אילו חומרים יתאימו לאיטום צנרת מים

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

מערכת האינסטלציה, בה כל אחד מאיתנו משתמש באופן תדיר, היא לא מערכת כל כך יציבה כמו שרבים רגילים לחשוב. אמנם, אנחנו חיים בעידן בו כל אחד יכול ליהנות מהמערכת שמזרימה מים מתוקים הביתה ושולחת את המים העכורים, מי הביוב, הלאה אל בורות הניקוז המיועדים לכך. אבל האמת היא כי מי שמכיר את התחום יודע עד כמה המערכת הזו רגישה. מדובר על צינור אחד ועוד אחד, המסודרים כולם באופן כזה שמאפשר למערכת לפעול ללא תקלות. פעמים רבות, מספיק אפילו סדק אחד קטן, בשביל לעשות נזק שישליך על המבנה כולו. 

מה הגורמים שיכולים להביא לסדקים במערכת הצינורות ולמה זו בעיה

כמו שכולנו יודעים, כאשר אנחנו נמצאים בתוך מבנה, אנחנו לא רואים את הצינורות של הצנרת, למרות שהם בהחלט נמצאים שם. מאחורי הקירות, טמונים הצינורות שמביאים מים אל הברז וממלאים את הניאגרה בשירותים. במידה ויש סדק בצינור, בין אם משום שהחיבור בין הצינורות לא נעשה כמו שצריך ובין אם בגלל שמדובר על צינורות ישנים ובגלל חדירה של מזיקים אל תוך חללי המבנה, אז המים עלולים לדלוף בנקודה בה הם יכולים לעשות נזק. 

במקרים מסוימים זליגה של מים החוצה מביאה לרטיבות, בהמשך להתפתחות של עובש ובהמשך, העובש יכול לפגיע בבריאות של בני הבית. במקרים אחרים, זליגה של מים פוגעת בתשתיות נוספות, וודאי אם בסמוך למקום הדליפה נמצאים כבלים ששייכים למערכת החשמל. אגב, לא פעם, לקוחות מעידים על עליה בחשבון המים שלהם, למרות שלא הייתה צריכה דרמטית של מים, מעבר לרגיל. פשוט, בגלל שבעת דליפה, המערכת מזהה זרימה של מים, מה שלא פוסק, פשוט כי מדובר על דליפה ולא על יציאה של מים מברז אותו אפשר לסגור. 

אולי יעניין אותך: המלצות לעיצוב הבית למזעור נזקי אינסטלציה, החלפת ברך אסלה, פתיחת סתימות.

חשוב לבחור חומרי איטום מתאימים לטיפול בבעיה 

בחירה של חומרי איטום מתאימים, זה כמעט חצי מהטיפול בבעיה כולה. הרי, כאשר בוחרים את החומרים המתאימים, התוצאה היא תיקון שהגיע לפתרון מלא. הרבה פעמים, עד שכבר יוצאים לדרך, פותחים את הקיר ומבצעים את התיקון, לא משתמשים בחומרים יעילים שימשיכו להיות אפקטיביים גם בהמשך, כך שהלקוח ידרש שוב להזמין אינסטלטור מומחה לטיפול בבעיה. 

בדרך כלל, ההמלצה היא להשתמש בדבק מיוחד המתאים לאיטום של צינורות מים. המיוחד בסרט ההדבקה הוא שחומר ההדבקה עמיד מפני נזקים של מים ולחות. יש מקרים בהם גם דבק אפוקסי יכול להתאים, אבל חשוב לבחור את הדבק הנכון, זה שיתן את המענה הטוב ביותר לאורך הזמן. 

כדאי לפנות לאינסטלטור מקצועי לטיפול בבעיה

לבחור את החומרים המתאימים זה דבר אחד, אבל לתכנן את ביצוע העבודה, לבחון את המצב בשטח ולתת מענה וליווי אמיתי, את זה יכול לעשות רק איש מקצוע. הצנרת בבית של כל אחד מאיתנו, היא אולי המערכת החשובה ביותר שיש לנו בבית. אנחנו משתמשים בצינורות ובתשתית האינסטלציה כל הזמן למעשה. לכן, תמיד טוב ונבון יותר, לבחור את בעל המקצוע המתאים לתיקון וטיפול בבעיה חשובה כמו זו. 

 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים