התקנת דוד שמש

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אין גג בישראל שאין עליו דודי שמש. דוד השמש הפך להיות מוצר חובה ועל פי חוק מדובר באחריות הקבלן. דוד השמש מבטיח איכות חיים, מקלחת חמה ושורה של פתרונות למטרות שונות. לכן, התקנת דוד שמש הפך כיום לחובה בכל בית.

בגלל שאין בעצם כל התלבטות האם אכן להתקין דוד שמש או לא, ההתלבטות עוברת למישור אחר. הבחירה באפשרויות החימום השונות, בחירה במתקינים הנכונים וכמובן בחירה נכונה בשירותי התיקונים.

אז אנחנו כאן כדי לברר אתכם כמה יעלה לכם התקנה של דוד שמש, נבדוק מתי אתם תצטרכו התקנה של דוד שמש חדש וכמובן נלמד גם איך לבחור את איש המקצוע הנכון.

מחירון התקנת דוד שמש

המחירון של דודי השמש משתנה בהתאם לנפח של הדוד, לסוג הדוד וכמובן גם במיקום שם יונח הדוד.
לפניכם טבלת מחירים לדוגמא.

דודי שמש עומדיםמחיר לדוד שמש כרומגןקוטרגובהמחיר לדוד שמש אמישרגזקוטרגובה
נפח
801,700 ₪56591350 ₪5760
1201,800 ₪56791380 ₪5790
1501,900 ₪56961380 ₪57100
2002,300 ₪561221600 ₪57122

התקנת דוד שמש מחיר מתקבל רק לאחר שמגדירים בדיוק את הצרכים, את סוג הדוד, את החברה המבוקשת ואת כל מה שמרכיב בסופו של דבר את כל המכלול.

באילו מצבים תצטרכו התקנת דוד שמש?

כפי שכבר ציינו, התקנת דוד שמש מגיעה יחד עם הבית. כלומר כל קבלן חייב להתקין דוד שמש לפני שהוא מוסר את הבית ללקוח. עם זאת, דוד שמש הוא לא מוצר שמאריך ימים וקורה לא פעם שהדוד מתפוצץ ומצריך החלפת דוד שמש. אם זה בגלל מזג האוויר, שלג או קרה ואם זה בגלל בלאי טבעי או חבלה מסיבה כזו או אחרת. לא ממש משנה הסיבה.

חשוב רק לדעת שבחירה בדוד שמש חייבת להיעשות בצורה מאוד מדויקת בהתאם למקום שיש לכם עבור הדוד וכמובן בהתאם לנפח הרצוי. חשוב תמיד לבחור באיש מקצוע מומחה על מנת שאכן אפשר יהיה להבטיח התקנה איכותית ועבודה מקצועית שיוכיחו את עצמם לאורך ימים ושנים.

התקנה של דוד שמש

מדוע מומלץ להזמין אינסטלטור שמומחה בהתקנת דוד שמש

התקנה איכותית של דוד שמש מבטיחה לכם שקט נפשי ותחושה של ביטחון כי אכן תקבלו את המענה המושלם לצרכים שלכם ולמטרות שלכם. ולכן, חשוב כל כך שהתקנת דוד שמש תתבצע ע"י אינסטלטור מקצועי שמבין בתחום.

ברגע שיש לכם מתקין מוכר ואחראי, אתם גם יודעים שיש לכם כתובת לפנות אליה בכל מקרה של בעיה או של תקלה.
גם אם שירות כזה יעלה לכם אולי מעט יקר יותר, עדיין שווה בהחלט לשלם יותר וליהנות מעבודה טובה ומקצועית שתוכיח את עצמה לאורך ימים ושנים. כך גם תדעו שעל כל תקלה שלא תבוא יש לכם כתובת לפנות אליה.

האם מגיעה אחריות להתקנת דודי שמש?

חשוב לדעת. כאשר באים לקנות דוד שמש, יש לשים דגש על פנייה אל חברה אמינה, חברה שתבטיח לכם ליווי ושירות גם אחרי שהעבודה הסתיימה. אם אכן תעשו את זה תוכלו ליהנות גם מאחריות על המוצר וכך גם אחריות על השירות.
ההתקנה חייבת להיעשות בעזרת מתקין מורשה מטעם החברה. רק כך האחריות על ההתקנה כמו גם על עבודה האינסטלציה
לא תמיד אנחנו זוכרים לדרוש את האחריות, הבעיה היא שכאשר ישנה תקלה בדוד השמש אנחנו מוצאים את עצמינו מזמינים אינסטלטור לתיקון דודי שמש ונאלצים לשלם את מלוא המחיר וחבל.

יש גם מקרים אחרים, בהם יש לנו אחריות ואנחנו מחזיקים את התעודה אצלינו אך אנחנו פשוט לא זוכרים שדוד השמש עדיין נמצא תחת אחריות של החברה מה שמוביל לכך שברגע שישנה תקלה כלשהי אנחנו מזמינים איש מקצוע חיצוני ומשלמים את הסכום במלואו עבור התיקון הנדרש. חבל שזה יקרה. בדיוק מסיבה זו חשוב לשמור את תעודת האחריות שיש לנו עבור המוצרים השונים במקום נגיש ונראה לעין כדי שבכל מקרה ועת הצורך נעשה בזה שימוש.

התקנת דוד שמש – איך זה מתבצע שלב אחרי שלב

התקנה של דוד שמש חייבת להיעשות בצורה תקנית ובאופן מסודר ומקצועי.

  • ראשית יש לפרק ולפנות את המערכת הקודמת במידה ואכן ישנה כזו.
  • יש להתקין שסתום ביטחון, אל חוזר, ברז ניתוק וגם ברז ערבול – ווסת שהוא נגד כוויות.
  • מתקינים את צנרת הנחושת שאמורה לחבר בין הדוד לבין הקולט. במקרה של חידוש דוד שמש מחליפים בזהירות את הצנרת הישנה בחדשה.

יתרונות התקנת דוד שמש

אנשים רבים מתלבטים מה עדיף ובמה כדאי לבחור. האם דוד חשמל או שמא דוד שמש. אז לכאורה אפשר לומר שדוד שמש יהיה תמיד טוב יותר, עם זאת, במקרים מסוימים, כן עדיף ללכת על דוד חשמל. ברוב הבתים יש היום דוד שמש.

ישראל היא מדינה שנהנית משמש במשך חודשים רבים בשנה. דוד השמש מאפשר לנו להפיק את מלוא התועלת מהשמש כאשר כך אנחנו גם חוסכים בחמל וגם נהנים מכמויות יפות של מים חמים.

הבעיה מתחילה בחורף, כאשר אין מספיק שמש או אז דוד השמש לא יהיה באמת יעיל. כאן יהיה צורך להפעיל את דוד החשמל שיחמם את המים.
מבחינת מהירות החימום, ברור שדוד החשמל עשוי להיות מהיר יותר אך גם יקר יותר מבחינת עלויות התפעול.

התקנת דוד שמש – איזה נפח אני צריך?

חשוב להבין כי גם אם יש לכם דוד שמש, זה עדיין לא אומר שיהיה לכם מים חמים כל הזמן בלי הגבלה. דוד השמש מוגבל מבחינת הנפח ואם אתם זקוקים לכמויות גדולות של מים תצטרכו לדאוג לכך כאשר אתם באים לבחור את דוד השמש.
שימו לב וחשבו כמה מים באמת נראה לכם שאתם צריכים ובהתאם לכך בחרו את הנפח של דוד השמש.

מאמרים נוספים בנושא של דוד שמש:
דוד התפוצץ | דוד לא מחמם

התקנת קולט לדוד שמש

הקולטים של דודי השמש הם אלו שעושים את העבודה של חימום המים. הקולטים הם אלו שאחראים על קליטת קרני השמש והמרה שלהם לשלב הבא של חימום המים.
הקולט אם כן הוא המרכיב הכי חשוב שיש בדוד השמש וחובה להתקין אותה בצורה מקצועית במקום המדויק והנכון וכמובן רק כזה שמיוצר במפעל מוכר ובעל שם.

אילו אופציות יש לרכישת דוד שמש

כאשר באים לרכוש דוד שמש, חשוב להכיר את האופציות הקיימות ולבחור בהתאם את דוד השמש הכי מתאים לצרכים ולמטרות. יש לשים לב לנתונים הבאים.

התקנת דוד דרך יצרנים

יש יצרנים שונים המייצרים את דודי השמש כאשר יש את החברות הגדולות והמוכרות יותר. כדאי לברר היטב על אודות טיב הייצור וטיב היצרנים ולבחור בהתאם את הדוד הנכון של היצרן הנכון.

רכישת דוד אצל משווקים

יש משווקים שונים המתווכים לכם הלקוחות את דודי השמש. אם אתם פונים אל אינסטלטור מומחה, הוא ימליץ לכם על המוצר הכי מתאים לכם מכל הבחינות.

מתקיני דודים

מלבד הבחירה של הדוד הנכון, יש לשים לב גם למתקינים שיעשו את העבודה בצורה מקצועית ונכונה. לא פעם ההתקנה הלקויה תוביל לבעיות רבות בהמשך וחבל.

בנוסף, קיימים תוספות לדודי שמש שחשוב להכיר – יש תוספות שונות לדודי השמש שמייעלים את השימוש בדוד. כמו חמם מים מהיר, תוסף מונע אבנית ועוד. שווה לבדוק את האפשרויות.

מעוניינים בשירות של התקנת דוד שמש במקצועיות ואמינות? דברו איתנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת!

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים