דוד לא מחמם

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אנחנו עומדים לפני ימי החורף, אין דבר יותר מבאס מלהתקלח במים קרים בחורף. כדי למנוע את המצב הזה עליכם להכיר את דוד השמש. הסיבה לכך שדוד שמש לא מחמם יכולה לנבוע מכמה גורמים, אנו נציג בפניכם את כל הגורמים, ונמצא יחד את הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה במהירות וביעילות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על החלפת גוף חימום בדוד מחיר, והאם אפשר לתקן דוד לא מחמם.

מהם הסיבות לכך שהדוד לא מחמם?

הדוד לא מחמם? חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102
 
יש סיבות שונות שיכולות לגרום לכך שלא יהיו לכם מים חמים. כאשר שאלנו את המקצוענים של IGL הם ענו שהסבירות היא שהתקלה נמצאת בתוך גוף חימום בדוד שמש. עם זאת, יש עוד מקרים שונים שבגללם אין לכם מים חמים ואתה צריכים לשקול החלפת דוד שמש.
תקלההסבר
גוף חימום בדוד שמש מקולקלמה זה גוף חימום? התפקיד של גוף החימום הוא להמיר את האנרגיה החשמלית לחום. למעשה, גוף החימום הוא האחראי העיקרי על חימום המים בדוד. גוף חימום מתקלקל בדוד שמש בעיקר בגלל תחזוקה לא תקינה, הצטברות של אבנית במים וכך הבלאי שנוצר גדל עד לקריסת המערכת.
תרמוסטטהמכשיר אשר אחראי על גוף חימום בדוד שמש הוא תרמוסטט. ברגע בו התרמוסטט לא תקין זה ישפיע על המים החמים במיידי. עם זאת, ככל שאתם תזניחו את התקלה כך הבלאי גובר ואף יכול לגרום לפגיעה של ממש, פיצוץ. לא מומלץ להגיע למצב הזה… גם בשל הביטחון שלכם וגם בגלל הנזק הכספי. התפקיד של תרמוסטט הוא למנוע מהמים להגיע אל טמפרטורה גבוהה מדי, ברגע שהמים מגיעים לטמפרטורה גבוהה התרמוסטט מפסיק את פעילות הדוד. לכן, אם שכחתם את הדוד דולק אין לכם באמת ממה לחשוש כל עוד יש לכם תרמוסטט תקין.
נזילהאחת הסיבות הנפוצות לכך שאין לכם מים חמים הוא קצר חשמלי. כאשר יש נזילה מהדוד היא יכולה לגרום לקצר ובכך לפגוע ברכיבים שונים במערכת. בדרך כלל נזילה נובעת או מפגיעה בדוד שמש או מהתקנה לקויה. לעיתים מדובר על טעות מינורית שיכולה לגרום לכם להוציא אלפי שקלים על החלפת דוד שלם, לעיתים זה רק בורג. לכן, אתם צריכים להיות ערניים ולבדוק האם מדובר על נזילה. נזילה תבוא לידי ביטוי גם בקצרים חוזרים וגם בחשבון מים גבוה.
תקלה במערבלאין לכם מים חמים? ייתכן שיש לכם דוד שמש חדש בעל רכיב חדש, המערבל. תפקיד המערבל הוא למנוע הגעה של מים רותחים לצנרת. כאשר יש תקלה ברכיב הזה, למרות שהמים בדוד עצמו יהיו חמים כאשר הם יגיעו אלינו הם כבר יהיו קרים. תיקון המערבל יכול לנוע בטווח מחירים של 400 עד 500 ש"ח.

החלפת דוד שמש

החלפת גוף חימום בדוד מחיר

אין עבור החלפת גוף חימום בדוד מחיר קבוע. בדרך כלל המחיר ינועו בטווח של 250 עד 350 ש"ח. עם זאת, כאשר אנו לא מטפלים בבעיה במהירות הבלאי שנוצר יכול גם לפגוע בפלאנג'. המחיר של הפלאנג' יכול להגיע לכ-500 ש"ח ואף יותר כאשר מדובר על רכיב של חברה מוכרת. עוד סיבה לכך שאין עבור החלפת גוף חימום בדוד מחיר קבוע היא גם בשל מורכבות העבודה. יש דודי שמש נגישים, יש כאלו פחות, יש דודי שמש הממוקמים על גג רעפים וכן הלאה… כאשר אתם יוצרים קשר עם בעל המקצוע או אינסטלטור, הוא ידאג לשאול אתכם היכן ממוקם הדוד שמש, זה פרמטר אשר ישפיע על המחיר לכן חשוב לשמור על כנות ולא לחכות לפגישה עצמה ואז להיות מופתעים שהמחיר עולה לתיקון דוד לא מחמם.

>> גלאי נזילות מים מחיר

האם אפשר לתקן גוף חימום בדוד?

הדוד לא מחמם? חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102
 
ברבים מהמקרים בהם דוד המים לא מחמם, מדובר בתקלה בגוף החימום. אך לפני שאתם ממהרים להזעיק טכנאי אתם יכולים לבדוק בעצמכם האם אכן הבעיה נעוצה בגוף החימום.

יש לוודא האם המפסק דולק גם כאשר הדוד דולק. אם לא, ברור שהבעיה היא חשמלית ולא בעיה בדוד.
הסיבה לכך שגוף החימום חשוף כל כך לתקלות היא בגלל הצטברות של אבנית הנמצאת בכמויות גבוהות במים שלנו. ככל שיש יותר אבנית, גוף החימום מתקשה לעבוד ולעיתים הוא אפילו יישרף, מה שיוביל לכך שהדוד יקצר.
גוף חימום שנשרף, ידרוש כמובן חידוש והחלפה של גוף החימום התקול. במקרים אחרים אפשר יהיה לנקות ולהסיר את האבנית כדי להאריך את חייו של גוף החימום.

>> דוד התפוצץ? הנה הפתרון!

בסרטון: חברת IGL מאתרים פיצוץ בצנרת מקריאה של דוד לא מחמם

 

דוד לא מחמם אחרי החלפת גוף חימום, מה הסיבה?

ישנם מקרים בהם גם לאחר התיקון המים לא יתחממו. זה קורה או בגלל התקנה שלא נעשתה בצורה הנכונה או בגלל שימוש בגוף חימום תקול. זה לא שהטכנאי חשוד ברמאות אלא שיש מקרים בהם גופי החימום – גם החדשים- מגיעים תקולים אך אל דאגה. יש עליהם אחריות. החלפה והתקנה מחדש של גוף החימום עשוי לפתור את הבעיה. לעיתים תהיה זו בעיה בתרמוסטט שידרוש תיקון או חידוש כדי שהמים יתחממו.
איש שירות מנוסה מיומן ומקצועי יעמוד על שורש הבעיה וישיב את החיים ואת המים לזרם הנכון.

בסרטון: החלפת קולט שמש

 

מתי אפשר להבין שהדוד לא מחמם ומה לעשות?

הדוד לא מחמם? חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102

מכירים את הסיטואציה בה אתם נכנסים למקלחת ומצפים ליהנות ממקלחת חמה אחרי שכמובן דאגתם להדליק את הבוילר מראש, ואתם פותחים את הברז ומקבלים רק מים קרים?
זה יכול לקרות בגלל מגוון סיבות. לעיתים קלות ולעיתים חמורות. יש מקרים בהם לא יהיה מנוס מפנייה אל איש מקצוע אך מנגד יש את המצבים בהם הטיפול יהיה פשוט וקל גם באופן עצמאי.
מעניין לדעת כי גם לעונות השנה ישנה השפעה על היווצרות של תקלות שונות בדוד כאשר לא תמיד זה יחייב פנייה אל אנשי מקצוע.
נבדוק מה עשוי להפריע לדוד החשמלי להתחמם בקיץ ובחורף ומה אפשר לעשות במקרה של תקלה.

ראו גם: אין מים חמים בברז: הנה מה שתעשו

איך עונות השנה משפיעות על תקלות בדוד?

  • בקיץ – אם קורה ודוד המים לא מצליח לחמם לכם את המים גם כאשר יש שמש בחוץ, כנראה שקולטי השמש כבר לא ממש יעילים והסיבה שבדוד היו מים חמים בימים אחרים שהיו אפילו קרים יותר היא בגלל שבימים כאלו לא סמכתם על השמש שהתחבאה בין העננים והפעלתם את הבוילר החשמלי. מה שבעצם אומר שהבעיה היא בקולטים של דוד השמש.
    במקרה כזה לא חייבים להחליף את הקולטים. אפשר בהחלט לנסות לנקות את הקולטים. במקרים רבים זה בהחלט יפתור את הבעיה ולא יהיה צורך להחליף את הקולטים הישנים.
    יש מקרים בהם ישנה סתימה בצנרת שמובילה את המים אל תוך הדוד. כדי לשחרר סתימה כזו יש להיעזר בשירות של טכנאי דודים.
  • בחורף – החורף הישראלי מספק לנו מעט מאוד ימי שמש כך שקשה לסמוך עליה שהיא תצליח לחמם עבורנו את המים כמו שאנחנו רוצים. הפתרון הרוב הבתים הוא הדוד החשמלי.
    כאן עשויה להתעורר בעיה בבניינים משותפים, שם ישנה מערכת דודים משותפת. לעיתים גם לאחר שמדליקים את הדוד החשמלי, המים לא מתחממים מספיק. אז זה לא בגלל שאין מים חמים בדוד אלא שהמציאות הזו של מערכת הדודים המשותפת מובילה לכך שאין הפרדה בין הצינורות המשותפים לדודים הקטנים. מה שגורם למים קרים שנמצאים בצנרת, לזלוג מיד אל הדודים וכך הם מקררים אותם. מה שלמעשה יוצר מצב של מים לא מספיק חמים.

הדוד לא מחמם? חייגו ליגאל האינסטלטור 077-8051102

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים