החלפת ברז מטבח

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

סובלים מדליפות בברז המטבח, זרימת מים לא אחידה או סתם עיצוב מיושן? החלפתו אולי עברה לכם בראש, אבל אולי אתם לא בטוחים מה כרוך בתהליך, העלויות והסגנונות המתאימים ביותר לצרכים שלכם.  במדריך מקיף זה, נדון מדוע ומתי תצטרכו להחליף את הברז שלכם, האפשרויות השונות הקיימות, וכיצד לבחור את האינסטלטור המתאים למשימה. תוכלו לקבל החלטה מושכלת שמתאימה הן להעדפות שלכם והן לתקציב שלכם, ולהבטיח שתמצאו את האיש המקצוע האיכותי ביותר.

באילו מקרים נצטרך להחליף את ברז המטבח

ישנן מספר סיבות מדוע ייתכן שתצטרכו להחליף את ברז המטבח שלכם. כמה סיבות נפוצות כוללות נזילות, חלקים פגומים, לחץ מים נמוך ודגמים מיושנים. חשוב לבדוק את הברז כדי לקבוע אם יש צורך בהחלפה. על ידי טיפול בבעיות אלה מוקדם, אתה יכול למנוע נזק נוסף ולחסוך כסף בטווח הארוך.

החלפת ברז מטבח

מחיר החלפת ברז מטבח

עלות החלפת ברז מטבח משתנה בהתאם לסוג הברז שתבחרו ולמורכבות ההתקנה. בממוצע, המחיר נע בין 250-300 שקל, כולל עבודה וחומרים. בסופו של דבר, ההחלטה בין החלפה באופן עצמאי או שכירת אינסטלטור מקצועי תהיה תלויה בתקציב, בכישורים ובביטחון שלכם בהתמודדות עם המשימה.

יתרונות בהחלפת ברז מטבח

יתרונות החלפת ברז מטבח

  • פונקציונליות משופרת: החלפת ברז מטבח יכולה לשפר באופן דרסטי את הביצועים שלו, ולהקל על משימות יומיומיות כגון שטיפת כלים, מילוי סירים ושטיפת ירקות.
  • משפרים את העיצוב: ברז חדש יכול לשנות את מראה המטבח שלכם, להעניק לו אסתטיקה רעננה ומודרנית, תוך הפיכתו לפונקציונלי יותר.
  • יעילות מוגברת: ברזים חדשים יותר מגיעים לעתים קרובות עם תכונות לחיסכון במים, המפחיתות את בזבוז המים ומפחיתות את חשבון המים לאורך זמן.
  • אריכות ימים: ברזים חדשים מתוכננים בדרך כלל מחומרים עמידים, מה שמבטיח שהם יחזיקו מעמד שנים רבות ללא צורך בתיקונים או החלפות נוספות.

החלפת ברז מטבח

סוגי ברזים למטבח: השוואה בין אפשרויות פופולריות

קיימים סוגים שונים של ברזי מטבח המתאימים לצרכים והעדפות שונות. הפופולריים ביותר הם ברזים עם ראש נשלף, ברזים ללא מגע (מופעלים באמצעות חיישנים) ודגמים ברמה מסחרית לשיפור העמידות והביצועים. עבור מטבחים מסורתיים יותר, הבחירה בין ברזים בעלי ידית אחת לברזים בעלי ידית כפולה תתבסס על נוחות השימוש והעדפה אישית. ברזים עם ראשים נשלפים מציעים גמישות בניקוי ובשטיפה, בעוד ברזים ללא מגע מספקים חוויה ללא ידיים. דגמים ברמה מסחרית בנויים לשימוש תובעני, ומספקים אמינות לאורך זמן. השוואת אפשרויות אלה מסייעת לכם לקבל החלטה מושכלת ולמצוא את המתאימה ביותר למטבח שלכם.

אולי יעניין אותך:

שיפוץ חדר אמבטיה | פתיחת סתימות

כיצד להתקין ברז מטבח חדש צעד אחר צעד

החלפת ברז מטבח יכולה להיראות כמו משימה מרתיעה, אך על ידי ביצוע השלבים הבאים, אפילו אדם ממוצע וחסר ניסיון יכול להתמודד עם העבודה בביטחון. לפני שתתחילו, אספו את הכלים הדרושים.

שלב 1: כבה את אספקת המים

אתרו את שסתומי הסגירה מתחת לכיור וסובבו אותם בכיוון השעון כדי לעצור את זרימת המים. אם אינכם מוצאים שסתומים, סגרו את שסתום סגירת המים הראשי בביתכם.

שלב 2: נתק את קווי האספקה

השתמש מפתח ברגים מתכוונן כדי לנתק את קווי האספקה מהברז. החזיקו דלי או מגבת בהישג יד כדי לשמור על אזור העבודה יבש.

שלב 3: הוציאו את הברז הישן

פתחו את הברגת האומים המחזיקים את הברז במקומו, בעזרת מפתח ברגים במידת הצורך. הרימו בזהירות את הברז מהכיור ונקו את האזור סביב החורים כדי להבטיח איטום טוב לברז החדש.

שלב 4: התקן את הברז החדש

פעל בהתאם להוראות היצרן עבור דגם הברז החדש שברשותך. יש למרוח חומר איטום סביב החורים לפני הנחת הברז במקומו. הדקו אותו לכיור עם האומים שסופקו והדקו אותם באמצעות מפתח כיור.

שלב 5: חיבור קווי האספקה

חברו את קווי האספקה לברז ואבטחו עם האביזרים המתאימים. השתמשו בסרט טפלון על החוטים לאיטום אטום למים.

שלב 6: בדיקת הברז החדש

פתחו מחדש את שסתומי אספקת המים ופתחו את הברז כדי לבדוק אם יש נזילות. אם מצאתם כאלה, הדקו את החיבורים לפי הצורך.

החלפת ברז מטבח

בחירת ברז מטבח שמתאים לסגנון ולתקציב שלכם

חשוב לבחור ברז מטבח שמשלים את עיצוב המטבח שלכם ועונה על דרישות התקציב שלכם. גימור הברז משחק תפקיד משמעותי באסתטיקה שלו, כאשר אפשרויות פופולריות כוללות כרום, ניקל מוברש ושחור מט, כל אחת מהן מציעה יתרונות ייחודיים. כרום מציע עמידות מעולה, בעוד שניקל מוברש מספק מראה עכשווי עם פחות טביעות אצבע גלויות. שחור מט מעניק מראה מודרני ומלוטש שיכול להשתלב בצורה חלקה עם סגנונות מטבח רבים.

קחו בחשבון את סגנון העיצוב של המטבח שלכם כשאתם בוחרים ברז. עבור מטבח מסורתי, לכו על עיצוב קלאסי נצחי, בעוד מטבח מודרני ייהנה מברז בסגנון מינימליסטי או תעשייתי. ודאו שהברז שבחרתם לא רק מתאים להעדפות הסגנון שלכם, אלא גם מתאים לתקציב שלכם מבלי להתפשר על איכות, עמידות או פונקציונליות. על ידי שקלול קפדני של גורמים אלה, תוכלו למצוא את ברז המטבח המושלם שמשלים את המטבח שלכם ומספק את צרכי התקציב שלכם.

איך לבחור את האינסטלטור המתאים ביותר להחלפת ברז מטבח

כשאתם בוחרים אינסטלטור מקצועי להחלפת ברז מטבח, קחו בחשבון את הניסיון שלו, ביקורות הלקוחות והאישורים שלו. בקש המלצות מחברים או מפלטפורמות מקוונות, ובקש הצעות מחיר כדי להשוות מחירים. כמו כן, בררו לגבי האחריות על העבודה ומה עושים במקרה של תקלות, כדי להבטיח תהליך חלק וללא טרחה.

שאלות נפוצות

תשובות לשאלות הנפוצות ביותר בנושא החלפת ברז מטבח תמצאו בהמשך.

  • מהי תוחלת החיים הממוצעת של ברז מטבח?
    תוחלת החיים הממוצעת של ברז מטבח היא בדרך כלל בין 10-15 שנים, תלוי באיכות הברז, בשימוש ובתחזוקה הכוללת.
  • איך אדע אם צריך להחליף את ברז המטבח שלי?
    אם הברז שלכם דולף, יש בו חלקים חלודים, לחץ מים נמוך או דגם מיושן שכבר לא מתפקד ביעילות, ייתכן שהגיע הזמן להחליף אותו.
  • האם אני יכול להחליף את ברז המטבח שלי לבד או שאני צריך לשכור אינסטלטור?
    אם יש לכם ידע בסיסי באינסטלציה ואתם מרגישים בנוח עם משימות עשה זאת בעצמך, ייתכן שתוכל להחליף את ברז המטבח שלך בעצמך. עם זאת, מומלץ לשכור אינסטלטור מקצועי אם אתם לא בטוחים לגבי כישוריכם או זקוקים לסיוע בהתקנות מורכבות יותר.
  • מה ההבדל בין ברז עם ידית אחת לברז עם ידית כפולה?
    לברזים בעלי ידית אחת יש מנוף אחד השולט הן על זרימת המים החמים והן על זרימת המים הקרים, ואילו ברזים בעלי ידית כפולה כוללים ידיות נפרדות למים חמים וקרים, מה שמאפשר שליטה טובה יותר בטמפרטורת המים.
  • איך בוחרים את הגימור הנכון לברז המטבח שלי?
    קחו בחשבון את העיצוב הכללי של המטבח שלכם, כולל הארונות ומשטחי העבודה, ובחרו גימור ברז שמשלים את האסתטיקה הקיימת שלכם. גימורים פופולריים כוללים כרום, ניקל מוברש ושחור מט.
  • אילו תכונות כדאי לחפש בברז ללא מגע?
    התכונות הנפוצות של ברזים ללא מגע כוללות חיישני אינפרא אדום, טמפרטורת מים וזרימה מתכווננות, משטחים קלים לניקוי ומצב הפעלה ידני אופציונלי.
  • אילו גורמים עלי לקחת בחשבון בעת בחירת אינסטלטור להחלפת ברז המטבח שלי?
    בקשו המלצות, בדקו ביקורות מקוונות, אמתו רישיונות והכשרה, בקשו הצעת מחיר ובררו על ניסיון העבר שלהם עם פרויקטים דומים לפני שאתם שוכרים אינסטלטור.
  • האם ניתן לעשות שימוש חוזר בקווי המים הקיימים בעת החלפת ברז מטבח?
    ניתן לעשות שימוש חוזר בקווי מים קיימים אם הם במצב טוב ותואמים לברז החדש שלכם. עם זאת, מומלץ להחליף קווי מים במהלך החלפת ברז כדי להבטיח ביצועים אופטימליים ולמנוע בעיות פוטנציאליות בהמשך הקו.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים