החלפת ברך אסלה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

בין התיקונים שאנחנו מבצעים מידי פעם בשירותים יש גם את התיקון של החלפת ברך אסלה או במילים פשוטות החלפת צינור אסלה. הצינור הזה מכונה ברך אסלה בשל הצורה של הצינור שנראה כמו ברך.
החלפת צינור אסלה חייבת להיעשות באופן מקצועי על מנת שהיא אכן תתבצע בצורה מקצועית ונכונה ולא ייגרם כל נזק לאסלה ולצנרת.

מה זה ברך אסלה?

ברך האסלה זה הצינור שמחבר את האסלה אל מערכת הביוב הנכנסת ישירות דרך הקיר האחורי שמתחת לאסלה ומעבירה ישירות את מי הביוב אל הצנרת הראשית.
ברך האסלה נמצא לו במקום סמוי ובלתי נראה לעין ואם לא היינו צריכים להחליף אותו מידי פעם, כלל לא היינו מכירים אותו או מכירים בו ובחשיבות שלו.
כאשר ישנה תקלה או סיבה כלשהי להחלפת הברז, חשוב לפנות אל אינסטלטור מומחה שיחליף את ברך האסלה ויחזיר את האסלה לתפקוד מלא ותקין.

החלפת ברך אסלה – איך זה מתבצע?

לפניכם פירוט של כל השלבים הנדרשים להחלפת ברך אסלה:

פירוק והסרת האסלה

כדי להחליף את ברך האסלה צריך דבר ראשון לפרק ולהסיר את האסלה ממקומה.
לפני שמתחילים בעבודת הפירוק של האסלה יש לסגור את הברז שממוקם בצד של האסלה, זה שאחראי על מילוי המים בניאגרה. לאחר מכן יש להדיח את המים ולרוקן את מיכל ההדחה. הברז שסגרנו מראש ימנע את המילוי מחדש של המיכל.
חשוב לרוקן את כל המים מתוך האסלה, את זה תוכלו לעשות בעזרת שאיבת המים עם כוס.

לאחר שהאסלה והצנרת ריקים לגמרי ממים אפשר יהיה לפרק בזהירות את האסלה ממקומה. הדבר נעשה על ידי פתיחת הברגים שמקבעים את האסלה אל הקרקע, ניתוק של הצינור המתחבר אל מיכל ההדחה והזזה זהירה של האסלה ממקום מושבה על גבי הקרקע.

אולי יעניין אותך: גלאי נזילות מים

תהליך החלפת ברך אסלה
תהליך החלפת ברך אסלה

ניקוי שאריות הדבק והחלפת צינור

בשלב הזה יש לנקות את שאריות הדבק שחיברו את האסלה לרצפה וזאת כדי להקל על ההדבקה והקיבוע מחדש של האסלה.
השלב הבא זה החלפת צינור הברך שמקבע את האסלה אל צינור הביוב שיוצא מהקיר.

החלפת ברך אסלה – שלב אחרון

לאחר החלפת הצינור מחברים אותה חזרה אל האסלה ומדביקים בצורה מקצועית וזהירה את האסלה חזרה למקומה. יש לעשות שימוש בדבק סיליקון איכותי ולהבריג את האסלה לקרקע בברגים חדשים. חשוב לזכור את חיבור הברז ופתיחה שלו כדי להחזיר את השירותים לתפקוד תקין.
חשוב לזכור את איטום הסיליקון בחיבור של האסלה לרצפה כדי למנוע נזקים עתידיים.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תיקון נזילה באסלה | החלפת צנרת מים

מחיר החלפת ברך אסלה

המחיר להחלפת צינור הברך של האסלה עומד על טווח של בין 40 ₪ ל – 500 ₪ כאשר הדבר תלוי באופי העבודה, במורכבות שלה ובחומרים בהם עושים שימוש לצורך ההחלפה.

באילו מצבים נצטרך להחליף ברך אסלה?

ברך האסלה הוא למעשה החלק הכי מרכזי והכי חשוב שיש לנו באסלה. ברך האסלה זה החלק שמחבר את האסלה אל מערכת הביוב ולכן חשוב לבחור באינסטלטור שנותן שירותי ביוב. אם חלק זה לא תקין, כל האסלה לא תהיה שימושית ובטח שלא יעילה.
אם ישנה נזילה מאזור הברך בגלל חיבור לקוי או כל פגם אחר או כאשר צינור הברך התעוות ושינה את צורתו מסיבות שונות, הרי שהדבר הכי נכון יהיה החלפה של צינור הברך של האסלה.

זה נשמע אולי כמו משהו מורכב וקשה לביצוע אך יחד עם זאת מדובר בפתרון יעיל מאין כמוהו. ברגע שמחליפים את צינור הברך, השירותים יכולים לתפקד מחדש והאסלה תעניק את המענה המושלם לכל צורך.
חשוב תמיד לפנות אל אנשי מקצוע מומחים כי ייטיבו לפתור את הבעיה ולבצע את ההחלפה באופן הכי מקצועי וגם הכי בטוח.

החלפת ברך אסלה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים