אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

כל אדם המתגורר בבית אנושי ומסודר בעולם המערבי יודע עד כמה הוא תלוי בחסדיה של מערכות האינסטלציה. אנחנו כבר לא יכולים לדמיין את עצמינו בלי ברזי מים מסודרים, מערכות ניקוז, חדרי רחצה וחדרי שירות. אך כולנו גם יודעים שמערכות האינסטלציה אינן חפות מתקלות ולא פעם קורה ונוצרות תקלות שונות במערכות. אם זו סתימה בצנרת ואם זה פיצוץ במערכת. כל תקלה כזו עשויה לשבש מאוד את כל השגרה שלנו.
החיים לעיתים נעצרים מלכת בגלל התקלות הללו. בגלל שבעיות באינסטלציה הן דבר כל כך נפוץ, חשוב שכל אחד יכיר איש מקצוע בתחום האינסטלציה ויידע שעל כל צרה שלא תבוא יש לו כתובת. כך הוא יכול לטפל במהירות בבעיה ולחזור שוב לשגרת החיים.

מכשירים לאיתור נזילות

לצורך איתור נזילות יש כמה וכמה מכשירים מתקדמים עם רגישות גבוהה במיוחד. אלו מאפשרים להגיע אל הנקודה הבעייתית.

מכשירים לאיתור נזילותהסבר מפורט
מצלמה תרמיתמצלמה תרמית פועלת על בסיס של אינפרה אדום. המצלמה מאתרת ומזהה את הטמפרטורה בצנרת שמתחת לרצפה או זו שמעבר לקיר. כדי לזהות את הבעיה בעזרת המצלמה התרמית יש לחמם את הבית וכך הצנרת הסדוקה תפלוט מים חמים שיובילו להפרשי טמפרטורה אותם המצלמה תוכל לזהות.
הבעיה העיקרית עם המצלמה התרמית היא שהיעילות שלה היא בעיקר במקומות קטנים כי טווח הזיהוי שלה הוא רק למספר ס"מ. היא לא תהיה מסוגלת לאתר בעיות בצנרת שמחוץ לבית שהיא עמוקה יותר בתוך הקרקע.
חיישן גזמערכת זו יעילה מאוד באזורים שמחוץ לבית. הבדיקה נעשית באופן כזה – תחילה יש לרוקן את הצנרת ממים ולאחר מכן ממלאים את הצינור בגז חנקן. (אל דאגה, זה לא מסוכן) לאחר שהצינור מלא בגז יעבור המאתר בעזרת חיישן הגז לאורך כל הצנרת ובמקום בו ישנה תקלה בצנרת הגז ידלוף החוצה.
בדיקה זו אמינה למדי אך במקרים אשר בהם יש משטח בטון מעל הצנרת, הבטון עשוי לחסום את הגז מה שיקשה על איתור הנזילה. הבטון אף עשוי לגרום לאבחון שגוי כי הגז ידלוף ממקום אחר.
מכשיר אקוסטיזהו מכשיר שיש לו חיישנים רגישים מיוחדים שפועלים בעזרת איתור גלי קול שמסמנים על מקום בה יש נזילה של מים. המכשיר הוא רגיש מאוד אך אם הנזילה היא מאוד חלשה ושקטה לא תהיה אפשרות לאתר אותה בעזרת המכשיר.

איש המקצוע יבחר את הכלי שייראה לו הכי מתאים לבעיה הספציפית.

מה ההבדל בין אינסטלטור למאתר נזילות?

בגדול, התפקיד של האינסטלטור הוא גם איתור נזילות. זה בעצם השלב הראשוני של כל טיפול בתקלה. כיום, בגלל שכל הנושא הזה של איתור נזילות הפך להיות כל כך מפותח מבחינה טכנולוגית, הרי שהוא נהיה תחום התמחות העומד בפני עצמו. יש אנשי מקצוע שזה מה שהם עושים. הם מאתרים את מוקד הנזילה עבור הלקוח ועם המידע הזה הם ממשיכים הלאה אל האינסטלטור. אך בגלל שמדובר בתחום שהוא בעצם אחד, יש הרבה אנשי מקצוע שמאתרים נזילות וגם מטפלים בתיקון של התקלה שהתגלתה.
אם מדובר בחברת אינסטלציה גדולה, ייתכן ויהיו מספר אנשי מקצוע שיהיו מעורבים בכל התהליך. יהיו מאתרי הנזילות ויהיו אלו שיתקנו בפועל את התקלות.

אינסטלטור איתור נזילות

כמה עולה להזמין אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות?

המחיר לאיתור נזילה נע בין 1,400 ₪ ועד ל – 2,000 ₪ כאשר הדבר תלוי בגודל הדירה אותה יש לבדוק. אם ישנה גינה שאת הצנרת שלה צריך גם כן לבדוק, המחיר יעלה בעוד כמה מאות שקלים.

יש אנשים שמכירים רק את המצלמה התרמית והם מתעקשים לבדוק בעזרתו את הנזילה שלהם. חשוב להבין שלא בכל מקום המצלמה תהיה יעילה ורק איש מקצוע יידע לבחור את הכלי המתאים לבעיה הספציפית.

ראו גם: מחירון איתור נזילות

סימנים לאיתור נזילות

מתי אמורה להידלק נורה אדומה וחשד כי ישנה בעיה של נזילה בבית?
אז ישנם מספר סימנים עליהם יש לתת את הדעת.

  • רטיבות – ברגע שישנה רטיבות במקום בו היא לא אמורה להיות. כמו קירות, תקרה, ריצוף וכן הלאה. כל אלו מעידים על מים שנוזלים מחוץ למסלול הקבוע שלהם.
  • ריח רע – אם אתם חשים בריח מעופש בחלל סוגר, ייתכן וישנה רטיבות ממושכת בנקודה כלשהי מחוץ לצנרת העוברת מאחורי הקיר, הרצפה או התקרה של החדר.
  • קיר רטוב – אם אתם מגלים קילופי צבע, נפילה של חלקי טיח או מראה נפוח של הקיר, סביר להניח שיש רטיבות בקיר.
  • שלוליות ורטיבות בארונות – אם אתם מגלים רטיבות שחוזרת על עצמה כל הזמן בארונות המטבח מתחת לכיור או בארון האמבטיה כמו גם רטיבות סביב הכלים הסניטריים, כנראה שישנה נזילה כלשהי באחד מהמקומות הללו.

כל נזילה מהסוג הזה עשויה להופיע ביום בהיר ללא כל התראה מראש. מה שיחייב אתכם לערב איש מקצוע שיאתר את המוקד הבעייתי וגם יציע טיפול ותיקון מקצועיים.

איתור נזילות

איך אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות פועל בפועל?

כדי למצוא במדויק את המיקום הבעייתי, יש צורך קודם כל לאתר באיזו מערכת ישנה הנזילה.
בבית יש שלוש מערכות עיקריות שם עשויות להתרחש תקלות.

  1. מערכת הביוב.
  2. מערכת ההסקה – זוהי מערכת שכבר לא קיימת בבתים החדשים אך למי שעדיין יש מערכת כזו, חשוב לבדוק האם התקלה נעוצה במערכת זו.
  3. מערכת אספקת המים.

ישנן דרכים שונות לבדוק כל מערכת בפני עצמה על מנת לאבחן מי מהמערכות למעשה 'אשמה' בבעיה. זהו השלב הראשון באיתור נזילות.
ברגע שיש מידע וזירת הפשע אותרה, אפשר יהיה להתקדם הלאה.

בסרטון: יגאל מחברת IGL מבצע בדיקת איתור נזילות בעזרת גז

איך לבחור אינסטלטור מקצועי עם מכשיר לאיתור נזילות?

בתחום הזה של אינסטלציה יש הרבה חובבנות וגם הרבה רשלנות. כי אינסטלטור לא חייב להוציא תעודה ואף אחד לא מחייב אותו לקבל רישיון או הסמכה לעבודה. על כן, כאשר אתם באים לחפש אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות, אתם צריכים לבדוק היטב שאתם לא נופלים על חאפר.
לרוב תוכלו לקבל מידע על ידי בירור יסודי בקרב חברים או בני משפחה שכבר נעזרו בשירות מקצועי כזה או אחר של אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות. אם תלכו על איש מקצוע מוכר ובעל שם, תיהנו משירות מושלם.

ראו את ההמלצות של חברת IGL

הציוד של האינסטלטור

האינסטלטור של היום כבר לא דומה לאינסטלטור שהיה לנו בעבר. בעיקר מבחינת הציוד. אם בעבר ידענו שכאשר ישנה תקלה כלשהי בצנרת, אנחנו אמורים לצאת במסע כדי לאתר את הבעיה, מה שאומר הרמה של מרצפות או קידוחים בקירות מה שיותיר הרבה הרס והרבה בלגן בבית, הרי שהיום הסיפור הוא הרבה יותר פשוט. יש היום ציוד מיוחד שנועד כדי לאתר נזילות במהירות רבה בלי לפגוע כלל בבית. מדובר במצלמות תרמיות משוכללות שמסוגלות לאבחן את מצב הצנרת ולגלות לנו במדויק היכן ישנה תקלה.
יש מכשירים הפועלים על בסיס של חיישני גז או כאלה שמסוגלים לאתר תקלות בצנרת הסמויה בעזרת מערכת שבודקת את הפרשי הטמפרטורות. אלו אמנם מכשירים יקרים והשימוש בהם יעלה את המחיר של השירות. אך במקרים רבים האיתור של הנזילות באמצעים אלו יקלו מאוד על כל התהליך כשזה יחסוך הרבה זמן וגם הרבה בלגן.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים