החלפת גומיה בניאגרה סמויה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

ניאגרה סמויה היא בחירה חכמה ומועדפת עבור רבים. כיום כבר כמעט ואין קבלנים המציעים את הניאגרות הגלויות שהיו מקובלות כל כך עד לפני שנים לא רבות. לרוב הניאגרות הסמויות באות יחד עם האסלה התלויה מה שהופך את חדר השירותים למקום הרבה יותר ידידותי ונעים הן מבחינת המראה המעוצב של החדר והם מבחינת האשרות לתחזק ולנקות את החדר.

הבעיה מתחילה כאשר ישנן תקלות. ויש כאלה לא מעט.

במקרים רבים יש נזילה באסלה שלא פוסקת כאשר זה כמובן מעלה באופן דרמטי את חשבון המים.

ברוב המקרים מדובר בגומייה שלא אוטמת בצורה טובה את הצנרת בניאגרה מה שנוביל לנזילה קבועה. נזילה כזו עשויה להתגבר עם הזמן ולגרום לרטיבות על הרצפה, לטחב, לעובש, לכתמים על גבי האריחים ועוד.

ברור שההמלצה היא לטפל בבעיה וכמה שיותר מהר וזאת על מנת לעצור את הנזילה ואת כל מה שעשוי להגיע בעקבותיה.

איך להחליף גומייה בניאגרה? עשה זאת בעצמך

חייגו ליגאל האינסטלטור לטיפול בבעיה 077-8051102

החלפת גומייה בניאגרה סמויה היא לא כל כך פשוטה כמו בניאגרה רגילה, בה הכול גלוי לעין, הכול ברור ואין שאלות כמעט היכן אמורה הגומייה להיכנס.

אך אם חשבתם שהחלפת הגומייה בניאגרה הסמויה הוא סיפור מאוד מורכב רק בגלל שלא רואים את המערכת בעיניים, תופתעו לגלות שמדובר בסיפור די פשוט וממש כזה שתוכלו לפתור בכוחות עצמכם ואפילו בקלות יחסית.

כדי להגיע למקום שם מדרש התיקון יהיה עליכם לשלוף את לוח הלחצנים של מיכל ההדחה מה שיוביל אתכם מיד למערכת הפנימית הסמויה. שם תראו את הגומייה הבלויה אותה יהיה עליכם לשלוף ולהחליף אותה בחדשה.

עליכם לשים לב שייצבתם היטב את הגומייה במקומה והיא מוברגת במקום. הנזילה תיפסק מיד.

פשוט. לא?

ניאגרה

החלפת גומייה בניאגרה מחיר

אם החלטתם בכל זאת להיעזר באיש מקצוע על מנת שהוא יטפל בניאגרה שלכם ויחליף בה את הגומייה אותה אתם צריכים להחליף, תוכלו בהחלט ליהנות מטיפול מהיר יעיל ומקצועי שגם ייעשה בצורה מושלמת. אמנם יהיה עליכם לשלם על השירות סכום של כ – 250 ₪ אך אם אתם לא בטוחים בעצמכם שתצליחו לבצע את המשימה בכוחות עצמכם, זה מה שתצטרכו לעשות.

המחיר הוא לא כל כך גבוה מכדי להתלבט וכך גם תוכלו להיות רגועים לגמרי שהפעולה נעשתה בצורה הראויה.

ראו גם: החלפת ברז אמבטיה.

החלפת גומיה בניאגרה סמויה

מה ההבדל בין ניאגרה סמויה לרגילה?

יש הבדל גדול בין ניאגרה סמויה לבין ניאגרה רגילה. הניאגרה הסמויה היא למעשה ניאגרה החבויה מאחורי הקיר אליו מחוברת האסלה. הניאגרה הסמויה היא הרבה יותר אסתטית כאשר היא לא בולטת בחלל של חדר השירותים.

לחצני ההדחה נראים כאלמנט שמקשט את החדר כאשר ברוב המקרים גם תרוויחו מעין מדף שייווצר בגלל ההתקנה של מיכל ההדחה הסמוי מאחורי הקיר.

אז נכון שכל תיקון בניאגרה כזו עשוי להיות מורכב מעט יותר אך עם זאת מדובר בשדרוג מהותי מבחינה פרקטית ועיצובית ולא שווה לוותר עליו.

באילו מצבים נצטרך להחליף גומיה בניאגרה?

חייגו ליגאל האינסטלטור לטיפול בבעיה 077-8051102

כאשר אתם מגלים נזילה באסלה שאינה פוסקת גם אחרי הדחת המים, מסתבר שהסיבה לכך תהיה גומיה שבלתה. הגומיה הבלויה היא זו שגורמת לכך שהמים יזרמו כל הזמן.

הפתרון למצב הזה זוהי רק ההחלפה של הגומיה. מדובר בהוצאה של מספר שקלים בלבד שלמעשה יחזיר את המצב לקדמותו.

 

אינסטלטור מומחה החלפה גומיה בניאגרה סמויה

אז אמרנו שלא מדובר בסיפור ממש מורכב. עם זאת עדיין חשוב שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית ומסודרת . אם אין לכם את הידע הפרקטי בעניין, פנו אל איש מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה.

אנחנו מתמחים בהחלפת גומיות בניאגרה סמויה, ובכל מגוון שירותי האינסטלציה, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: אינסטלטור בנס ציונה | שורשים בביוב.

חייגו ליגאל האינסטלטור לטיפול בבעיה 077-8051102

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים