כיצד מצלמה תרמית עובדת?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מצלמה תרמית נמצאת בשימוש רחב והפכה לנפוצה יותר במגוון של תחומים. אחד התחומים הידועים לרובנו הוא איתור נזילות במבנים, אך לעיתים מצלמה כזאת יכולה גם להציל חיים. איך? הנה הצצה קטנה לדרך הפעולה של המצלמה שנועדה לשפר את חיינו. 

פעם, כשרצו לאתר נזילה בקיר, היו מסתכלים על הרטיבות ומהמרים איזה חלק מהקיר לשבור ועד לאיזה אורך. כיום ישנן מצלמות תרמיות בשימוש אצל אינסטלטורים אשר יכולים לראות היכן יש נזילה של מים, הצטברות של מים במקום מסוים ומעקב מדויק יותר אחרי הנעשה בתוך הקירות ומתחת לרצפות. 

באופן בסיסי, מצלמה תרמית מזהה קרינה אינפרה אדומה שנפלטת מכל עצם שהוא, בין אם מדובר בבני אדם, חפצים או כל דבר אחר. ככל שיש יותר חום, כך יש יותר קרינה אינפרה אדומה. החיישנים במצלמה התרמית קולטים את האור בעדשה, מסננים את רמות הקרינה האינפרה אדומה שנקלטו ומזהים את הטמפרטורה של מה שצולם באותו רגע. 

במקביל, מעבד נתונים שנמצא במצלמה עצמה יודע להפיק מהנתונים שנקלטו באותו רגע, מעין מפה תרמית בצבעים שונים, כך שניתן לראות אובייקטים בגוונים של צהוב-אדום ולדעת שהם חמים או גוונים של כחול ושחור שהם המקומות הקרים באובייקט.

לפרטים נוספים אודות מצלמות תרמיות למכירה

לא רק נזילות

חוץ מאיתור נזילות, משתמשים במצלמות תרמיות גם בתחומים אחרים כמו בתחום הצבאי, שם פותחה המצלמה במקור כדי לאתר תקיפות ותנועה של מטוסים ובני אדם בלילה, או בתנאים שהעין האנושית לא מסוגלת לראות. למצלמה תרמית יש גם שימושים מדעיים כמו עזרה בחיזוי מזג האוויר ומטאורולוגיה או לבדיקת קרקע עבור מחקר ארכיאולוגי. 

בתקופת הקורונה, ראינו שימוש בראייה תרמית של מצלמות כדי לאתר חולים, או אנשים שיש להם חום גבוה מהממוצע, על מנת לצמצם הדבקה אפשרית במבני ציבור כמו שדות תעופה או מעברי גבול בין מדינות. פעולה פשוטה ומהירה כזו הצילה חיים של רבים, בעיקר במקומות מרובי אוכלוסייה במדינות אסיה. 

מהם היתרונות של מצלמה תרמית?

בשימוש המוכר לנו, מצלמה תרמית יודעת לאתר במהירות גבוהה את מקורה וגודלה של נזילה, גם כשמדובר בנזילה סמויה שלא רואים אותה בקיר או ברצפה. זה מאפשר לדעת איך לעבוד ביעילות ובמינימום נזקים בתיקון, חוסך בזמן העבודה, ומונע במרבית המקרים הפתעות בלתי נעימות בתהליך התיקון. 

דיוק בעבודה ומידע על מקור הנזילה הם גם חיסכון בכסף. לא צריך לשבור חלק גדול מהקיר או להוציא בלטות מיותרות ולתקן או לשפץ הכל בחזרה, אלא מטפלים רק במקום הפגוע. המצלמה התרמית מסייעת לנו לקבל מידע באיזורים החבויים מהעין, ובכך היא משפרת את איכות החיים שלנו, בעיקר כשזה נוגע לבית ולסביבה. זקוקים לאיתור נזילות במצלמה תרמית? IGL מנעולנות מציעה שירותי אינסטלציה בכל התחומים במחירים הטובים בישראל ותוך כדאי התחייבות לעודה מקצועית ואיכות ללא פשרות.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים