כלי עבודה נפוצים לאינסטלציה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

העבודות של האינסטלטור כוללות הרבה מאוד תחומים. כשאנחנו אומרים אינסטלטור אנחנו ממש לא מתכוונים רק לאדם שבא לפתוח סתימות בביוב. כי העבודה של האינסטלטור למעשה כוללת את כל מה שקשור למים וניקוז שיש לנו בבית. זה אומר התקנה של תשתיות המים בבית, הרכבה של כלים סניטריים, החלפה של דוד שמש ועוד ועוד.

מעבר לכל אלו הוא כמובן גם מטפל בבעיות אינסטלציה שונות כמו נזילות, פיצוצים, החלפה של צנרת ו – כן, גם פתיחת סתימות.

אז מהם הכלים אותם האינסטלטור צריך לצורך העבודה שלו?

במה הכי שווה לעבוד כאינסטלטור?

למעשה אם תחשבו על זה, העבודה של האינסטלטור היא ממש שווה ומשתלמת. כולנו מתגוררים בבתים מודרניים בהם תשתיות המים משרתים אותנו נאמנה (או שלא) מה שמוביל לכך שכל אחד מאתנו עשוי להיקלע לסיטואציה בה יהיה לו צורך בביצוע תיקונים כלשהם וטיפול בתקלות השונות.

אין בית שיישאר לנצח חף מתקלות אינסטלציה שונות. כך שבממוצע אמור האינסטלטור לקבל כמה וכמה פניות בכל יום. דמי הביקור בלבד עומדים על סכום נאה של בין 200 ₪ ל300 ₪ כך שאם תכפילו את זה במספר הביקורים ליום תקבלו בהחלט שכר נאה בסופו של יום.

ככל שהאינסטלטור יציע מגוון גדול יותר של שירותים, הרי שהוא יוכל גם להרוויח בהתאם.

אין השוואה בשכרו של אינסטלטור שכל השירות שהוא מציע כולל פתיחת סתימות לבין אינסטלטור שיש לו גם את הציוד לאיתור נזילות. כך ברור שככל שיהיה זה אינסטלטור המצויד בעוד אביזרי אינסטלציה לצד ידע מקצועי ויכולת לבצע פעולות נוספות על סמך ניסיון בשטח, הרי ששכרו של האינסטלטור בפועל יהיה גבוה פי כמה וכמה.

ארגז הכלים המלא לאינסטלטור

אז לאור הדברים הנ"ל ברור כי כשבא אינסטלטור למלא לעצמו ארגז כלים הוא זקוק להרבה מאוד אביזרים.

הוא צריך אינספור כלי עבודה שישמשו אותו לצורך העבודה שלו בפועל. זה לא משהו שאפשר בדרך כלל לבוא ולקחת הביתה. אלא אם כן הוא מתמקצע רק בנישה מאוד מסוימת ומאוד מוגדרת.

מעבר לכך ברור כי כל אינסטלטור יש לו את התחומים אשר בהם הוא מתמחה יותר מכל. את המקומות בהם הוא מנוסה וחזק ושם הוא רוצה לתת שירות.

בהתאם לאופן העבודה וההיקפים הצפויים שלה הוא אמור לבחור את כלי העבודה שישמשו אותו בפועל.

קונים איכות

האינסטלטור חייב להצטייד בכלים איכותיים ובאביזרים חזקים וטובים על מנת שאלו אכן יוכלו לשמש אותו נאמנה לאורך ימים ושנים. אי אפשר להסתפק בכלים לא ממש חזקים מה שעשוי להוביל מהר מאוד לבלאי ולצורך לרכוש ציוד חדש.

ככל שהכלים יהיו טובים יותר תהיה עליהם גם אחריות יצרן ארוכה יותר.

ברגע שמשקיעים באיכות קוצרים את הפירות ונהנים מהתוצאות.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים