ניסור בטון לעבודות אינסטלציה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

לצורך ביצוע עבודות אינסטלציה עולה לא פעם הצורך בניסור קירות העשויים בטון. לרוב יהיה זה לצורך העברת תשתיות חדשות אך גם כאשר מחפשים מוקד תקלה או מקום שם ישנה סתימה בצנרת.

הניסור של הבטון עשוי לגרום לנזקים רבים לחלקים אחרים של קיר הבטון. אם אלו סדקים ואם זה סתם חורים לא מהוקצעים שידרשו אחר כך ביצוע של שיפוץ ותיקון סביב החור שנקדח או הניסור שנעשה בקיר.

בגלל שזה עשוי להיות כל כך מורכב וכל כך מסובך, חשוב לבצע את המלאכה בעזרת ציוד מתאים וייחודי לצורך כך. כאן בדיוק המקום להרחיב מעט על אודות מסור היהלום שבעזרתו ניתן להגיע לתוצאות מושלמות.

איך מנסרים את הבטון?

אז הבנתם שלצורך הטיפול בצנרת ועבודות האינסטלציה, אתם חייבים לנסר את הבטון. כאן חשוב להכיר את מסור הבטון שבעזרתו תוכלו לבצע במהירות וביעלות גבוהה במיוחד את הניסור הנדרש.

מסור הבטון הוא מסור שעליו מתקינים להב חד וחזק במיוחד. הלהב הזה מצופה ביהלומים כתושים כאשר זה למעשה הופך את המסור לחזק ולעוצמתי באופן מיוחד.

היהלום נחשב כחומר הכי חזק הקיים בטבע ולא בכדי הוא אכן מצליח לגבור על הבטון הקשה והחזק.

מסור היהלום – כל היתרונות

מסור היהלום הוא לא רק מצליח לבצע את הניסור במהירות וביעלות כפי שכתבנו לעיל. יש לו עוד כמה וכמה יתרונות ולא לחינם בוחרים רבים לנסר את הבטון בשיטה הזו.

  • דיוק ומיקוד – בעזרת מסור היהלום ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה במיוחד של ניסור הבטון. הניסור המתוכנן מראש מתבצע באופן מושלם בדיוק בקו הנדרש ללא כל סטייה ממנה. כך שהתוצאה מאפשרת ביצוע יעיל של התיקון בתוך הקיר בלי שיהיה צורך בניסור מעמיק נוסף.
  • ניסור נקי – כולנו יודעים איך נראה השטח אחרי שאנחנו מבצעים ניסור בקיר בטון. הרבה אבק בטון גם באוויר וגם על פני כל האזור. הרהיטים, הרצפה וכל מה שנמצא במקום.

במסור בטון מקטינים את הלכלוך הזה עד רמה מינימלית ממש. זאת הודות לשימוש במים בעת ביצוע הניסור. המים במקור נועדו כדי לקרר את הלהב בעת ביצוע הניסור על מנת שלא יהיה צורך לעצור את העבודה באמצע באופן יזום. המים הללו גם סופחים את אבק הבטון תוך כדי הניסור מה שיותר סביבת עבודה נקייה, אוויר נקי ושטח שכמעט ולא מתלכלך מאבק הבטון.

  • ניסור מהיר ושקט יחסית – ניסור באמצעות מסור היהלום הוא ניסור שנעשה מהר מאוד ובפעולה די שקטה. מה שתורם כמובן לכל הסביבה ולשכנים המתגוררים בבניין.

מעבר לכך, הביצוע המהיר מסייע בכך שאפשר להתקדם במהירות בעבודה של האינסטלטור שלא צריך להמתין יותר מידי עד שהשטח מוכן לעבודה.

חשוב תמיד להיעזר באיש מקצוע הן לצורך ביצוע עבודות האינסטלציה והן לצורך ניסור קיר בטון לצורך העבודה.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים