סוגי עבודות אינסטלציה שעושה גם הנדימן

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

הצנרת בבית יכולה להיות מסובכת כמו מערכת החשמל. זה גם תחום מדאיג עבור בעלי בתים רבים מכיוון שקל להתרחש בעיות. ברז דולף יכול לבזבז גלונים של מים דרך סדק שבעל הבית אפילו לא יודע עליו, ושירותים יכולים לעלות על גדותיו ללא אזהרה אם הדפים שלהם אינם פועלים כהלכה. למרבה המזל, יש הרבה דברים שאנשי מקצוע ונשים יכולים לעשות כדי לעזור לתקן את הבעיות האלה לפני שהן הופכות לבעיות גדולות – או גרוע מכך, מקרי חירום!

ההנדימן יתקן יחליף או יתקין את כל המתקנים בבית שלך 

אם אתה מעוניין לעדכן את מראה חדר האמבטיה שלך. הוא עשוי גם להחליף ברזים, לתקן צינורות נוטפים ולפתור סתימות בכיורים. אתה יכול להזמין אינסטלטור שיבצע עבודות קטנות כמו פתיחת סתימות של ניקוז ותיקון ברזים דולפים, אבל עדיף להזמין הנדימן מנוסה לפרויקטים גדולים יותר כמו התקנת שירותים חדשים או החלפת מחממי מים ישנים. ההנדימן עשוי לעזור גם בפרויקטים של שיפוץ כמו הוספת מתחם מקלחת או אמבטיה חדש או התקנת ריצוף אריחים בכל הבית; עם זאת, סוגים אלה של עבודות דורשים בדרך כלל ידע מיוחד שמגיע רק מניסיון בעבודה עם חומרי אינסטלציה כגון צינורות נחושת (וזה מה שרוב מערכות האינסטלציה המודרניות משתמשות בהן).

גודל העבודה תלוי בגודל המבנה והבית  חלק מהעבודות ידרשו יותר זמן מאחרות

גודל העבודה תלוי בגודל הבניין והבית. חלק מהעבודות ידרשו יותר זמן מאחרות. לדוגמא, תיקון של חדר אמבטיה שלם עשוי להימשך מספר שעות, בעוד שהחלפת ברז אורכת 20 דקות בלבד. ודא שאתה מודע לכך לפני שאתה שוכר מישהו שיעשה עבורך עבודה כי זה יכול להשפיע על כמה כסף אתה מוציא עליו, כמו גם כמה זמן יש לו גישה לבית או למשרד שלך.

חלק מהשרברבים מתמחים בחלקי חומרה ספציפיים או תחזוקה כללית של חומרה.

  • חלק מהשרברבים מתמחים בחלקי חומרה ספציפיים או תחזוקה כללית של חומרה.
  • אינסטלטורים אחרים מתמחים בניקוי ניקוז, שיפוץ חדרי אמבטיה ותיקון ביוב.
  • ניתן להזמין הנדימן עבור מתקנים חדשים או לתחזוקה. אולי גם אינסטלטור מקצועי ייקרא לעשות זאת, אך בעלות גבוהה יותר ממה שידרוש הנדימן חובב.

אינסטלטורים אחרים מתמחים בברזים, כיורים, מקלחונים ואמבטיות

 לאחרים עדיין יש התמחויות משלהם: ניקוי ניקוז, שיפוץ חדר אמבטיה ותיקון ביוב.

אינסטלטורים אחרים מתמחים בברזים, כיורים, מקלחונים ואמבטיות. לאחרים עדיין יש התמחויות משלהם: ניקוי ניקוז, שיפוץ חדר אמבטיה ותיקון ביוב.

ייתכן שההנדימן יוכל לעזור במגוון בעיות אינסטלציה. אבל אם יש לכם בעיה רצינית הדורשת מומחיות של מומחה, הזמינו את האינסטלטורים!

אם צריכים לבצע עבודה פשוטה תוכלו להזמין את יוסי הנדימן מומחה לכל סוגי עבודות במחירים משתלמים לכל כיס.

חלק מתפקידו של הנדימן טוב

 הוא תיקון נזילות במהירות וביעילות, כך שאנשים לא יצטרכו לבזבז זמן בהמתנה למים שייצאו מברזי האמבט או השירותים שלהם.

נזילות הן אחד מסוגי בעיות האינסטלציה הנפוצות ביותר בהן נתקלים בעלי בתים, והן גם אחת הקלות לתיקון אם אתה יודע מה אתה עושה. ההנדימן מאומן כיצד לאתר נזילות שאחרת עלולות להיעלם מעיניהם. לאחר מכן הם יכולים לתקן אותם במהירות וביעילות, כך שאנשים לא יצטרכו לבזבז זמן בהמתנה למים שייצאו מברזי האמבט או השירותים שלהם.

חלק מתפקידו של הנדימן טוב הוא תיקון נזילות במהירות וביעילות, כך שאנשים לא יצטרכו לבזבז זמן בהמתנה למים שייצאו מברזי האמבט או השירותים שלהם.

אחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שמעסיקים אינסטלטורים

 היא בגלל שהם יודעים להתקין מתקנים חדשים בבתים קיימים. זה כולל דלתות מרפסת, חלונות, שטיחים חדשים, עבודות צבע ואריחים – אפילו שדרוגי חיווט חשמלי.

אחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שמעסיקים אינסטלטורים היא בגלל שהם יודעים להתקין מתקנים חדשים בבתים קיימים. זה כולל דלתות מרפסת, חלונות, שטיחים חדשים, עבודות צבע ואריחים – אפילו שדרוגי חיווט חשמלי. ניתן גם להזמין אינסטלטורים במהלך כל פרויקט שיפוץ בית הכולל צנרת או ניקוז. למעשה, לעתים קרובות הם הראשונים באתר כאשר בעל בית מנסה לבצע עבודת אינסטלציה עשה זאת בעצמך ומגלה מאוחר מדי שחסרים לו הכישורים או הציוד המתאימים.

הנדימן יכול לעזור לך גם עם צרכי שיפוץ חדר האמבטיה שלך

 אם הוא בקיא בטכניקות אינסטלציה. ייתכן שהוא יוכל להתקין את שילוב המקלחת/אמבטיה החדש שלך או את הגג כחלק מתוכנית השיפוץ הכוללת שלו עבור חדר האמבטיה והמטבח שלך.

זה גם חשוב שבעלי הבית ידעו שלמרות שזה נראה כאילו בכל בית יש סט בסיסי של אביזרי אינסטלציה , כל אחד מהם יהיה ייחודי בדרכו שלו — תלוי מה מותקן או איך הוא מותקן.

חשוב גם שבעלי בתים ידעו שלמרות שזה נראה כאילו בכל בית יש סט בסיסי של אביזרי אינסטלציה, כל אחד מהם יהיה ייחודי בדרכו שלו – תלוי במה מותקן או איך הוא מותקן. אז אם אתם מתכננים לבצע עבודות אינסטלציה כלשהן בתוך הבית שלכם, קריטי להזמין אינסטלטור המתמחה בתיקון ותחזוקה של הבית.

נדרשת עין מומחים כדי להיות מסוגל לראות מה צריך להחליף או לתקן כדי לגרום לבית שלך להיראות במיטבו מבלי לוותר על נוחות או נוחות כאשר מתעוררות בעיות בצנרת.

הנה כמה דברים שכדאי לזכור:

  • בעיות בצנרת עלולות להיות יקרות ומסוכנות. החלפה או תיקון של צנרת יכולה להיות יקרה, ואם אינך יודע מה אתה עושה קל לעשות טעויות שעלולות לגרום לנזק רב יותר ממה שהן מתקנות.
  • אם אתה שוכר מישהו שאינו מנוסה בעבודה עם אינסטלציה, הוא עלול לחתוך בטעות לתוך קו גז או צינור שמקורו בצורה לא נכונה, מה שעלול להוביל לכוויות חמורות או אפילו לפיצוצים. ישנם סוגים רבים ושונים של צנרת שעשויים להימצא בביתכם, כך שגם אם להנדימן יש ניסיון בעבודה על סוגים אחרים של צינורות הוא עשוי שלא לדעת על כל המערכות השונות הקיימות לצרכי משק הבית שלכם.
  • נוסף על כך קיים גם סיכון משמעותי בהעסקת מי שאין לו כיסוי ביטוחי לבעיות אחריות הקשורות לנזקי רכוש שנגרמו מרשלנותו שלו במהלך תיקונים כגון הצפה עקב התקנות לא תקינות של מערכת הניקוז בין היתר

סוגים של עבודות אינסטלציה שנעשו על ידי הנדימן מקצועי לתיקוני בית

ההנדימן יכול גם לבצע כל אחד מסוגי עבודות האינסטלציה הבאות: 

  • אינסטלציה הכוללות התקנת מתקנים חדשים, כמו כיורים או אמבטיות.
  • התקנת דוד שמש.
  • תיקון ניקוז סתום.
  • החלפת צינורות ישנים בחדשים שהותקנו ואטמו כהלכה.

מסקנה

השורה התחתונה היא שכאשר אתה צריך עזרה בעבודות אינסטלציה, זה לא תמיד חייב להיות קריאה יקרה. אתה יכול להתקשר להנדימן מקצועי שיצא ויתן לך הערכה לעבודה. אם יאושר על ידי בעל הבית, אז הם יתחילו עם התקנה ותיקון של צינורות או מתקנים שבורים.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים