החלפת אמבטיה למקלחון

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

החלפת אמבטיה למקלחון היא פרוצדורה מורכבת למדי והיא מחייבת עבודה מקצועית כדי שהתוצאות אכן תהיינה משביעות רצון.

ישנם שני דברים עליהם יש לשים דגש חזק כדי שאכן המקלחון יהיה שימושי, איכותי, נוח וללא תקלות בדרך.

אחד המגמות היום בעולם היא החלפה של האמבטיה למקלחון מכיוון שאנשים כבר לא רואים טעם ועניין באמבטיה גדולה שתופסת שטח גדול בחדר הרחצה. הנה כל מה שצריך לדעת על החלפת אמבטיה למקלחון:

החלפת אמבטיה למקלחון – יתרונות

  • חיסכון במקום – האמבטיה בחדר הרחצה תופסת הרבה מאוד מקום. לא תמיד זה אכן צודק. אם אתם לא עושים שימוש של ממש באמבטיה, חבל באמת על המקום ועדיף שתחליפו את האמבטיה במקלחון.
  • שדרוג של העיצוב – אם אתם רוצים לעצב מחדש את חדר הרחצה וליהנות ממראה מרשים יותר של החדר, כדאי מאוד שתלכו על מקלחון במקום האמבטיה. המקלחון יעניק לחדר הרחצה שלכם מראה חדשני, יוקרתי, מעוצב והרבה יותר נעים לעין.
  • בטיחות גבוהה יותר – האמבטיה היא לא מוצר הכי בטוח. החלות ונפילות רבות קורות באמבטיה, בכניסה אליה או ביציאה ממנה. קשישים רבים מוצאים את עצמם מחליקים דווקא בחדר האמבטיה כאשר הם שוברים גפיים, שוברים את האגן ונקלעים למצבים לא פשוטים רק בגלל האמבטיה.

יכול לעניין אותך גם: הלבשת אמבטיה | גלאי נזילות מים מחיר

החלפת אמבטיה למקלחת

החלפת אמבטיה למקלחון – שלב אחרי שלב

החלפת אמבטיה למקלחון זה לא דבר כל כך פשוט. מדובר בעבודה שחייבת להיעשות בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע כגון משפצים או אינסטלטורים מומלצים שיודעים איך וכיצד הם אמורים לבצע את העבודה בפועל.

  1. עקירת אמבטיה – ראשית יש לעקור את האמבטיה ממקומה כדי להכין את השטח עבור המקלחון. זה כולל עבודה שחייבת להיעשות במלוא הזהירות על מנת שלא לפגוע בקיר הקיים ובריצוף במקום.
  2. הכנת תשתית ניקוז – לאחר שהאמבטיה הוצאה ממקומה יהיה צורך להכין את התשתית לצורך התקנת המקלחון. זה כולל הכנת הניקוז במקום החדש וחיבור שלו לביוב, זה כולל הכנת נקודה לברז וכן הכנת השיפוע של המקלחון כדי שהמים לא יציפו את כל החדר במהלך הרחצה ויעשו נזילה.
  3. ריצוף מחדש – אחרי שכל התשתיות מוכנות, יש לרצף מחדש את החדר בחלקים שם הוצאה הרצפה. חשוב לבחור בריצוף מונע החלקה שיהיה מותאם לשימוש במקלחון עצמו.
  4. חיפוי קירות – יש לחפות את אזורי הקיר בחלק שם הייתה האמבטיה. החיפוי אמור להיות מותאם לחיפוי שכבר קיים בחדר. לעיתים לא יהיה מנוס מהחלפה שך כל החיפוי כדי ליצור חיפוי אחיד בכל קירות החדר.
  5. בחירת מקלחון – לאחר סיום העבודה אפשר לבחור סוף סוף את המקלחון הרצוי ולהתקין אותו בעזרת אנשי מקצוע מומחים. אלו יעשו את העבודה בצורה מושלמת.

החלפת אמבטיה למקלחון היא פרוצדורה מורכבת הדורשת היערכות ותכנון מוקפדים מראש.

עליכם לקבוע מה יהיה גודל המקלחון, החלטה אם להחליף את כל הצנרת, התקנת נקודות מים חדשות, אתם צריכים לדאוג לאיטום איכותי וטוב, לבחור קרמיקה מתאימה וכן הלאה.

בהתקנת מקלחון, צריך מקלחון זכוכית מחוסמת כדי להבטיח שימוש בטוח ויעיל. חשוב גם לבחור דלתות מתאימות שיפתחו לכיוונים הרצויים כשהכול צריך להיבחר מתוך שיקול דעת והתאמה לשימוש העתידי.

איטום המקלחון

דלתות המקלחון אמורים לאטום יציאה של מים אל שטח חדר האמבטיה. לשם כך נעשה שימוש בסיליקון וגומי לאיטום כאשר כך דלתות המקלחון סוגרות למעשה באופן הרמטי ומונעות זליגה של מים החוצה.

כאשר גומי האיטום או הסיליקון נשחקים יהיה צורך בהחלפה שלהם ע"י איש מקצוע.

ריצוף מקלחון

בבחירת ריצוף למקלחון יש לתת את הדעת לארבעה פרמטרים חשובים:

  1. ריצוף אטום למים.
  2. ריצוף שאפשר ליישם בשיפוע כדי להוביל את המים לבור הניקוז באופן טבעי.
  3. ריצוף בעיצוב שיתאים לכל החדר וישתלב עם כל מה שיש לכם בחדר הרחצה.
  4. רצפה שאינה גורמת להחלקה.

החלפת אמבטיה למקלחון מחיר ומה משפיע על המחיר

מחיר החלפת אמבטיה למקלחון יכול להתחיל ב- 5,000 ₪ ויכול לטפס עד ל- 50,000 ₪ בהתאם לסוג העבודה והמורכבות שלה. מחיר להחלפת אמבטיה למקלחון מורכב ממספר פרמטרים. לכל שלב בעבודה יש את המחיר שלו.

מחירון החלפת אמבטיה למקלחון 

המחיר להחלפת אמבטיה למקלחון תלוי בכמה וכמה משתנים. כמו למשל מצב הצנרת, סוג הקרמיקה, גודל המקלחון, היקף העבודה ועוד.

התקנת נקודת מים חדשה 800 – 1200 ש"ח 
הדבקת אריחים  250 – 350 ש"ח למ"ר
התקנת ברז אינטרפוץ 3 או 4 1,200 – 1,600 ש"ח
הריסת האמבטיה ופינוי הפסולת 1,700 – 2,500 ש"ח
איטום הריצוף במקלחון 200 – 250 ש"ח למ"ר
מקלחון עם דלת מחוסמת 600-700 ש"ח

יגאל חביב IGL אינסטלציה

החלפת אמבטיה למקלחון – תוספות שחשוב לקחת בחשבון

כפי שכבר ציינו, חשוב לזכור כאשר באים להחליף את האמבטיה למקלחון, כי יהיה צורך בחיפוי לקירות באזורים שם עמדה האמבטיה ולא היה חיפוי במקום.
יש לזכור את הכנת השיפוע באזור הניקוז של המקלחון וליצור אותו בהתאם גם אם זה מורכב בשל תנאי השטח.
חשוב לשים לב כי נעשה שימוש בריצוף מונע החלקה שלא יסכן את בני הבית.

ראו גם: שיפוץ שירותים | החלפת ברז אמבטיה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים