יש הצפה באסלה? מה כדאי שתעשו

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

הצפה באסלה היא עסק שמריח רע, תרתי משמע. האסלה שעולה על גדותיה מציקה גם ברמת הלכלוך והבלגן שנגרמים, אבל גם בשל הצורך לטפל בגורמים להצפה, משמע בסתימה שככל הנראה גורמת להצפה. 

בכדי לטפל בבעיה ולהימנע מריחות לא נעימים ומחוסר נעימות נוספת, חשוב לבחון בתור התחלה מהו המקור של הסתימה והאם זו סתימה שמקורה בסתימה בביוב הפרטי של הבית או לחילופין האם מדובר בסתימה שמקורה בביוב של הבניין או אפילו במערכת בביוב של הרחוב.

הטיפול בכל אחת מסוגי הסתימות שונה ומיקום הסתימה משפיע גם על הקושי של הטיפול בה.

סתימה ביתית אפשר לנסות ולפתור באמצעות ניסיונות לפתיחת הסתימה עם פומפה או נחש מתכת שנכנס אל תוך צינורות הביוב ומרוקן אותם מהפסולת שחוסמת אותם. הפומפה ששואבת את הלכלוך או הנחש שגורר אותו החוצה לא סייעו בפתיחת הסתימה, כדאי להזמין איש מקצוע – אינסטלטור, שיפתח את הצינורות וירוקן אותם מהלכלוך.

סתימה במערכת הביוב של הבניין מחייבת הזמנת שרברב בכדי שיאתר היכן בדיוק ממוקמת הסתימה במערכת הביוב של הבניין ויפתח את הצינורות הרלוונטים על מנת לנקותם מבפנים ולפתוח את הסתימה. לעיתים נדרשת גם עבודת חציבה או שבירת קירות על מנת להגיע אל אותם הצינורות ולחשוף אותם לטיפול. לאחר מכן תיקון הנזק באמצעות בעלי מקצוע מתחום הבניה.

ראו גם: פתיחת סתימות קשות

סתימה בביוב הרחובי עשויה להיות מעט קשה יותר לטיפול. בכדי לטפל בסתימה במרחב הציבורי, שלא פעם נחשפת גם כאשר הביוב הרחובי עולה גדותיו לצד הביוב הביתי ומציף את הרחובות בריחות קשים ובמראות לא נעימים, יש להזעיק את גורמי הטיפול הרשמיים שהם בדרך כלל תאגיד המים האזורי או העירייה.

אנשי המקצוע העירוניים יגיעו למקום מצויידים במשאית מיוחדת – שירותי ביובית, משאית שכשמה כן היא – מטפלת בביוב. הביובית מצויידת במערכת מתוחכמת וייחודית שתפקידה לפתוח סתימות גם בצינורות גדולים מאוד. 

הביובית מצויידת בסיב אופטי עם מצלמה שמטייל בצינורות הביוב ומאתר את מיקום הסתימה באופן מדוייק. אחרי שיודעים היכן בדיוק הסתימה, פותחים אנשי העירייה או תאגיד המים את מכסה הביוב, ועם הצינור שמחובר למשאית מזרימים מים בלחץ גבוה מאוד אל מיקום הסתימה. תפקידם של המים הוא לפורר את הסתימה ולפתוח אותה.

אבל גם לאחר שהסתימה נפתחה, הביובית עוד לא מסיימת את תפקידה ובאמצעות מערכת יניקה ושאיבה משוכללת היא אוספת את הלכלוכים שיצרו את הסתימה הראשונית מתוך צינורות הביוב בכדי שלא ימשיכו ויצטברו לסתימה נוספת שתחייב את הפעלתה של הביובית בשנית כשיסתמו הצינורות בעתיד.

בכל מקרה, לאחר פתיחת כל סתימה מכל סוג שהוא, חשוב לוודא שהיא לא תחזור על עצמה זאת עושים באמצעות הקפדה ושמירה על ההנחיה שלא להשליך לאסלה פסולת שלא מתכלה כמו מגבונים שעשויים לסתום לחלוטין צנרת ביוב. לשירותי ביובית מומלצים לחצו כאן.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים