מה ההבדל בין אינסטלטור לבין מאתר נזילות?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

נזילת מים בצנרת הביתית יכולה להיות בעיה רצינית, שאם לא מטפלים בה מהר היא יכולה לגרום לנזקים משמעותיים ולפגיעות בריאותיות ביושבי הבית. כאשר יש נזילה, אך אנחנו לא יודעים בדיוק איפה היא מתרחשת, חשוב מאוד להזמין מאתר נזילות מקצועי ולא להסתפק רק באינסטלטור כללי. 

למעשה, יש הבדל גדול אם תחליטו להזמין איש מקצוע שמתמחה באיתור של נזילות מים, לבין אם תחליטו להביא אינסטלטור כללי. ההבדלים האלה יכולים לבוא לידי ביטוי בכסף שתוציאו על פתרון התקלה, בבלאגן שתעברו עד שתטפלו בה, בזמן שזה ייקח, ובנזק שיצטבר עד שהנזילה תטופל כמו שצריך. במאמר הזה נדון בהבדלים בין אינסטלטור כללי לבין מאתר נזילות שמתמחה בתחום הספציפי הזה. 

מה הסכנות בנזילת מים בצנרת?

לפני שנדון בהבדלים בין שני אנשי המקצוע, חשוב להבין היטב מה הסכנות הטמונות בנזילת מים שאינה מטופלת. בחלק הזה של המאמר, אנחנו נתייחס לשתי סכנות עיקריות: סכנה לתשתיות המבנה, וסכנה בריאותית ליושבים בו. 

סכנה לתשתיות המבנה

בתוך קירות הבתים שלנו יש הרבה תשתיות שעוזרות לנו ליהנות מתנאי מחיה גבוהים, ובהם מים זורמים, חשמל זמין ותקשורת מהירה ומתקדמת. אז נכון, בתוך הקירות שלנו זורמים הרבה מים, אבל הם זורמים בתוך צינורות המיועדים לכך. 

כאשר יש נזילת מים, המשמעות היא שבקירות שלנו זורמים מים, אך הפעם לא בתוך הצינורות המיועדים לכך, אלא הם מחלחלים ומגיעים אל חומרי הבניין שלא נועדו להיות בסביבה לחה ורטובה. אותם חומרי בניין עלולים להיפגע, ובדרך כלל הסימנים הראשונים לנזילת מים הם כתמי מים, היווצרות בועות בצבע, התנתקות של הטיח מהקירות ועוד. בנוסף לכך, נזילת מים שלא מטופלת בזמן, עלולה לגרום לחלחול של מים אל יסודות הבניין – אותם עמודי בטון עם מוטות ברזל שמחזקים אותם. במקרה כזה, מוטות הברזל עלולים לסבול מקורוזיה, דבר שמנפח אותם – ועלול לפרק את הבטון ולהחליש את המבנה.

עלויות תיקון של יסודות בניין שסובלים מרטיבות עלולים להיות גבוהים מאוד, וזו סיבה מספיק טובה לטפל בנזילה ברגע שמגלים אותה, ולא לחכות עם זה יותר מדי זמן. 

סכנה בריאותית

מעבר לסכנות הנשקפות למבנה, לחוזק וליציבות שלו, נזילה שלא מטופלת בזמן עלולה לגרום לסכנות בריאותיות ליושבי הבית ולשוהים בו. הסכנות הבריאותיות נוצרות מכך שאיזורים לחים ורטובים, כמו קירות שמחלחלים בהם מים, מהווים כר נוח להתפתחות של פטריות ושל עובש. 

באופן כללי, אין סכנה משמעותית בהימצאות ליד פטריות או עובש, חוץ מהעובדה שעל מנת להתרבות, הפטריות מייצרות נבגים ושולחות אותם לאוויר על מנת למצוא מקומות נוספים להתפתח בהם. אותם נבגים הם חלקיקים מזעריים שנישאים ברוח, כמו אבק לצורך העניין, ועלולים להיכנס למערכת הנשימה שלנו. 

אנחנו לא מומחים לפטריות, אבל ישנן טענות שכולנו נושמים מדי יום כמות מסוימת של נבגי פטריות, ואין עם כך שום בעיה. הבעיה מתחילה כאשר כמות הנבגים שאנו נושמים, והתדירות שבה אנחנו נושמים אותם, נמצאים בערכים גבוהים יחסית. 

חדירה של כמויות גבוהות של נבגי פטריות למערכת הנשימה שלנו, עלולה לגרום להיווצרות מחלות נשימה. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר באנשים עם בעיות קיימות במערכת הנשימה, ילדים קטנים או אנשים מבוגרים. 

מה ההבדל בין אינסטלטור לבין מאתר נזילות?

בשנים האחרונות, תחום איתור הנזילות התקדם, וכבר אינו דומה כלל למה שהיה לפני מספר שנים. בעבר, כאשר היתה לכם נזילה בצנרת, הייתם מזמינים אינסטלטור והוא היה צריך לנחש איפה הנזילה. בשביל לעשות את זה, הוא היה נאלץ לשבור קירות על פי תחושה וניסיון, מתוך תקווה שהוא ימצא את מקור הנזילה. 

כיום, מאתרי נזילות מקצועיים נעזרים בכלים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים להם להימנע מחיפוש עיוור של מקור הנזילה ומהרס מיותר של קירות. בין שאר הכלים המיוחדים האלה, ניתן למצוא מצלמה תרמית, שמזהה הבדלי טמפרטורות וכך יכולה לזהות תנועה של מים בתוך הקירות. 

מצלמה תרמית זו מצלמה יקרה מאוד, ולכן לא כל האינסטלטורים מצטיידים בה, או בציוד מתקדם אחר לזיהוי נזילות. מכיוון שכך, אם יש לכם נזילת מים בקירות, ואתם מחליטים להזמין אינסטלטור שלא מתמחה באיתור נזילות, סיכוי סביר שאין לו מצלמה תרמית או ציוד משוכלל אחר, והוא יאלץ לשבור קירות רק כדי לאתר את הנזילה. 

המשמעות היא שאינסטלטור כזה יעשה לכם המון בלאגן, רעש ואבק, ולא בטוח שהוא אפילו יצליח לאתר את מקור הנזילה!

בשורה התחתונה, כאשר אתם חושדים שיש לכם נזילה בצנרת, ואתם לא בטוחים איפה היא מתרחשת – כדאי לכם מאוד להזמין אינסטלטור שמתמחה באיתור נזילות, ויש לו את הציוד המתאים לעבודה הזאת.

אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם בתוך אתר בנייה מאובק, מתוסכלים מהקצב האיטי של העבודה, ומתחרטים על ההחלטה שקיבלתם. אולי חסכתם כמה שקלים בהתחלה, אבל סיכוי סביר שתוציאו הרבה יותר מזה בהמשך, כי תאלצו לשלם על תיקון כל הקירות שהאינסטלטור שבר שלא לצורך. 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים