החלפת ברז מכונת כביסה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

הברז במכונת הכביסה הוא ברז שאנחנו בדרך כלל לא רואים. הוא פועל היטב ומזרים את המים שאנחנו צריכים ישירות אל מכונת הכביסה. כאשר הכול פועל היטב והברז תקין ואינו דולף, אנחנו לא חייבים להכיר אותו מקרוב ולרוב אנחנו גם לא באמת יודעים איך הוא נראה.

הבעיה מתחילה כאשר מים מטפטפים, יש דליפה, מכונת הכביסה פועלת לאט מידי כי היא לא מקבלת את כמות המים הדרושה, או אז אנחנו חייבים לבדוק לעומק מה קורה עם הברז של מכונת הכביסה שלנו.

מה זה ברז ניל?

ברז ניל הוא ברז שנמצא במקום סמוי מן העין בדרך כלל. ברוב המקרים הוא מותקן מתחת לכיור כאשר התפקיד שלו הוא לחבר בין הצנרת הראשית של המים לבין הכלי הסניטרי הספציפי.

קורה לא פעם אשר ברז הניל מטפטף ודולפים ממנו מים. אם מדובר בברז הממוקם בתו ארון מטבח, הרי שזה עלול להוביל לנזקים חמורים לארונות. אם הברז הוא במרפסת השירות, הרי שתיגרם הצפה במקום. שלא לדבר על הסיכון של מים לצד מוצרי חשמל פעילים.

במצב כזה של נזילות, הבעיה לכאורה בגומיות האטם שהתבלו עם הזמן. במצבים אחרים מדובר בברז שנפגע או נסדק ועל כן ישנה הנזילה.

ההמלצה בכל מקרה היא להחליף לברז ניל חדש. הברז הוא לא כל כך יקר וחבל לנסות להתעסק עם הגומיות או עם תיקון הברז.

החלפת ברז מכונת כביסה

מחיר התקנה או החלפת ברז ניל

סוג השירותמחיר השירות
התקנת ברז נילהחל מ – 230 ₪
החלפת ברז בכיורהחל מ – 230 ₪
החלפת ברז מטבחהחל מ – 340 ₪
החלפת ברז מקלחתהחל מ – 340 ₪
התקנת אינטרפוץהחל מ – 2400 ₪
תיקון ברז מטפטףהחל מ – 230 ₪

מתי נצטרך להחליף ברז במכונת כביסה?

לא תמיד קל לעלות על תקלה שקורית בברז של מכונת הכביסה. קורה לא פעם שישנה נזילה של מים המגיעה מתחת למכונה ואנחנו סבורים כי יש בעיה כלשהי בדלת של המכונה או באיטום שלה.

כך גם יכול להיות שהמכונה פועלת לאט מאוד בגלל שהמים נכנסים אליה בטפטופים. גם במצב כזה אנחנו חושבים אולי כי מדובר בבעיה במכונה.

בשתי הסיטואציות הללו הבעיה בהחלט קשורה לברז של מכונת הכביסה. היא לא מספק את הזרם הנדרש אל המכונה כי היא תקולה. יש מים על הרצפה כי הברז מטפטף, ובקיצור כבר הבנתם… זוהי בהחלט תקלה הקשורה לברז שמאחורי המכונה.

במצב כזה ייתכן ויש בעיה עם גומיות האטם של המחבר. אך בהחלט יכול להיות שמדובר בתקלה מעט מורכבת יותר בברז כאשר הדבר הכי נכון זה פשוט להחליף את הברז בחדש. כך תוכלו להיות בטוחים כי הבעיה לא תחזור על עצמה שוב.

ראו גם: החלפת ברזים | גלאי נזילות מים

החלפת ברז מכונת כביסה

החלפת ברז מכונת כביסה עם IGL אינסטלציה

התקנת ברז ניל כמו גם החלפת הברז במכונת הכביסה חייבת להיעשות בצורה מקצועית עם הכלים הנכונים ועם הקצנה של הברז המתאים והמקורי בלבד.

לא תמיד תוכלו לסמוך על האינסטלטור בעיניים עצומות שהוא אכן יעשה את מלאכתו נאמנה במלוא המקצועיות והאחריות.

יש מקרים רבים אשר בהם האינסטלטור אמנם החליף את הברז אך הוא לא חיבר את הברז בצורה מושלמת אל הקיר. חיבור שנשאר רופף אפילו מעט, הוא חיבור שיוביל לתקלות בהמשך.

כך גם חובה לוודא כי לא תיגרם כל נזילה על הקיר או על הרהיטים במקום שעל יד הברז.

אנחנו בחברת IGL אינסטלציה מבטיחים עבודה מקצועית, מהירה ונקייה שתחזיר לכם את המים ואת החיים לזרם הנכון! אנחנו מציעים שירות החלפת ברז ניל ועוד מגוון שירותים בתחום האינסטלציה, השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו ונשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי!

 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים