כל מה שצריך לדעת על התקנת כיור

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

התקנה של כיור על פניו נראית פעולה די פשוטה. זה אכן לא סיפור כל כך גדול אבל אם לא תעבדו נכון, זה עשוי להסתבך לכם ואפילו מאוד.

על כן, כאשר אתם מגיעים להחלטה להחליף את הכיור, שימו לב לדגשים הבאים.

המותג של הכיור

יש חברות מוכרות המייצרות כיורים והן בהחלט עומדות מאחורי המוצרים שלהן. על כן, לא משנה מי יקנה עבורכם את הכיור, אתם או האינסטלטור שלכם, שימו לב שאתם רוכשים כיור איכותי של חברה אמינה ומוכרת.

חברה כזו גם תיתן לכם אחריות על המוצר כך שתוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן בראש שקט.

ייתכן שכיור כזה יעלה לכם מעט יותר מכיורים לא מוכרים אך זה בהחלט משתלם, במיוחד לטווח הארוך.

התאמה של הכיור לצרכים שלכם

יש בשוק סוגים שונים של כיורים. חרס, פורצלן, אבן קיסר ונירוסטה. כיורי החרס הם סוג הכיורים הכי נפוצים כאן בישראל. כיור כזה נחשב לעמיד במיוחד לאורך זמן, יש לו את הברק הטבעי שלו וגם קל לנקות אותו ולתחזק אותו.

מבחינת העיצובים של הכיור יש בכיורי החרס מגוון רחב של כיורים מעוצבים כאשר כל לקוח יוכל להתאים את המוצר הרצוי לו והמתאים לו ולצרכיו. לרוב ישתלבו כיורי החרס בכל סוג וסגנון עיצוב של מטבח.

כיור בהתאם למטרה

הכיור שבחדרי האמבטיה או השירותים יכול בהחלט להיות כיור קטן. תלוי כמובן למה הוא ישמש אתכם.

אם הכיור באמבטיה נועד רק לשטיפת ידיים או לצחצוח שיניים, אין באמת צורך בכיור גדול. אך אם אתם נוהגים לכבס פריטים עדינים ביד ואתם זקוקים לשם כך לכיור גדול או שאתם רוצים לרחוץ את התינוק בכיור, ברור שהשיקול של הגודל יהיה שונה לחלוטין. כאן יהיה עליכם לוודא כי הכיור אכן יעמוד בדרישות שלכם ויספק לכם את המענה הנכון הן מבחינת הגודל של הכיור והן מבחינת בטיחות השימוש בו.

בכל מה שקשור לכיור של המטבח, הוא תמיד חייב להיות גדול ומרווח וברוב המקרים צריך שתהיה בו גם הכנה לברז. שומרי כשרות לא יוותרו על שני כיורים נפרדים אחד לחלבי ואחד לבשרי. 

גם כאן יש מגוון גדול של אפשרויות כך שהמטבח יוכל לקבל מראה מעוצב ומרשים הודות לבחירה הנכונה בכיורים המתאימים.

האחריות על הכיורים

רוב החברות המוכרות נותנות אחריות למשך שלוש עד חמש שנים על הכיורים. לרוב תכסה האחריות פגמים שונים בכיור. אך אם ההתקנה של הכיור נעשתה בצורה לקויה, לא תהיה אחריות על הכיור אם ייפגע בעקבות זאת. מה שלמעשה מחזק את הדגש על כך כי חייבים לבחור אינסטלטור מקצועי ואמין.

על כל כיור אמורה להיות מודבקת מדבקה של האחריות. חשוב לוודא כי המדבקה אכן שם.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים