בדיקת לחץ לצנרת מים

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

בכל פרויקט של התקנת אינסטלציה  האינסטלטור יבצע בדיקת לחץ מים. גם לאחר כל פעולה או פרויקט של התקנת אינסטלציה, יש לוודא כי אכן נעשתה הבדיקה הדרושה ללחץ המים. יש כאלה הנוהגים לחשוב כי בדיקה זו נחוצה רק במבנים גבוהים או בתים הנמצאים בקומות העליונות שזה בעצם עשוי להיות מעל לגובה של מגדל המים באותו אזור. בפועל אנחנו יודעים כי בדיקה זו חשוב תמיד, בכל מקרה ובכל סוג של מבנה או דירה.
בעיות של לחץ במים עשויות להיגרם בגלל סיבות שונות, חוץ מהבעיה של מעבר המים אל הגובה של הדירה.

מה זה בדיקת לחץ מים?

בדיקת לחץ מים נעשית על מנת לבדוק מהו הלחץ של המים בתוך הצנרת. הלחץ הוא זה שהמים מפעילים על הדפנות הפנימיות של הצנרת ושל נקודות החיבור הקיימות בצנרת. אם הלחץ יהיה נמוך מידי, הרי שזרם המים יהיה חלש מה שיפגע בחוויית השימוש במים או גרוע מכך, לא יאפשר כלל שימוש הגיוני ותקין במים.
בניגוד ללחץ הנמוך, גם לחץ גבוה הוא לא טוב. ברגע שהלחץ הוא גבוה מידי, הרי שזה עלול לגרום לשחיקה של הצנרת כמו גם לגרימת פיצוצים בצנרת או סדקים בצנרת תוך פגיעה באיטום שקיים בין הצינורות. הפגיעה עשויה להיות איטית אך עקבית מה שיוביל בסופו של דבר לפיצוץ גדול.

צנרת מים

מתי מומלץ לבצע בדיקת לחץ לצנרת מים?

  • בדיקת לחץ מים בסיום בנייה של פרויקט – בגלל שמדובר בנושא כל כך מרכזי וכל כך משמעותי לתפעול התקין של הצנרת, חובה לבצע את הבדיקה הזו של לחץ המים בצנרת, לאחר שהסתיימו כל עבודות האינסטלציה ולפני שניתן האישור הסופי למבנה. הבדיקה למעשה תוודא כי אכן לחץ המים בצנרת הינו תקין.
  • ביקורת מבנים – ישנם מקרים שונים אשר בהם מבצעים ביקורת מבנים. במהלך בדיקה כזו מקובל גם כן לבצע בדיקה של לחץ המים בצנרת במסגרת בדיקה כוללנית של כל המערכות של המבנה.
  • בעיות של לחץ מים נמוך – בבתים אשר בהם יש לחץ מים נמוך ואין סיבה הנראית לעין הגורמת לכך, כמו למשל ברז שפתוח רק בחלקו או אבנית שיש בברז וכדומה, הרי שהבדיקה הנכונה לאבחון הבעיה הא בדיקת לחץ מים. כך אפשר לוודא את מקור הבעיה ולטפל בה בהתאם.
  • פיצוצים חוזרים ונשנים – כאשר ישנם פיצוצים חוזרים ונשנים בצנרת, המערכת אינה פועלת כסדרה ובכל תקופה יש שוב נזילה ושוב פיצוץ, ייתכן מאוד שהלחץ הוא גבוה מידי וגם את זה צריך לבדוק באמצעות זו של בדיקת לחץ המים בצנרת.
  • בדיקת לחץ מים לאיתור נזילה – כאשר יש אובדן של כמויות מים בלי שנראית הסיבה לכך, ייתכן שישנה נזילה סמויה במיקום כלשהו בצנרת. גם אז הבדיקה של לחץ המים עשויה להוביל לנקודה הבעייתית כמו גם לפתרונה.

באילו דרכים מבצעים בדיקת לחץ לצנרת מים?

כדי לבצע את הבדיקה יש לסגור את כל מערכת המים, יש לחבר שעון לחץ אל צנרת המים וכך בודקים בפועל את הלחץ שישנה בצנרת. מערכת זו מסייעת גם באיתור נזילות של מים. אם מגלים בבדיקה זו שינויים מהירים בקצב של זרימת המים, ייתכן וזה מעיד על נזילה קיימת. בעזרת המכשיר אפשר גם לאתר את מקור הנזילה כמו כן אפשר לאתר כך כשלים שונים בצנרת המים, בעיות במערכת הביוב וכן פיצוצים שונים הקיימים במערכת התשתיות והצנרת.
במקרים אשר בהם יש חשש לדליפה של מים, לנזילות וכדומה אפשר גם לבצע את הבדיקה באמצעים מתקדמים אחרים כמו מצלמה תרמית אינפרה אדום או באמצעות סיב אופטי, על ידי גלאי לחות או בעזרת מערכת לאיתור נזילות הנעשית על ידי החדרה של גז לצנרת כל אחת מהאפשרויות הללו למעשה חוסכות הרבה זמן וגם הרבה כסף הכרוך בבדיקות מסוגים אחרים הכוללים גם הרמה של מרצפות, קידוחים בקירות וכן הלאה. במצבים כאלה, מומלץ לקרוא לאינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות.

כמה עולה בדיקת לחץ מים?

המחיר לבדיקת לחץ מים עשוי לנוע בין סכומים של 320 ₪ ל – 350 ₪ כאשר הדבר תלוי בהיקף הבעיה בצורת הבדיקה ובאופן אשר בו אמורה הבדיקה להיערך.
יש מצבים אשר בהם אפשר יהיה לתקן את הבעיה בקלות כאשר זה כמובן ייקר במעט את הבדיקה אך בפועל המערכת גם תבוא על תיקונה באותה בדיקה כך ששווה בהחלט לשקול את התיקון יחד עם הבדיקה בביקור אחד.

בסרטון: יגאל מחברת IGL אינסטלציה מבצע החלפת צנרת מים

בדיקת לחץ מים לאיתור נזילה – איך זה קורה?

כאשר ישנה נזילה בצנרת, לא תמיד יודעים בדיוק היכן זה קרה ומה המיקום המדויק של התקלה. אם זה אכן כך ולא רואים את מקורה של הבעיה,, יהיה צורך לבצע בדיקה לאיתור נזילות באמצעים מתקדמים אחרים. הבדיקה יכולה להיעשות באמצעים הבאים אותם ציינו לעיל ועליהם נרחיב להלן.

  • מצלמה תרמית אינפרא אדום – באמצעות המצלמה התרמית אפשר למעשה לראות את כל מהלך הצנרת גם זה שעובר מאחורי הקירות או מתחת לריצוף. זה גם מה שנותן את האינדיקציה המדויקת לגבי המיקום הבעייתי והדולף.
  • סיב אופטי – סיב אופטי הוא למעשה ראש מצלמה קטן אותו אפשר להחדיר אל הצנרת או אל המרזב והוא מאתר את הבעיות הקיימות שם. כמו בעיות של שורשים בביוב, קריסה של קווי ביוב, כשלים שונים בצנרת וכן הלאה. כך יודעים היכן לפתוח והיכן לתקן את הבעיה.
  • איתור נזילות באמצעות גז – בבדיקה הזו ניתן לראות האם ישנה דליפה של הגז שהוחדר למערכת הבעייתית. מה שיעיד על קיומה של נזילה או דליפה. הגז המדובר אינו רעיל.

IGL אינסטלציה – מומחים בבדיקת לחץ לצנרת מים

זקוקים לבדיקת לחץ מים? אנחנו נספק לכם את השירות המושלם עם הציוד הכי מקצועי והכי מתקדם!

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים