פתיחת סתימה במרזב

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

כשהמרזב סתום, אנחנו מגלים עד כמה הוא תורם לנו ולאיכות החיים שלנו. אנחנו מגלים בדרך כלל את הבעיה בזמנים הכי לא מתאימים. כמו בעת שאנחנו מנסים לנקז את מי השטיפה או כאשר מי הגשמים לא מתנקזים החוצה.

סתימה במרזב היא לפעמים משהו שטחי וקל אך היא גם עשויה להיות מורכבת ומסובכת מאוד לטיפול ופתרון. אנחנו כאן עם כל מה שצריך לדעת על סתימות במרזבים.

תפקידו ומיקומו של המרזב

המרזב נועד על מנת לפנות מים שמצטברים בבית או על הגג. המרזב אמור להיות ממוקם במקום אליו יזרמו המים באופן אוטומטי. הדבר מצריך הכנה מראש של הקרקע במקום על מנת שיהיה שיפוע שיוליך את המים לכיוון המרזב.

התפקיד של המרזב הינו בעל ערך רב מבחינת איכות החיים שלנו ושמירה על תקינות המבנה. אם אין מרזב או כאשר הוא אינו תקין אנחנו עשויים למצוא את עצמינו בשטח שמוצף מים כאשר אין לנו דרך לפנות את אותם המים.

זה אומר שיהיה עלינו לאסוף את המים בצורה ידנית או לנסות לספוג אותו באמצעים כאלה ואחרים. יש גם משאבות מיודות שעשויות לסייע בעניין אך תסכימו איתי שזו לא הדרך המקובלת והנוחה לגריפה של מים וניקוז שלו החוצה.

פתיחת סתימה במרזב

מתי צריך לבצע פתיחת סתימה במרזב?

כדאי תמיד לדאוג לכך שהמרזב יהיה פתוח ומשוחרר. אם מדובר במרזב הביתי שאתם עושים בו שימוש קבוע לצורך ניקוז מי השטיפה, הרי ברור שתרצו אותו תמיד פעיל ומשוחרר.

במרזב כזה, כל סתימה קלה תטופל מיד לרוב בלי מאמץ מיוחד. כי כמו בכל דבר, כאשר תופסים את הבעיה בתחילת הדרך, הטיפול נעשה הרבה יותר פשוט גם הרבה יותר קל.

כאשר מדובר במרזב היוצא מהגג, שם הסיפור עשוי להיות מסובך יותר. אנחנו יכולים לשכוח מקיומו במהלך עונת הקיץ הארוכה כאשר בזמן הזה המרזב נסתם לו אט אט בעקבות פסולת, אבק, עלים, אבנים וכו'. כל הפסולת הזו שקיימת על הגג מגיעה מהר מאוד אל המרזב.

לרוב זה יקרה עם הגשם הראשון כאשר כל מה שנמצא על הגג ייגרף לו אל צינור הניקוז. מה שעשוי לגרום לסתימה רצינית שתוביל להצפה של ממש על גבי הגג של המבנה.

כדי לחסוך את הבעיה הזו מומלץ מאוד לנקות את הגג לפני בוא החורף ואף לבדוק ולוודא את תקינותו של צינור הניקוז.

לפעמים הסתימות לא יהיו קלות לפתיחה בעצמכם ותצטרכו להזמין אינסטלטור שיבצע פתיחת סתימות קשות.

פתיחת סתימה במרזב

שיטות לפתיחת סתימה במרזב – עשה זאת בעצמך

אז איך פותרים את הבעיה? כמו בהרבה דברים אחרים, גם כאן המניעה היא ההתמודדות הטובה ביותר. שווה לתחזק את המרזב ולנקות אותו כל הזמן וכך להבטיח פעילות תקינה שלו לאורך זמן ללא תקלות מיותרות.

חשוב גם לנקות את הגג שלא יהיה בו פסולת שייגרף אל צינור הניקוז כשירדו גשמים.

אם בכל זאת המרזב נסתם יהיה עליכם לבדוק מהי הבעיה. לעיתים תוכלו בקלות לסלק את הפסולת שהצטברה בראש המרזב ובכך לשחרר את המים לדרכם.

במקרים אחרים כאשר הפסולת כבר חדרה פנימה אל תוככי המרזב תוכלו לשחרר אותה בעזרת מוט מתברג שנועד לצורך טיפול בצינורות ביוב. המוט יהיה יעיל רק במצבים של צנרת שלא מסתעפת ורק במבנים נמוכים של כ – 8 מטר מקסימום.

פתיחת סתימה במרזב

מחיר פתיחת סתימה במרזב

סתימה במרזב זה לא תמיד סיפור קל. יש מצבים אשר בהם יהיה צורך לערב אנשי מקצוע כאשר במקרים רבים הם יצטרכו לבצע את העבודה בעזרת ביובית. הביובית אמנם תייקר את העבודה אך הפתרון יהיה מושלם.

אז כמה עולה לפתוח סתימה עם ביובית? המחירים עשויים להשתנות בין החברות ובעלי מקצוע השונים. מומלץ לבדוק מספר הצעות מחיר על מנת להשיג את המחיר הטוב ביותר עבורכם!

לסיכום

אנחנו בIGL אינסטלציה מציעים פתיחת סתימות במרזב ועוד מגוון שירותי אינסטלציה שונים! השאירו פרטים כבר עכשיו או התקשרו ונשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי!

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: מחירון פתיחת סתימה בביוב | אינסטלטור חירום.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים