התקנת נקודת מים

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

משפצים את הבית? רוצים להתקין מיני-בר מים? חולמים על שיפוץ המקלחון ביחידת הורים? אתם תצטרכו להוסיף נקודת מים. התקנה כזו של נקודת מים היא לא תמיד כל כך פשוטה ולעיתים היא גם תהיה יקרה מאוד. התקנה כזו תחייב אתכם הרמת מרצפות וקידוחים בקירות עד שתקבלו את התוצאה הרצויה.

אנחנו כאן עם כל המידע שחשוב לדעת לקראת התקנה של נקודת מים.

אולי יעניין אותך: החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות

מה זה נקודת מים?

נקודת מים היא למעשה חיבור של המקום בו אתם רוצים לחבר מים עד לצנרת המים הראשית של הבית שלכם. על כן כשאתם רוצים להוסיף ברז במיקום כלשהו בבית או שאתם רוצים להתקין מכונת כביסה, חדר שירות וכדומה, עליכם לבדוק אם יש לכם נקודת מים במקום. אם אין, הרי שיהיה עליכם ליצור נקודת מים כזו. 

מדריך שלב אחר שלב להתקנת נקודת מים למתחילים

התקנת נקודת מים היא פרוצדורה מורכבת למדי אך האי משתנה בין מקרה לקרה. המורכבות תלויה במספר פרמטרים אליהם יש להתייחס.

  • חיבור הצנרת – תלוי אם אתם מחברים את הצנרת שלכם לצנרת גלויה או שאתם עושים את זה כחיבור לצנרת נסתרת.
  • חציבה – אם אתם רוצים להסיר את הצנרת כפי שאכן מומלץ לעשות הרי שיהיה עליכם לחצוב בקיר. החציבה היא לא סיפור זול. במיוחד אם מדובר בחציבה בקיר בטון. אך גם חציבה בקיר בלוקים עשויה להיות יקרה ומורכבת.
  • הרמת רצפות – אם הצנרת שלכם עוברת מתחת לריצוף, הרי שיהיה עליכם לבצע את החיבור מתחת לריצוף. מה שיחייב אתכם להרים את הריצוף על כל מה שכרוך בכך. הגם שתמיד עדיף ליצור את החיבורים באופן כללי ואת צנרת המים כולה מאחורי קירות ואל מתחת לריצוף. לאור זאת, ייתכן שאם אתם כבר הולכים על שיפוץ כללי שך הבית הרי שכדאי בהחלט לשקול העברה של הצנרת העוברת מתחת לריצוף אל מאחורי הקירות. כך תיהנו מגישה נוחה יותר לצנרת ומאפשרות לבצע תיקונים בעת הצורך בלי לשבור את הבית לשם כך.
  • חיפוי החציבה – לאחר ביצוע העבודה יהיה עליכם לחפות את החלק שחצבתם בקיר ולהחליק אותו מחדש.
  • התקנה של נקודת ניקוז – כשיש ברז ברור שצריך גם ניקוז. אם זה כשהברז מיועד למכונת הכביסה ואם זה כשזהו ברז כללי בבית שמריך כיור מתחתיו. כך כמובן בשירותים וכך גם במקלחון.
  • רכישת הברז והתקנה שלו – כשכבר יש נקודת מים ויש גם ניקוז מגיע תורו של הברז. עליכם לבחור ברז בהתאם לשימוש הנדרש בו. לא ידמה ברז של מכונת כביסה לברז דקורטיבי שאתם צריכים לכיור המיועד לשטיפה וחיטוי הידיים.
  • התקנה של נקודת חשמל בהתאם לצורך – אם התקנת נקודת המים היא לצורך חיבור של מכנת כביסה או מיניבר מים, ברור שיהיה גם צורך בהתקנה של נקודת חשמל מתאימה.

בגלל שכל זה עשוי בהחלט להיות מורכב, חשוב שתפנו אלא איש מקצוע מומחה לתחום על מנת שהוא יבצע עבורכם את החיבור הנדרש ואת העבודה הכי מקצועית שתבטיח לכם חיבור איכותי של המים למטרה שלכם.

בעקבות הכתבה שקראת: החלפת אמבטיה למקלחון | הלבשת אמבטיה – להיט חדש!

מחיר נקודת מים חמים וקרים

העלות של חיבור נקודת מים חדשה בבית אינה קבועה היות והיא מושפעת מכמה וכמה גורמים. לרוב הדבר יהיה תלוי במיקום של נקודת המים הדרושה והקרבה שלו לצנרת המים. המחיר מושפע גם כן מסוג הקיר וכן סוג הרצפה אשר מאחוריהם אתם רוצים ליצרו את החיבור של המים. כך גם יש הבדל בין חיבור של נקודת מים קרים בלבד לבין חיבור שכולל גם נקודת מים חמים. כך גם משקללים בהצעת המחיר את החיבור לניקוז.

באנר הנעה לפעולה - התקנת נקודת מים

החלפת נקודת מים במקלחת

החלפה של נקודת המים במקלחת היא לא תמיד כל כך סובכה היות וכבר יש נקודת מים שמתחברת שם לצנרת. אך לעיתים בעת ביצוע שיפוצים עולה צורך ביצירת נקודה נוספת או החלפת המיקום של הנקודה בשל שינויי מקום ש הברזים בחלל. כל שינוי כזה עשוי לגרור עבודה של הרמת מרצפות או חציבה בקירות ויש לקחת את כל זה בחשבון כאשר באים לתכנן עבודה כזו.

מדוע צריך איש מקצוע להתקנת נקודות מים

התקנה של נקודת מים היא לא עניין של מה בכך. אי אפשר לבצע את העבודה בלי לפנות אל אינסטלטור מומחה המכיר היטב את העבודה והוא יודע איך לעשות את זה בצורה מקצועית ונכונה. אחרי הכול, התקנות של נקודת מים זה לא משהו שאפשר לעשות כל יום. הדבר מחייב כאמור הגעה אל הצנרת השוכנת בדרך כלל מאחורי הקיר או מתחת לריצוף. על כן, ככל שתקפידו על עבודה מקצועית יותר הרי שתוכלו ליהנות מתוצאות טובות ויעילות הרבה יותר.

התקנת נקודת מים עשה זאת בעצמך: יתרונות וחסרונות שיש לקחת בחשבון

יש אנשים שרוצים לעשות הכול בעצמם. אם זה כדי להוזיל עלויות ואם זה כדי ליהנות מהיצירה העצמאית. כך או כך, חשוב להבין כי עבודה עצמאית עשויה להצליח בו בזמן שהיא עשויה ממש להיכשל. על כן שימו לב להיקף העבודה, בדקו מה היא כוללת ומה אתם אכן יודעים לעשות ובהתאם לכך קחו החלטה.

ברור שברוב המקרים זה יצא לכם זול יותר אך השאלה היא האם אתם אכן מסוגלים להתמודד בעצמכם עם כל העניין.

חשוב שנציין שלא תמיד יהיה צורך להרים רצפות או לחצוב בקירות לצורך ההתקנה של נקודת המים. יש בהחלט אפשרות להתקין חיבור נוסף של נקודת מים באמצעות צנרת גלויה. אך ברור שיהיה זה הרבה פחות אסתטי. עם זאת במקרה ואפשר להעביר את רוב הצנרת דרך ארונות בלי שהיא תהיה גלויה עין, ברור שזה יהיה עדיף ושווה לשקול את דבר בהתאם לתנאים.

מצורף סרטון מאתר "מידרג" – התקנת נקודת מים טיפים שצריך לדעת:

טעויות נפוצות שיש להימנע מהתקנת נקודות מים בבית

בזמן שיפוצים יש אנשים שמתפרעים ומוסיפים סתם כך נקודות מים שונות בבית כי הם רואים את ההזדמנות הזו בה הם למעשה יכולים לעשות את זה בעלויות יחסית נמוכות. חשוב לזכור. נקודות מים במקומות לא נחוצים עשויים להעמיס עליכם לחינם. אם זה תיקוני אינסטלציה בהמשך ואם זה תחזוקה של ברזים מיותרים בבית על כל המשתמע מכך.

התקנת נקודת מים במרפסת 

לעיתים קרובת אנשים מבקשים ליצור התקנת נקודת מים במרפסת כברז שנועד להשקיה של עציצים או כברז לחיבור צינור לניקוי המרפסת. לא משנה מהי המטרה. תמיד חשוב לבצע את העבודה באופן מקצועי בעזרת איש מקצוע מומחה כי רק כך העבודה כולה תוכל להיעשות בצורה נכונה, מדויקת ובטוחה.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים