מהו תיקון פנים צנרת?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מערכות האינסטלציה משרתות את כולנו. את המגזר הפרטי כמו את המגזר המסחרי והתעשייתי. אז כל עוד המים זורמים והכול עובד אנחנו כמעט לא זוכרים את הצנרת. אך כשמתעוררות בעיות כמו נזקים מבניים או תקלות בעקבות בלאי או אז אנחנו מבינים עד כמה חשובה היא הצנרת ועד כמה עלינו להודות לה כשהיא פועלת היטב.

תיקון צנרת כרוך לא פעם בהרמת מרצפות כמו גם קידוח בקירות והרבה בלגן. כדאי לדעת שהיום זה כבר ממש לא חייב להיות כך. כי היום ישנן טכניקות מתקדמות לתיקון פנים צנרת כאשר בהתאם לתקלה התיקון מתבצע תיקון ללא כל הרס של הצנרת. מה שבעצם אומר עבודה נקייה ומהירה.

אינסטלטור מומחה ומקצועי

מתי מבצעים תיקון פנים צנרת?

תיקון פנים צנרת מכונה תיקון PATCH.

מתי צריך תיקון כזה ומתי זה בכלל אפשרי:

הצנרת משמשת אותנו על בסיס יומיומי ופעמים רבות במהלך היום אנחנו פותחים וסוגרים את הברז. זה כולל את הברז במטבח, ברז המקלחת, חדרי השירות וכמובן גם מכונת הכביסה. ברור אם כן שהצנרת עובדת אצלנו שעות נוספות. כתוצאה מכך ישנו בלאי טבעי כמו שחיקה של הצנרת, חלודה שנוצרת שם, שורשים של עצים בביוב החודרים אליה ועוד. בכל מקרה כזה אנחנו זקוקים לשירות של תיקוני צנרת כדי להחזיר את המצב לתיקונו.

יש מקרים שונים אשר בהם ניתן לבצע את התיקונים בלי להרוס ולפתוח את הרצפה או הקירות לצורך כך.

תיקון צנרת ללא הרס מתחיל באבחון התקלה כאשר גם זה יכול היום להיעשות באמצעים מתקדמים כמו סיב אופטי או רובוט כאשר התיקון נעשה אף הוא בלי לפתוח כלל את הצנרת מדובר בסגירת החור על ידי שרוול מיוחד המיועד לכך, טלאי ולעיתים התזה של חומר אפוקסי בהתאם לתקלה בצנרת. כך למעשה התקלה מאובחנת ומטופלת בלי כל הרס.

השאלה היא האם תמיד אפשר להיעזר בשיטה הזו.

מתי מבצעים תיקון פנים צנרת - תמונה להמחשה

סוגי תיקון פנים צנרת 

אז זה נשמע ממש מושלם. תיקון אלגנטי כזה בלי שיראו משהו מבחוץ. אך מה לעשות ולא תמיד אפשר לבצע תיקון פנים צנרת ללא הרס? כי הדבר תלוי במהות התקלה.

תיקון בהרס ותיקון ללא הרס

חשוב להבדיל ולהדגיש. תיקון ללא הרס יכול להיעשות רק במקרים של תקלות בצנרת ביוב (של מי שפכים) ולא בצנרת שמספקת את המים. היות ומדובר בתיקון הנעשה על ידי החדרה של טלאי אל תוך הצינור מה שלא באמת אפשרי בצנרת הדקה של אספקת המים.

מעבר לכך במצבים בהם מדובר בתקלה הנובעת מבעיה מהותית בצנרת כמו צנרת בלויה וישנה שכבר מתפוררת ממש או שהיא מלאה קורוזיה, הרי שתיקון מקומי כזה לא יהיה באמת יעיל. למרות שאולי באופן זמני הדבר יהיה יעיל אך לטווח הארוך ואפילו הקרוב יתברר כי אין מנוס מתיקון יסודי. מקרים אלו יחייבו החלפה של הצנרת מה שלא באמת מתאפשר בלי לפתוח את השטח.

באנר מהו תיקון פנים צנרת

פתרונות תיקון צנרת ללא הרס 

אם אתם רוצים לבדוק אם הבעיה שלכם מתאימה לתיקון ללא הרס, חשוב שתפנו אל אינסטלטור מומחה המתאים כדי שאלו יבצעו עבורכם את האבחון וגם את התיקון בצורה הכי מקצועית. כאן עליכם להתייחס לפעול לפי הסדר.

  1. איתור הבעיה – ישנם מכשירים שונים המיועדים לאיתור נזילות. מצלמה תרמית, גלאי חום, סיב אופטי וכדומה. בעזרתם אתם יכולים לקבל את התמונה המושלמת לגבי הנעשה בתוך הצנרת. בהתאם לכך תתקבל ההחלטה בדבר התיקון והטיפול המתאימים לבעיה.
  2. ניקוי הצנרת – אתם יודעים היכן הבעיה. כעת עליכם לנקות את הצנרת לקראת ביצוע התיקון. בעזרת רובוט ניתן לבצע את הניקוי שזה יכלול סילוק עצמים התקועים בצנרת כמו ברגים, חלקיקי פסולת ועוד. הרובוט למעשה מרסק את העצמים הללו על ידי ראש מקדחה שמתחבר אליו או שרשרת חיתוך ייעודית.
  3. תיקון הצנרת – כאן יש לבחור בשיטה המתאימה לתיקון הצנרת. זה יכול להיות טלאי, שרוול או חומר אפוקסי שתתיזו פנימה.

תיקון פנים צנרת ע"י גורם מוסמך – IGL אינסטלציה 

רוצים גם אתם ליהנות מתיקון יעיל ומהיר ללא הרס? IGL אינסטלציה לשירותכם עם הציוד המתקדם והניסיון העשיר שיחזירו את החיים שלכם וגם את המים לזרם הנכון והבטוח.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים