שורשים בביוב

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

על פניו, נשמע שמדובר בתופעה די מפתיע. מה בין שורשים ובין ביוב? ועדיין, אם חושבים על כך לרגע, תבינו גם אתם שהשילוב בין שורשים ובין ביוב ממש לא אמור לעבוד, ויש לטפל בו

שורשים בביוב מהווים תופעה מוכרת ורווחת שיש לה תופעות לוואי לא נעימות. עצים ושאר סוגים של צמחייה מצליחים, ברבות השנים, לעשות את דרכם לתוך מערכת הביוב שלנו, ולהכות בה שורש. מדובר בצמחייה שמכה שורשים במקום הכי פחות מתאים, גדלה לה באין מפריע, ובסופו של דבר גורמת לכך שהביוב לא מחלחל כראוי.

שורשים בביוב

שורשים בביוב מהווים גורם מזיק, סותמים אותה וגורמים לה לבלאי מואץ, כלומר לכך שהיא נשחקת מהר במיוחד. עם הזמן, הצמחייה יכולה אף להביא לקריסה של הביוב כולו ולחדירה של מי שופכין לבית או לסביבתו, תופעה שאף אחד לא מעוניין בה. במילים אחרות, שורשים בביוב מצריכים טיפול מיידי וארוך טווח.

ראו גם: פתיחת סתימה בביוב

מה ניתן לעשות עם השורשים הללו?

ממש לא צריך להשלים עם המצב. ההיפך הוא הנכון. אינסטלטור טוב יוכל לתת לכם מידע מהימן בדבר הימצאות שורשים בביוב, באמצעות מיטב הטכנולוגיות. למעשה, אולי תופתעו לגלות, אך אינסטלטורים מהדור החדש משתמשים במצלמות משוכללות שמבצעות צילום צנרת ביוב, שנועדו לתת הצצה למקומות שאין אליהם גישה בעין בלתי מזוינת. הדבר חיוני במיוחד בעת טיפל בבעיה של שורשים בביוב.

אינסטלטור מומלץ גם יוכל למנוע את החזרה של השורשים אחת ולתמיד, בין היתר באמצעות רובוט שחותך אותם וטכנולוגיות שונות (כן, אם גם אתם לא שיערתם שאינסטלטור משתמש בכלים כאלה משוכללים לטובת עבודות אינסטלציה, ברוכים הבאים למועדון). בקיצור, יש איך להיפטר מהשורשים.

שורשים בביוב – המומחיות של IGL אינסטלציה

אנחנו כבר מכירים את התופעה של שורשים בביוב ומוכנים ומזומנים לטפל בה. אינסטלטור חירום מטעמנו ישמח להגיע אליכם, לאבחן את הבעיה ולהעניק לכם טיפול מקיף ויסודי, כך שאתם ממש לא תצטרכו לדאוג. טובי המומחים שלנו כבר ביצעו פעמים רבות את הטיפול הזה, ויודעים בדיוק איך עושים מה ומה המאפיינים של המצב הלא נעים הזה. במילים אחרות, אנו כבר נשמח לקחת את זה מכאן ולהבריא את מערכת הביוב שלכם, כדי שתוכלו ליהנות ממנה כמו שצריך וללא כל דאגות בעתיד.

בסרטון: יגאל מחברת IGL אינסטלציה מבצע ניקוי שורשים בביוב

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: פתיחת סתימה במרזב.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים