תיקון נזילה בניאגרה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5

נדמה שאין דבר כזה זמן מוצלח להופעה של נזילה בניאגרה בשירותים. אם בכל זאת זה קרה (גם אם מדובר בשעות הקטנות של הלילה), דעו לכם יש מה לעשות.

נזילה בניאגרה עשויה להופיע לפתע פתאום, ולגרום לתופעות לוואי שאנחנו ממש לא רוצים בהן. קודם כל, חשבון המים עשוי רק לעלות ולעלות, מבלי שאנחנו יכולים לאתר את הסיבה. אנחנו נמצא את עצמנו חושדים המקלחות הארוכות, במדיח הכלים, בנזילות אחרות, כאשר בפועל האשם נמצא ממש מתחת לאף שלנו. בקיצור, תיקון נזילה בניאגרה היא עניין הכרחי בהחלט.

יגאל חביב IGL אינסטלציה

לרוב, הסיבה לנזילה בניאגרה היא שהיא מתמלאת ביותר מידי מים, והמצוף שמהווה חלק בלתי נפרד ממנה איננו ממלא את תפקידו כראוי. לחלופין, סיבה נוספת שמצריכה תיקון נזילה היא האטם המהווה חלק נוסף במיכל, אשר עם הזמן עובר בלאי טבעי. בכל אופן, יהיה עליכם להבין שאכן זו הבעיה, והדבר נעשה לרוב כאשר סוגרים את כל הברזים האחרים ובודקים את השעון המורה על צריכת המים בבית. אם אכן הוא מורה על מספרים שהולכים ועולים, סביר להניח שזו הבעיה.

נזילה בניאגרה? יש מה לעשות!

להזמנת אינסטלטור מומחה נזילות חייגו 077-8051102

יש כאלו שאינטואיטיבית יגידו "לתקן נזילה? אני אעשה, קטן עליי", אבל אין להם את הניסיון או היכולת לעשות. כמו כן, מדובר פעמים רבות בבעיה סמויה מן העין, כך שגם אין להם את המכשור או את הכלים המקצועיים לקלוע בדיוק למטרה. כלומר, אם אתם מעוניינים בפתרון ארוך טווח שיבטיח שחשבון המים יחזור למימדיו הראויים, כדאי לכם להזמין מומחה.

בדיקת לחץ מים

המומחים של IGL אינסטלציה פה כדי לתקן כל בעיה, גם תיקון נזילה בניאגרה

כאמור, במקום לחפש יותר מדיי את מקור הבעיה, במקום להמר, ובמקום להסתכן בגרימה של יותר נזק מתועלת, עדיף שתלכו על המומחים שלנו לאינסטלציה. תיקון נזילה בניאגרה הוא עניין פשוט ופעוט להפליא שהם יכולים לטפל בו עד מהרה. כשאנחנו אומרים "עד מהרה", אנחנו באמת מתכוונים לזה. תוכלו לקבל אצלנו שירות של אינסטלטור 24 שעות. כן כן, חלפו להם הימים בהם היה עליכם להתקשר לעבודה ולעדכן שתאחרו, כי תוכלו לקבל את השירות בכל שעה שהיא.

לשירות כמו תיקון נזילות בניאגרה מצטרפים שירותים חיוניים נוספים, אשר יקלו עליכם את החיים, וגם הם זמינים 24 שעות. אם נזכרתם באמצע הלילה שאתם זקוקים לשירות של הגברת לחץ מים, הסירו דאגה מליבכם. טלפון פשוט ואתם מסודרים.

להזמנת אינסטלטור מומחה נזילות חייגו 077-8051102

האם חובה להזמין אינסטלטור לביצוע התיקון?

בגדול, אפשרי לבצע את התיקון לבד, אנו כן ממליצים להזמין אינסטלטור אשר יחסוך לכם את הטרחה. בכל אופן, אם בכל זאת בחרתם לסות לתקן בעצמכם ראשית תצטרכו לאבחן ממה נובעת הנזילה בניאגרה. יכול להיות שמדובר בגומיה העוטפת את הצינור במצוף של הניאגרה ואולי בצינור הראשי. רק לאחר שתבצעו בדיקה ותאבחנו את מקור הבעיה תוכלו להתאים פתרון. אם הצלחתם לאבחן את מקור הבעיה כמובן שתצטרכו לרכוש את הרכיב הרלוונטי שהתקלקל ולהחליף אותו, בדר"כ ניתן למצוא רכיבים אלו או מהיבואן הרשמי של הניאגרה או מחנויות המתמחות בניאגרות אלו.

ובכל אופן הכלל הכי חשוב הוא לא להתמהמה, מרגע שזיהתם תקלה/נזילה בניאגרה צריך לפעול במהירות, כל יום שעובר יכול להחמיר את המצב ולהוביל לתיקון יקר יותר.

שאלות נפוצות

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

תוכן עניינים:

אלירן
גבעתיים
קרא עוד
"היתה לי סתימה רצינית בכיור במטבח. אנחנו שופכים לשם הרבה שמן והיה צורך בעבודה ארוכה של אינסטלטור. הגעתי ליגאל דרך המלצה והוא עשה עבודה מצוינת, עבד שעות, פתח את הסתימה וגם החליף ברז על הדרך. אני תמיד חושש להזמין אינסטלטורים כי הם משאירים אחריהם הרבה בלאגן אבל יגאל עבד בצורה נקייה ומסודרת ולא הייתי צריך לחזור ולנקות אחרי העבודה שלו. לקח מחיר הוגן. שירות תענוג!"
יוסי
תל אביב
קרא עוד
"קיבלתי המלצה על יגאל מהשכן שנמצא דלת מולי, מהרגע ששוחחתי אתו טלפונית הוא הגיע אלי תוך פחות משעה וביצע עבודה מדהימה! הייתה לי נזילה חמורה בשעון מים של הצנרת שמספקת בשבילי מים לדירה ויגאל איתר את הנזילה, זיהה את התקלה והחליף בדיוק את מה שהוא היה אמור להחליף. יגאל בעל מקצוע אמין ובעל תודעת שירות גבוהה, אני בן אדם פדנט והוא ענה על כל שאלותיי בסבלנות רבה ולאחר ששוחחתי עם חבר שלי שמכיר את התחום, הבנתי שגם המחיר שהוא דרש ממני היה הגון ביותר, כל מה שיכולתי לחפש בבעל מקצוע מצאתי ביגאל ואני ממליץ עליו בחום!"
שלום
רמת גן
קרא עוד
"הייתה לי נזילה שהגיעה לשכנים והזמנתי שני אינסטלטורים שלא הצליחו לאתר אותה. אחרי הרבה חיפושים הגעתי ליגאל והוא שינה את כל התמונה. הוא הגיע מהר, עלה וירד מהבית שלי לשכנים, פתח חור אחד ברצפה ומיד זיהינו את מקור הנזילה. הוא תיקן את הבעיה ומאז הכל בסדר גמור, אין יותר בעיות. לאחר התיקון ביררתי לגבי המחיר שהוא גבה והבנתי שהוא הציע מחיר מצוין, למרות שבאותו הזמן לא כל כך עניין אותי המחיר בגלל שראיתי שמדובר ברמה כזאת גבוהה של מקצועיות שזה כבר לא משנה. ממליץ בחום!"
שי
חולון
קרא עוד
"הברז במטבח שלי התקלקל ויצרתי קשר עם יגאל בעקבות אחד הפרסומים שלו באינטרנט, הוא הגיע אלי והתקין עבורי ברז חדש. יגאל איש נחמד ומקצוען בתחומו, הוא הגיע אלי תוך חצי שעה מהרגע שקבענו, סיים את העבודה תוך זמן קצר וביצע את ההתקנה בצורה איכותית וטובה, יתר על כן אני מבין קצת במחירים בתחום הזה ויגאל גבה ממני סכום הגיוני מאוד והכל הורכב בצורה יפה ונקייה."
הקודם
הבא

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים