התקנת בידה לאסלה סמויה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מהו הבידה? מהם היתרונות של הבידה? איך מתקינים אותו על אסלה סמויה וכמובן כמה תעלה לכם ההתקנה? כל מה שרציתם לדעת על התקנת בידה ולא היה לכם את מי לשאול.

מה זה בידה?

הבידה הוא מתקן נפרד המותקן על יד האסלה ונראה כמו אסלה נוספת אך הוא לא כזה. הבידה משמש אך ורק לצורך ניקוי ושטיפה של פלג הגוף התחתון. סמוך אליו ישנו ברז ובעזרתו שוטפים את האזור.

כיום אפשר לרכוש בידות שמשתלבים כבר באסלה מה שמהווה חיסכון משמעותי במקום וכן מדובר במוצר נוח הרבה יותר לשימוש.

יגאל אינסלטור מומחה לביובית בחולון

יתרונות התקנת בידה 

לבידה כמה וכמה יתרונות ואנחנו עדים לכך כי כל מי שהתרגל לעשות בו שימוש כבר אינו מסוגל להיפרד ממנו. אנחנו צופים כי עם הזמן הבידה יהפוך להיות מתקן בלתי נפרד מכל חדר שירותים וזאת הודות ליתרונות הבאים:

  • היגיינה אישית גבוהה – הבידה מבטיח רמת היגיינה גבוהה הרבה יותר מאשר שימוש בנייר טואלט יבש.
  • שטיפה עדינה – המים לא פוגעים בעור בהשוואה לנייר הטואלט. הבידה מועיל במיוחד לאנשים הסובלים מרגישות באזור כמו טחורים או פצעים.
  • מוצר שתורם לאיכות הסביבה – השימשו בבידה חוסך שימוש בכמויות גדולות של נייר טואלט. הניקיון נעשה באמצעות מים וסבון מה שתורם רבות לשמירה על איכות הסביבה.

מחירון התקנת בידה 

קיימים סוגים שונים של בידות כאשר לכל מוצר יש את הפונקציות שלו וכך גם את המחיר שלו. ההתקנה אף היא מתומחרת בצורה שונה בהתאם לסוג הבידה.

המחירים להתקנת בידה:

סוג הבידה מחיר ההתקנה החל מ:
בידה רגיל עם מים קרים בלבד 250 ₪
בידן עם חימום 250 ₪
בידן טורבו שמשלב מים חמים וקרים עם מערכת ייבוש 250 ₪
בידן אלקטרוני כמו בידן טורבו אך מופעל בלחיצת כפתור 260 ₪
בידן רגיל עם הגבהה 260 ₪
בידן עם חימום והגבהה 260 ₪

IGL אינסטלציה תתקין לכם בידה  

רוצים להתקין בידה בחדר השירותים? רכשתם את המוצר ואינכם מבינים איך צריך לבצע את ההתקנה? IGL אינסטלציה כאן לשירותכם גם בהתקנה של בידה. אנחנו נגיע אליכם הביתה ותוך זמן קצר הבידה יותקן ותוכלו להתחיל להשתמש בו.

איך להתקין בידה באסלה סמויה? 

האסלה הסמויה היא מוצר נוח מאוד, הן מההיבט העיצובי כאשר הוא משתלב היטב בעיצוב של החדר ומעניק לו מראה עדכני וחלק, מעבר לכך גם השימוש הפונקציונאלי בשירותים הוא נוח הרבה יותר. קל לנקות את חדר השירותים כאשר הרצפה כולה למעשה חשופה. מעבר לכך הניאגרה שקועה בתוך הקיר וזה יוצר מראה מרווח בחדר השירותים.

ההתקנה של הבידה באסלה הסמויה אינה מורכבת כל כך אך היא כן מחייבת הבנה וידע איך לבצע אותה בפועל.

תמונה להמחשה - תקנת בידה לאסלה סמויה

אולי יעניין אותך: החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות | תיקון משאבה טבולה | איתור נזילה בצנרת

ההתקנה כוללת: 

  1. חיבור הבידה אל האסלה – לשם כך יש להסיר את מושב האסלה הקיים ובאותם חורים שחברו את המושב הקודם אל האסלה תוכלו לחבר את מושב הבידה. 
  2. חיבור לנקודת מים – הצינור שיוצא מהבידה אמור להתחבר לנקודת המים שיש לכם כבר על יד האסלה. ניתן לרכוש מפצל שיתחבר אל נקודת היציאה של המים כדי לחבר אליו גם את הבידה. יש חדרי שירותים שכבר מתוכננים מלכתחילה עם שתי נקודות מים לצורך התקנה של הבידה.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים