תיקון ניאגרה סמויה SOS החל מ-249 ש"ח: סרטון הסבר + כיצד למנוע

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

התחדשתם בשירותים משופצים וחדישים? אסלה תלויה וניאגרה סמויה מותקנים בצורה נקיה ואסתטית הרבה יותר, אבל אז…. מופיעות הבעיות. נזילה ממקור לא ידוע, רעשים מוזרים מכיוון הניאגרה שלאחר בדיקה אתם מגלים שאין מים במכל, אלה בעיות שדורשות תיקונים משמעותיים. אל דאגה אתם במקום הנכון.
במאמר זה תוכלו למצוא את המענה לכל השאלות שיש לכם בכל הנוגע לתיקון ניאגרה סמויה, החל מהתקנת ניאגרה סמויה, זיהוי בעיות נפוצות יותר ופחות, הפתרונות המוצעים בשוק והמחירים. אז בואו נתחיל.

מה זה ניאגרה סמויה?

בשונה מניאגרה רגילה (מונובלוק או פלסטיק), ניאגרה סמויה בנויה עם מיכל הדחה שמותקן בתוך הקיר, כך שהוא לא יבלוט אל חלל החדר. היתרון הגדול של ניאגרה סמויה הוא האסתטיקה. ניאגרה סמויה לא בולטת בצורה מגושמת מעל האסלה, כמו כן, אסלות עם ניאגרה רגילה הם אסלות שמותקנות על הרצפה. אסלות אלה גורמים ללכלוך רב ונזילות מעצבנות.
ניאגרה סמויה מותקנת עם אסלה תלויה, נוחה בהרבה מבחינת ניקיון החדר, ואסתטית יותר. אסלה תלויה עם ניאגרה סמויה משווה לחדר מראה נקי יותר וגם מאפשר ניקוי קל ונוח יותר. האלמנט היחיד שכן בולט וגלוי לעין, הוא לחצן ההדחה. הלחצן מעוצב בצורה נעימה ואסתטית ובגודל מינימלי שלא פוגם בעיצוב החדר.

איך מתפתחת נזילה בניאגרה?

ישנם שני גורמים עיקריים שעלולים ליצור נזילה בניאגרה, כמובן שיש פתרון לכל דבר ובעזרת איש מקצוע, אינסטלטור מוסמך ניתן לתקן הכול, אך כדאי להכיר את הגורמים שיכולים להזיק לכם ולדעת איך להימנע מלהגיע אליהם.
אטם ניאגרה בלוי – בתוך הניאגרה, מתחת למצוף ישנה גומיית אטם. עם הזמן ובגלל הבלאי, הגומייה נהרסת ונשחקת משימוש. תקלה זו אינה סיפור מסובך, עם הסבר קל ופשוט וגומיית אטם חדשה תוכלו לתקן את זה בעצמכם.
מצוף תקול – המצוף בניאגרה אחראי על כך שהמים לא יעלו על גדותיהם וכאשר המים זורמים אל תוך הניאגרה, הם יעצרו במקום מסוים. במקרה בו המצוף תקול, ימשיכו המים לעלות עוד ועוד ללא מעצור וידלפו החוצה.
אם אתם מזהים נזילה מהאסלה או מהניאגרה או שאתם שומעים קולות מילוי מוגזמים ויותר מדי זמן מאזור השירותים, ככל הנראה הבעיה היא במצוף. אמנם מדובר בבעיה קצת יותר מורכבת, אך גם את זו ניתן לתקן בקלות. צמוד למצוף ישנו בורג שאחראי לשמור את המצוף במקום ולכוונן אותו, לעיתים הברגה קלה של הבורג, תפתור לכם את הנזילה.

סיבההסבר
אטם ניאגרה בלויבתוך הניאגרה ישנה גומיית אטם. היא נמצאת מתחת למצוף. הגומייה הזו מטבעה נהרסת עם הזמן בעקות בלאי ושחיקה טבעיים. החלפת הגומייה היא ממש לא סיפור מסובך וכל אחד יוכל לעשות את זה בעצמו עם הסבר קל ופשוט.
מצוף תקולהמצוף שנמצא בתוך הניאגרה אחראי על כך שהמים המתמלאים בתוך הניאגרה יגיעו עד גבול מסוים. כאשר המצוף תקול, המים יעלו בלי מעצור וידלפו החוצה. אז אם אתם רואים נזילה כזו או שאתם שומעים קולות מילוי מאזור השירותים גם באמצע הלילה, מסתבר שהבעיה היא במצוף. גם בעיה כזו יש סיכוי לפתור לבד. על יד המצוף ישנו בורג שאחראי על הכוונון של המצוף. לעיתים הברגה של הבורג הזה תפתור את הבעיה.

איך מתקנים נזילה בניאגרה?

אם יש לכם ניאגרה סמויה, קיים חשש קטן שמא במקרה של בעיה, תצטרכו לשבור את הקיר, אז… לא. ב – 99% מהמקרים, תיקון ניאגרה סמויה לא דורש שבירה של הקיר. אז איך כן נתקן את התקלות השונות? זוהי סיבה נוספת לכך שלחצן ההדחה בולט מחוץ לקיר.

מכיוון שהבלאי והשימוש הרב בניאגרה עלול להזיק לו, לחצן ההדחה מותקן בצורה שנוכל לפתוח אותה בעת הצורך ולתקן את הדרוש. דרך הפתח של הלחצן, יוכל אינסטלטור להגיע לכל המרכיבים הפנימיים של הניאגרה, לבדוק מהי התקלה ולתקן אותה.
חשוב לציין שמכיוון שהגישה למרכיבים הפנימיים מורכבת ומסובכת יותר בגלל הפתח הצר, מחיר תיקון ניאגרה סמויה יהיה בדרך כלל יקר יותר מתיקון ניאגרה רגילה.

נזילה באסלה

כמה עולה תיקון ניאגרה

ישנם כמה סוגי תקלות נפוצות בניאגרה סמויה. המחירים לכל אחת מהתקלות שונה, בהתאם לרמת הבעיה ומורכבות התיקון הנדרשת. הנה מחירון תיקון תקלות נפוצות בניאגרה.

תקלות נפוצותמחיר
תיקון נזילה בניאגרה רגילה220 - 350 ש"ח
תיקון נזילה בניאגרה סמויה320 - 450 ש"ח
ביקור אינסטלטור250 - 300 ש"ח
החלפת מנגנון הדחה350 - 500 ש"ח
החלפת גומייה400 - 500 ש"ח
החלפת מצוף400 - 600 ש"ח

ראו גם: מחירון איתור נזילות

יש לציין שבדרך כלל, תיקון של ניאגרה גלויה הוא זול יותר בכ– 30% מתיקון ניאגרה סמויה. כמובן שזה תלוי באינסטלטור נותן השירות ובסוג הבעיה.
החלפת מצוף לניאגרה

כאמור, תפקידו של המצוף בניאגרה הוא להוביל את המים אל תוך הניאגרה. כאשר המים מתמלאים עד לגובה הרצוי, המצוף עולה וחוסם את פתח כניסת המים. כאשר המצוף נפגם הוא יכול לגרום לחסימת פתח כניסת המים לגמרי ולמנוע מהניאגרה להתמלא, או לגרום למים לטפטף אט אט, מה שיגרום לניאגרה להתמלא במהירות. כמו כן, מצוף תקול עלול להישאר למטה ולא לחסום את המים שיזרמו ללא הרף ויגרום לנזילה מהניאגרה שעלולה להציף את כל הבית.

במקרה שהמצוף תקול, ישנם שני דרכים לתקן אותו. במידה ורק הגומייה שעל המצוף מונעת ממנו לתפקד בצורה תקינה, ניתן להחליף את הגומייה בקלות. במידה והגומייה החדשה לא עוזרת, תצטרכו להחליף את המצוף כולו.

בסרטון: יגאל מבצע בדיקה לאחר תיקון נזילה מהניאגרה

החלפת גומייה בניאגרה סמויה

כאמור, עבור החלפת גומייה בניאגרה סמויה, לא תמיד תצטרכו להזמין אינסטלטור דחוף שיבצע את התיקון. מדובר בתיקון פשוט מאוד שבאמצעות גומייה חליפית וכלי עבודה בסיסיים, תוכלו לבצע בעצמכם.
כאשר אתם צריכים לבצע תיקון ניאגרה נוזלת באמצעות החלפת גומייה, תוכלו לרכוש בחנות טמבור את הגומייה הדרושה לכם ולהחליף אותה בעצמכם. ברשת תוכלו למצוא מדריך מפורט להחלפת גומייה בניאגרה סמויה שתחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

עם זאת, חשוב לזכור שלא כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יכולים לעשות, אנו באמת מסוגלים להצליח. מכיוון שמדובר בניאגרה סמויה שכאמור, הגישה אליה מסובכת, מה שמקשה מאוד את התיקון, לכן אם אין לכם את הניסיון הדרוש, כדאי להשאיר את העבודה שאינסטלטור מקצועי, שתמורת סכום לא גדול מידי יחליף את הגומייה הדרושה במהירות וביעילות.

התקנת ניאגרה סמויה

שיפצתם את השירותים ורכשתם ניאגרה סמויה, מה שנשאר לכם לעשות הוא להתקין אותה. בכדי להקל עליכם בשלב זה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על התקנת ניאגרה סמויה.

  • מחיר – מחיר של התקנת ניאגרה סמויה כולל את כל העבודה הדרושה לכך וכתוצאה מכך היא עולה לא מעט. המחיר לאחר החציבה בקיר, חיבור הצנרת ואיטום הקיר (לא כולל הניאגרה עצמה) נע בין 2,000 ₪ ל – 2,500 ₪ כאשר התקנה ממוצעת תעלה לכם כ – 2,250 ₪.
  • קביעת מחיר – איך המחיר נקבע? ובכן בהתאם למורכבות העבודה, שכאמור מורכבת יותר מניאגרה רגילה, ובהתאם לתנאי השטח, תידרשו לשלם את המחיר המתאים.
  • איך מתקינים – כדאי לדעת שצורת ההתקנה יכולה להוזיל לכם את המחיר בהתאם לצורת ההתקנה. אם אתם מעוניינים בניאגרה סמויה בתוך הקיר, יצטרך האינסטלטור לחצוב בקיר ולשבור אריחים בכדי להכניס את הניאגרה הסמויה אל תוך הקיר.
    אך ניתן להתקין ניאגרה סמויה בצורה קלה יותר. במידה ואתם משפצים את השירותים, קודם שלב ציפוי הקיר, הזמינו את האינסטלטור להתקנת הניאגרה, מה שיחסוך לכם את עלות שבירת הקיר. בנוסף, גם אם אתם רוצים להתקין את הניאגרה על קיר קיים, תוכלו לקבוע את המכל על הקיר ולכסות אותו בקיר לבנים או בגבס עם חיפוי קרמיקה.
  • אחריות – בדרך כלל, על ניאגרה סמויה תהיה לכם אחריות של 5 – 7 שנים. חשוב לוודא שהתיקונים שעלולים להידרש עם הזמן כלולים באחריות ושלא קיימת החרגה מסוימת לאחר השנה הראשונה.
שיטהמחיר
ביקור אינסטלטור250 - 300 ש"ח
ביקור אינסטלטור בשעות הלילה/שבתות/חגים300 - 400 ש"ח
החלפת ברז מצינור מתכת300 ש"ח לא כולל חלפים
החלפת ברז רגיל100 - 200 ש"ח
החלפת ברז יוקרתי300 - 450 ש"ח
החלפת ברז מכונת כביסה300 ש"ח
הגברת לחץ מים600 ש"ח
התקנת ניאגרה350 - 500 ש"ח
התקנת אסלה450 - 550 ש"ח לא כולל החלפת צנרת
פתיחת סתימה בסיסית250 ש"ח
סתימה בכיור150 - 250 ש"ח
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי600 ש"ח עד 800 ש"ח
החלפת צנרת ביוב350 ש"ח
צילום צנרת ביוב1,300 ש"ח
שטיפת קו ביוב600 ש"ח
התקנת דוד שמש450 - 550 ש"ח
החלפת דוד שמש1,800 ש"ח
החלפת ברך אסלה350 ש"ח
גילוי נזילות מיםהחל מ- 1,000 ש"ח

יכול לעניין אותך גם: אינסטלטור בתל אביב | אינסטלטור בחולון

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים