סירחון..
    מקרה כזה מחייב פנייה אינסטלטור על מנך שיקבע איך וכיצד לטפל בבעיה. במקרים רבים יהיה צורך בשירותי ביובית.
  • בלאי טבעי – הצנרת שלנו כמו כל דבר בעולם הזה חשוף לבלאי. במיוחד צנרת שעשויה ממתכת. היא צוברת חלודה נוצרת קורוזיה וזה מה שסותם את הצנרת. יש מקרים בהם אפשר לפתור את הבעיה אך יש גם מקרים אשר בהם ההמלצה תהיה להחליף את הצנרת בחדשה כדי לחסוך בעיות נוספות בעתיד.
  • בעיות נוספות – יש בעיות בשטח שעלולות להשפיע על תקינות הצנרת וזה בעקבות תזוזה של האדמה, חפצים שחדרו לצנרת כמו ברגים וכדומה או אפילו התקנה שנעשתה בצורה לקויה וגורמת לבעיות מסוגים שונים.

באילו מצבים נוכל לבצע תיקון צנרת ללא הרס?

חייגו ליגאל לביצוע תיקון צינור ביוב ללא הרס 077-8051102

אז זה נשמע בהחלט מפתיע ואפילו מעורר ציפייה. האם אכן יש דבר כזה של תיקון צינור ביוב בבית משותף בלי הרס? אז לפני שתתלהבו יותר מידי חשוב לנו לסייג ולמר.
לא כל ציור ולא כל בעיה יכולה להיפתר בשיטה החדשנית הזו של תיקון שייעשה ללא הרס. כי ברוב המקרים התיקון נעשה בעזרת החדרה של טלאי מה שעשוי להתאים רק לבעיות של צנרת רחבה המיועדת לביוב. פחות עבור צנרת רגילה של אספקת מים.
מעבר לזה חשוב לזכור כי תיקון כזה יהיה בהכרח יקר יותר מכל תיקון אחר ורגיל ועל כן רק אם אתם אכן זקוקים לשירות כזה ורוצים לחסוך לעצמכם את הרעש ואת הלכלוך, שווה לכם לשלם את האקסטרה הזו.
תיקון צינור ביוב ללא הרס הוא לרוב דבר אפשרי ואכן כדאי ללכת על האפשרות הזו.

סתימה

תיקון צינור ביוב ללא הרס – שלב אחרי שלב

השלבים לתיקון צנרת ללא הרס כוללים:

  1. איתור הבעיה – לפני הכול אנחנו חייבים לדעת היכן הנקודה הבעייתית ומה בעצם קרה לנו בצנרת. לשם כך יש אמצעים שנועדו לצורך כך. יש את האפשרות של איתור באמצעות מצלמה טרמית ואת הסיבים האופטיים אשר אותם אפשר להחדיר דרך בריכת הביוב או דרך קו האסלה מתוך הבית כאשר כך מתקבל המידע הרלוונטי. יש גם אפשרות לעשות שימוש ברובוט שמאפשר את איתור הנזילה.
  2. ניקוי הצנרת – לאחר שעלינו על התקלה מוטל עלינו לנקות את הצנרת כדי להכין אותה לתיקון. הרובוט הוא הקוסם שמסוגל לא רק לזהות את הבעיה אלא שהוא גם מסוגל לנקות את הצנרת ולפנות אותה מכל מיני שאריות, פסולת, שורשים ועוד.
  3. התיקון – לאחר שהצנרת מוכנה אפשר להתחיל בביצוע התיקון. הוא ייעשה בעזרת טלאי – פאצ' או באמצעות שרוול – ליינר או על ידי ספריי התזה של חומר אפוקסי. כל אחת מהשיטות הללו יעילות מאוד למניעת רעש, לכלוך וכל מהמומה אחרת הקורית במהלך ביצוע תיקון רגיל של צנרת.

בסרטון: IGL אינסטלציה מבצעת צילום צנרת ביוב ללא הרס

חייגו ליגאל לביצוע תיקון צינור ביוב ללא הרס 077-8051102

תיקון צנרת ללא הרס – 3 שיטות עיקריות:

  1. הטלאה – פאצ' – זהו תיקון אפשרי במקרים אשר בהם יש צורך בביצוע נקודתי של הצינור. השיטה הזו נעשית על ידי החדרה של בלון אשר את חלקו החיצוני עוטף בד שהוא סוג של טלאי. את הבד מספיגים מראש בחומר עשוי פיברגלאס ודבק. זהו חומר איטום העשוי מסיבי זכוכית והוא מתקשה לאחר זמן מה. מנפחים את הבלון במיקום המדויק שם ישנו החור כך שהבלון מדביק את הטלאי במקום המיועד. לאחר שהוא מתקשה הוא אכן סותם את החור בצורה מושלמת.
  2. שרוול – ליינר – במקרה אשר בו יש יותר מחור אחד בצנרת, עושים שימוש בשירוול. זה דומה מאוד לשיטת ההטלאה. מחדירים שרוול אשר עליו מצפים חומר פולימרי מתקשה ואותו מחדירים אל תוך הצנרת עד שהוא פשוט נדבק אל דפנות הצנרת לכל אורכו. זה למעשה יוצר צינור בתוך צינור כאשר הצמים יעברו בתוך הצינור הפנימי שהוחדר אל הצינור הפגום.
  3. התזה אפוקסית – מתאים בעיקר לחורים נקודתיים.

תיקון צינור ביוב בבית משותף

כאשר מדובר בתיקון של צינור ביוב בבית משותף, חשוב לבחור באיש מקצוע מיומן שמקובל על כולם. כך לא יתעוררו חילוק דעות בין הדיירים. חשוב לתאם עמדות וזאת כדי שלא יגיע מצב אשר בו יהיו כאלה מבין הדיירים שלא ירצו לשלם בתואנה שהם לא רצו את העבודה הזו, הם לא חושבים שיש הצדקה לשלם יותר על תיקוני צנרת ללא הרס ובקיצור, חשוב לוודא כי יש תמימות דעים בין הדיירים.

IGL אינסטלציה – מומחים בתיקון צנרת ביוב ללא הרס

זקוקים לשירות של תיקוני צנרת ביוב? רוצים ליהנות מתיקון שייעשה ללא הרס וללא פגיעה בריצוף או הקירות של הבית? אנחנו כאן לשירותכם. אצלנו תקבלו את המענה המושלם ואת השירות הייחודי והמקצועי ביותר. מה שיחזיר את המים וגם את החיים שלהם לזרם הנכון.

חייגו ליגאל לביצוע תיקון צינור ביוב ללא הרס 077-8051102

יגאל חביב IGL אינסטלציה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים