ניקיון הבית לאחר תיקון צנרת

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

בזמן פרויקט שיפוץ גדול של אינסטלציה אנחנו בדרך כלל לא מצליחים לחשוב על שום דבר אחר מלבד התקדמות העבודה, מקצועיותם של הקבלן ושל צוות העובדים, יעילות העבודה שלהם והתוצאות הסופיות. פרויקט שיפוץ הוא דבר שגוזל זמן, אנרגיות וכסף. ההתמודדות עם קשיים בתהליך השיפוץ, הבעיות הלא צפויות שצצות והצורך במציאת פתרונות תוך כדי תנועה לא משאירים לכם זמן לנשום, וזה לגמרי מובן. אתם רק רוצים שהתקופה הזאת תיגמר ושהחיים יחזרו למסלולם. למי בכלל יש זמן לחשוב על הניקיונות של היום שאחרי? 

אבל אין מה לעשות – גם פרויקט שיפוץ הנגרר לפעמים כתוצאה מתיקון צנרת מורכב, גדול ככל שיהיה, צריך להיגמר מתישהו, ואתם תצטרכו להתמודד עם עבודות הניקיון המסיביות שמחכות לכם מעבר לפינה. לא מסוגלים לחשוב על ניקיון הבית ולהתמודד אתו? אנחנו מבינים בהחלט. חשוב שתדעו שאתם לא צריכים להתמודד עם זה לבד. בדיוק בשביל זה יש שירותי ניקיון מקצועיים. למה צריך שירותי ניקיון מקצועיים לאחר שיפוץ? בואו נבדוק.

גם בניקיון אין תחליף לידיים מקצועיות  

לאחר שעבודות השיפוץ מסתיימות מגיע הרגע שבו צריך לבחור – האם לנקות את הבית לבד או להיעזר בשירות מקצועי של חברת ניקיון אחרי שיפוץ היודעת איך לתקתק אותו בקלות ובמהירות. יותר ויותר בעלי בתים כבר מבינים שגם בתחום הניקיון אין תחליף לעבודה מקצועית, ולא מוכנים להתפשר על ניקיון עצמי, עצמאי וחובבני.

ניקיון לאחר שיפוץ הוא לא ניקיון רגיל

חשוב להבין שעבודות ניקיון בבית שעבר שיפוץ, הן לא עבודות ניקיון רגילות. הן מצריכות משאבים רבים של צוותי ניקיון מנוסים, כלי עבודה מסיביים להסרת שאריות הבנייה ומיומנות מקצועית. אומנם הקבלן עצמו צריך למסור לכם בית נקי ככל האפשר, אך כולם יודעים שאי אפשר לסמוך על רמת הניקיון שהקבלן מציע, וודאי שאי אפשר להסתמך רק עליו. לאחר שמסתיימות עבודות השיפוץ יש אבק בכל מקום, כתמי צבע על הרצפה ועל החלונות ופסולת בנייה עקשנית שנשארת בשטח גם לאחר עבודות הפינוי והניקוי של הקבלן. אנשים רבים חושבים שניקיון זה ניקיון בכל מקום ובכל מצב, אך הם אינם מבינים שניקיון לאחר שיפוץ מחייב עבודה מאומצת ושימוש בכלי עבודה ייעודים לניקוי יסודי ויעיל.

כלי עבודה ייעודיים לניקוי הבית

כדי להסיר ביעילות כתמי צבע, לנקות את המסילות ואת הארונות מחלקיקי בנייה ופסולת, לצחצח את הכלים הסניטריים ולהבריק את המרצפות מנזקים שנגרמו להן בזמן השיפוץ, חייבים לעבוד עם כלי עבודה מסיביים המיועדים לעבודות ניקיון, כמו שואב אבק עוצמתי, מכשיר קיטור חזק ופולישר תעשייתי. כלי עבודה כאלה בדרך כלל לא נמצאים בהישג ידם של אנשים רגילים, ואפשר למצוא אותם אצל חברות ניקיון שעוסקות תדיר בעבודות ניקיון מקצועיות בבתים לאחר שיפוץ.

ניקוי הבית חשוב והכרחי ויכול להיות קל הרבה יותר אם תעסיקו אנשי מקצוע רצינים שגם עושים עבודה טובה וגם משאירים נקי ( באופן יחסי ) אחריהם, רוצים לשמוע עוד על איך לבחור בעל מקצוע נכון ? צריפנו לכם מספר כתבות שיעזרו לכם בהחלטה : בדיקת לחץ לצנרת מים – מתי וכמה עולה ?, איך לבחור חברת אינסטלציה .

אל תוותרו על שירותי ניקיון מקצועיים

סיימתם לשפץ את הבית וחוששים מעבודות הניקיון הנדרשות? אל תחששו ואל תוותרו על שירותי ניקיון מקצועיים. ניקיון בתים לאחר שיפוץ מצריך התייחסות מקצועית ועבודה של צוות ניקיון איכותי ומנוסה. כדי להיכנס לבית המשופץ בראש שקט ובלי דאגות וכדי ליהנות מיופיו ומניקיונו, השאירו את עבודת הניקיון למקצוענים.

 

 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים