צילום צנרת ביוב

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מאז ומתמיד לא היינו חברים קרובים של מערכת הביוב, אך לפעמים אין ברירה ואנחנו צריכים לטפל בה. מערכת הביוב היא מערכת מאוד מסובכת ומאוד עדינה. כאשר יש סתימה בבית או תקלות אחרות שקשורות בקו המים, ריח מוזר וכד', אחת האפשרויות שממנה התקלה נובעת היא מערכת הביוב. בשביל לפתור תקלה לצמיתות במערכת הביוב עלינו לקרוא לבעל מקצוע אשר יש לנו את המכשור המתאים והידע הנכון לפתור את התקלה באופן בה התקלה לא תחזור יותר.

צילום של הצנרת נשמע כמו שירות מפתיע בהחלט. מי ידע שהטכנולוגיה עומדת בשירות האינסטלציה? אם גם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות של השילוב הזה, הגעתם למקום הנכון.

צילום צנרת ביוב – כן, יש דבר כזה. על פניו, נראה שהעבודה של אינסטלטור היא ישירה יחסית, ומצריכה אדם שהוא הנדימן, כלומר טוב עם תיקונים מכל סוג. ועדיין, לטכנולוגיה יש הרבה במה לעזור לאינסטלטור. אם בעבר, אינסטלטור חיפש בעין בלתי מזוינת את מקור הנזילה וקיווה שאכן מדובר בעניין בולט לעין, היום הטכנולוגיה עומדת לרשותו של האינסטלטור, והופכת את העבודה שלו לאפקטיבית ונוחה יותר מתמיד, ומבטיחה לכם את התוצאות הטובות ביותר.

תחום האינסטלציה כמו כל תחום אחר בעולם המודרני השתכלל מאוד בשנים האחרונות כאשר כלים רבים התווספו אל ארגז הכלים הדל יחסית של האינסטלטור. מהכלים המשמעותיים ביותר זוהי המצלמה התרמית. זו שמאפשרת צילום של פנים הצנרת.

יגאל אינסלטור מומחה לביובית בחולון

צילום צנרת ביוב – מה זה צילום ביוב?

צילום מערכת ביוב שונה לחלוטין מצילום של צנרת הבית. כאשר אנחנו רוצים לצלם את קו הביוב אנחנו צריכים להבין שחייב להחזיק במכשור מתקדם. בדרך כלל הסיבה לשמה אנחנו נרצה לצלם את קו הביוב היא כאשר התקלה מורכבת ממה שחשבנו במערכת קו המים. המטרה של הצילום הוא לקבל מבט אל תוך המערכת ולאתר את התקלות מבלי לפגוע בתשתית. תקלות במערכת הביוב מאוד נפוצות, הן יכולות להתחיל מסתימה פשוטה ולהגיע עד לשחיקה בה נרצה להחליף או לתקן את הצינורות.

בדרך כלל אנחנו נרצה לקרוא לבעל מקצוע לבדיקת מערכת הביוב גם כאשר אין תקלה ממשית. במקרים בהם אנחנו עוברים דירה נרצה לבחון את המערכת לכל מקרה בו היא עשויה להוות מקור לתקלות, הרי תיקונים מסוג זה יכולים להיות יקרים. בדיקה שגרתית של מערכת הביוב וניקיונה יכולה למנוע מאיתנו נזקים עתידיים שעלולים לעלות הרבה כסף. לכן קראו לבעל מקצוע אשר מחזיר במכשור המתקדם ביותר.

כמובן שחשוב לדעת איך להשתמש במכשירים הייעודיים לקבלת תמונה ברורה של מערכת הביוב. מיקום צנרת הביוב אינו פשוט לצילום, כל חדירה אל הצינורות כולל חייב להיות עם הכרה מלאה של מיפוי המערכת. בשל כך אנו רוצים לבחור בבעל מקצוע אשר יכיר את מבנה המערכת, וידע להשתמש בכלים הייעודיים שלנו בהתאם. כמו כן, גם כאשר החדרנו את המכשירים לתוך קו הביוב ייתכן ויהיו מכשולים וסתימות שיהיה עלינו לעבור כדי לבחון את המערכת כולה. בשביל שהצילום יהיה יעיל ונקבל תמונה ברורה של מערכת הביוב ישנם מכשירים מיוחדים לכך.

כיצד מבצעים צילום פנים צנרת

צילום הצנרת נעשה בעזרת מצלמה מיוחדת שניתן להחדיר אל פתח הצינור שיש לנו ומשם היא כבר עושה את העבודה. היא מצלמת את פנים הצנרת ומספקת מידע לגבי המיקום הבעייתי בפנים.

באנר צילום צנרת ביוב

מחירון צילום צנרת ביוב ושירותים נוספים 

קשה לתת במסגרת זו הצעת של צילום צנרת ביוב מחיר היות ועלות הצילום משתנה בהתאם להיקף הפרויקט ולציוד והמומחיות הנדרשים. בדיקות בסיסיות מתחילות בסביבות כ300 ש"ח, בעוד שפרויקטים מורכבים יותר יכולים לעלות הרבה יותר. זה תלוי בתנאי השטח, בבעיה הקיימת ובקושי לאתר את מקורה.

שירותים נוספים המוצעים על ידי אנשי מקצוע שעוסקים בצילום ובדיקת הביוב זה הסרת שורשים ותיקון בעיות שונות אותם מגלים במהלך הבדיקה. אלו מתומחרים בדרך כלל בנפרד.

היתרונות בצילום צנרת ביוב 

צילום צנרת ביוב הוא תהליך המאפשר לאנשי מקצוע בתחום בדיקת הביוב לקבל תצוגה ברורה של החלק הפנימי של צינורות. באמצעות מצלמות מיוחדות, הם מסוגלים לזהות כל נזק מבני או סתימות שעלולים להשפיע על זרימת המים. לטכניקה זו מספר יתרונות, כולל:

  • איתור מוקדם של בעיות – באמצעות צילום צנרת ביוב לבדיקת צנרת, אנשי מקצוע יכולים לאתר בעיות מוקדם, לפני שהן הופכות לבעיות גדולות הדורשות תיקונים יקרים. זה יכול כמובן להפחית את העלות הכוללת של תחזוקה.
  • יעילות משופרת – צילום צנרת ביוב מאפשר לאנשי מקצוע לזהות את מקור התקלה בצורה מהירה ומדויקת, ומאפשרת לתקן אותה בצורה יעילה יותר. המשמעות היא פחות זמן וכסף שהושקעו בתיקונים.
  • קבלת החלטות קלה יותר – צילום צנרת ביוב מספק ייצוג ויזואלי של מצב הצינור, מה שמקל על קבלת החלטות מושכלות לגבי עבודות תחזוקה ותיקון.
  • בטיחות מוגברת – צילום צנרת ביוב היא שיטת בדיקה לא הרסנית שאינה מצריכה חפירה. זה מפחית את הסיכון לתאונות באתר העבודה.

צילום צנרת ביוב – סיב אופטי

השימוש בסיב אופטי לצורך צילום ביוב הוא נפוץ מאוד, מדובר על דרך למיפוי ואיתור תקלות אשר נחשבת ליעילה בסבירות גבוהה. למעשה הפעולה פשוטה, אנחנו מחדירים אל מערכת הביוב סיב אשר בקצה שלו יש מצלמה מזערית. למצלמה יש תאורה משלה ואנו יכולים לראות באמצעות מסך כל מה שהמצלמה מצלמת. ניתן לסובב את המצלמה ב-360 מעלות, הסיב מאוד גמיש. היתרון הוא שהרזולוציה במצלמה תהיה גבוהה ובמכשירים מתקדמים גם אנחנו יכולים לקבל פענוח ישירות למסך של תקלות ומפגעים. היתרון שיש לסיב אופטי על גבי רובוט יבוא לידי ביטוי בגודל של המצלמה, סיב אופטי מתאים למגוון רחב יותר של מערכות. שימו לב, רבים נוטים להתבלבל בין מצלמה תרמית וסיב אופטי, מצלמה תרמית לא נכנסת אל תוך המערכת אלא מצלמת אותה מבחוץ, בעוד שסיב אופטי נכנס ישירות אל תוך קו הביוב.

מצורף סרטון מאתר "מידרג" – טיפים לצילום צנרת ביוב:

ראו גם: החלפת צנרת מים

צילום צנרת ביוב – רובוט

איזה כיף שאנחנו נמצאים בשנת 2021 וזה לא מוזר לדעת שיש אפשרות לצילומי ביוב באמצעות רובוט. צילום צנרת ביוב באמצעות רובוט היא טכניקה חדישה אשר מעניקה לנו את האפשרות לקבל תמונת מצב מלאה עם ניתוח של כל המתרחש מתחת לרצפה. השימוש ברובוט יכול להתבצע רק כאשר מדובר על צנרות עם קוטר גדול יחסית, הרובוט נכנס לקו הביוב בעזרת כבל דחיפה ולעיתים גם יכול לנוע על ידי הפעלה בשלט.

מקרים שמחייבים צילום צנרת ביוב 

אז לא כל תקלה מחייבת צילום צנרת עם זאת במקרים שונים זה יהיה הפתרון הנוח והטוב ביותר. כמו לדוגמא:

  • בדיקות לפני רכישה – לפני רכישת נכס, כדי לוודא שאין בעיות שעלולות לגרור תיקונים יקרים בהמשך הדרך.
  • בעיות ניקוז – אם בנכס ישנן בעיות ניקוז חוזרות, בדיקת צנרת הביוב יכולה לסייע באיתור מקור הבעיה.
  • בדיקות עירוניות – עיריות רשאיות להשתמש בצילום צנרת ביוב כדי לבדוק צנרת ציבורית על מנת לוודא שהם תקינים.

בסרטון: דוגמא של צילום צנרת ביוב של חברת IGL

תיקון צנרת ביוב לכל המגזרים: פרטי או מסחרי

צילום צנרת מחייב ציוד מתקדם, ידע מקצועי וניסיון בעבודה. אנחנו כאן לשירותכם לכל סוגי התיקונים כולל צילום מקצועי שימנע הרס ויחסוך לכם הרבה זמן.

תתפלאו, אתם זקוקים לזה

אם אתם אומרים "כן, אבל כולה יש לנו נזילה, למה אנחנו צריכים צילום וטכנולוגיה?", כדאי שתחשבו שוב. החלפה של צנרת ביוב היא עניין רציני, ועושים אותה לרוב כאשר נגרם בלאי למערכת. כמה עשורים של פעילות עשויים לעשות זאת לכל מערכת. כמובן, התוצאה של הבלאי היא נזילה, אשר יכולה להסב נזק ארוך טווח ולהפוך לעניין בקנה מידה הולך וגדל. צילום הצנרת משתלב בתהליך כולו מהרגע הראשון.

צילום צנרת ביוב נעשית על יד החדרת סיב אופטי לתוך צנרת הביוב.
באמצעות טכנולוגיה מתקדמת זו, איתור התקלה/כשל במערכת הביוב קלה יותר.
באמצעי טכנולוגי זה משתמשים גם לאיתור כשלים / אישור תקינות מערכת ביוב לאישור טופס 4 לפני ביקורת מבנה מגורים.
מי שמסוגל לבצע צילום צנרת ביוב הוא אינסטלטור חירום מומחה, כזה שכבר התרגל למכשור ויודע כיצד לקרוא אותו, וכמובן על פי הקריאה לבצע את הפעולות הנדרשות, כדי להבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר. במילים אחרו, אתם זקוקים ל-IGL אינסטלציה.

ראו גם: איתור נזילות במצלמה טרמית

מומחים בעולם צילום צנרת ביוב

כאמור, השימוש במכשור הכי משוכלל יכול להבטיח לכם את קבלת התמונה המלאה ביותר, וכמובן הטיפול היעיל ביותר. צילום של צנרת הביוב, במילים אחרות, הוא המפתח להצלחה של הטיפול והיסודיות שלו. ומכאן ממשיכים על פי מה שאיש המקצוע יחליט, בין אם זה שטיפת קו ביוב או כל טיפול אחר.

צילום צנרת ביוב מוצע גם על ידי אינסטלטור חירום. לא צריך לתחום את הביקור בשעה מסוימת, כי הטיפול הטוב ביותר מוצע למענכם מסביב לשעון.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים