תחזוקה ותיקון משאבות ומאגרי מים בבתים משותפים

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

בתים משותפים רבים מסתמכים על מערכות שונות ומגוונות, ותפקודן היעיל, משפיע על איכות החיים של הדיירים, כמו גם על תפקודו של המבנה. בין המערכות הקיימות – משאבות ומאגרי מים נחשבים לגיבורים הבלתי מעורערים של הבית המשותף, כשהם עובדים יחד במטרה לאגור מים ולפזר אותם בצורה יעילה, עקבית ואמינה בין הדירות בבניין. 

מה תפקידם של מאגרי מים ומשאבות בבתים משותפים?

למאגרי מים ומשאבות יש תפקיד חשוב בבתים משותפים, המים המאוחסנים במאגרים ממוקמים בדרך כלל על הגג ומבטיחים אספקה נאותה של מים גם במהלך תקופות שבהם השימוש נמצא בשיא.

משאבות אחראיות על לחץ מים ועל אספקת המים לדירות השונות, כאשר הן מתוחזקות כהלכה. מערכת אלו מבטיחות שזרימת המים תהיה רציפה, הן עבור צרכי היום יום והן עבור מקרי חירום. 

אולי גם יעניין אתכם >> תיקון משאבה טבולה

פעולות תחזוקה ותיקון משאבות ומאגרי מים

מכיוון שיש למתקנים אלו תפקיד חשוב, כדאי תמיד לוודא שהם עובדים בצורה יעילה, מה גם שתחזוקתן של מערכות אלו משפיעה על התחזוקה הכללית של הבית המשותף. בין פעולות התחזוקה שיש לבצע:

בדיקות סדירות

אחת האסטרטגיות היעילות ביותר בתחזוקת מערכות היא הקפדה על ביצוע בדיקות באופן קבוע. ביצוע בדיקות בזמן זהו נדבך חשוב של תחזוקה מונעת אשר מאפשר לזהות בעיות פוטנציאליות לפני שהן מסלימות לבעיות יקרות יותר ולפעמים למפגע ממש. במסגרת הבדיקות יש לוודא שאין דליפות, נזילות, קורוזיה, לכלוך ובלאי.

ניקיון וחיטוי

איכות המים חשובה ביותר, במיוחד אם המים במאגרים משמשים את הדירות במבנה. מאגרי מים מאוד חשופים להצטברות של פסולת, משקעים, עובש, אצות ועוד, לכן פעולות כמו ניקיון וחיטוי חיוניות לשמירה על איכות המים, תוך שמאריכות את תוחלת החיים של מערכות אלו, על ידי הפחתת הסיכון לסתימות ונזקים אחרים.

תחזוקת משאבות

המשאבות הן סוסי העבודה של המערכת וכדי שתפקודן יהיה יעיל, יש לשמור על תחזוקתן. במסגרת התחזוקה מומלץ לבצע פעולות שונות כמו למשל שימון והחלפת רצועות, איטום, ניטור ביצועים של המשאבה ועוד פעולות תחזוקה שונות שישמרו על המערכת בשיא התפקוד, ויבטיחו שהיא תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר מבלי לצרוך הרבה אנרגיה. 

תיקון תקלות באופן מידי

נזילות הן בעיות שכיחות במאגרי מים, נזילה אחת קטנה אולי עלולה להיראות חסרת משמעות, אבל אם לא מתקנים את הנזילה באופן מידי, היא עלולה לגרום לנזקים ולאובדן משמעותי של מים בטווח הרחב. לכן צריך להיות עם היד על הדופק תמיד ולתקן בעיות ישר כשהן צצות.

כל הדרכים לשמור על משאבות ומאגרי מים מתוחזקים היטב

שמירה על תחזוקה של משאבות ומאגרי מים וביצוע תיקונים בעת הצורך, מהווים חלק בלתי נפרד מניהול מבנים. תמיד כדאי שתהיה לכם תכנית לשעת חירום, כדי שלא תאלצו לסגור את אספקת המים לשעות ארוכות.

מומלץ גם להקצות סכום מתקציב הניהול למטרות תחזוקה ותיקון, תוך שאתם מקפידים לבצע בדיקות, פעולות מניעה ותיקונים בעת הצורך, על מנת לשמור על תפקודן היעיל של כלל המערכות בבית המשותף.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים