החשיבות של איתור נזילות לפני ביצוע איטום הגג

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

בכל הקשור לאיטום גגות, חשוב לדעת כי איתור הנזילות הוא בעל חשיבות גדולה יותר, שהרי איטום לבד ללא מציאת הנזילה, לא יפתור את הבעיה כמו שצריך ויהיה עליכם להתמודד עם נזילות חוזרות. במאמר הבא נסביר איך מתבצע האיתור, מה עושים כשיודעים היכן נמצאת הנזילה ואיך מבצעים איטום איכותי לפי סוג הגג שברשותכם. 

איך מתבצע איתור של נזילה בגג?

הגג הוא החלק החשוף של תקרת הבית. תפקידו לשמור על קירות הבית מתנאי החוץ, בניהם שמש אבל במיוחד גשם. 

כשמדברים על נזילה בגג, לרוב מתכוונים לסדקים שנוצרים בגגות בטון או סדקים ושברים שנוצרים בגגות רעפים. 

כשיש סדקים ושברים כאלו, מי הגשם מחלחלים לתוך המבנה, יוצרים כתמי רטיבות, קילופים בתקרה והתפתחות של פטריות. כל אלו אינם בריאים כלל לאנשים שמתגוררים בתוך הבית ולכן קיימת חשיבות גדולה באיתור הסדקים והשברים. 

איך מתבצע האיתור? בניגוד לנזילות בתוך הקיר הנובעות מבעיות בצנרת, איתור של סדקים בגג הוא יותר פשוט מהסיבה שניתן לראות אותו בעין אם עולים אל הגג ובודקים אותו. 

בעניין זה חשוב לדעת כי על אף שניתן לראות סדקים בעין, חשוב לדעת שמי שאינו עוסק בתחום, לרוב לא יזהה סדקים קטנים מאוד או התחלה שלהם. חשוב בעניין זה לפנות לאיש מקצוע איכותי. 

איזה איש מקצוע מזמינים לאיתור ואיטום בגג?

מומחה לאיטום גגות הינו איש העוסק באיתור סדקים בגגות ואיטום שלהם. בסקר שוק פשוט, וודאי תבינו שיש מגוון בעלי מקצוע העוסקים בתחום שמציעים איטום במגוון חומרים. 

חלק מהחברות מציעות איטום מסוגי שונים וחלקם איטום מסוג אחד. חשוב להגיע אל איש המקצוע שמבצע איטום שמתאים לסוג הגג שברשותכם. 

איזה חומר גלם הוא האיכותי ביותר לביצוע איטום גג?

בכל הקשור לתחום של איטום גגות, חשוב להבין שיש מספר חומרי גלם שעושים בהם שימוש והם מותאמים לסוג הגג, סוג הסדקים וצרכי הלקוחות. 

נהוג להתאים את חומרי הגלם לפי גגות בטון שטוחים וגגות רעפים. עבור גגות בטון שטוחים, נהוג להשתמש בשיטת הזפת הישנה או ביריעות ביטומניות שנחשבות לחומר הגלם העמיד ביותר כיום. 

לעומת זאת, עבור גגות רעפים, לרוב משתמשים בחומרי איטום אקריליים בהתאם לנקודות שבהם יש סדקים ונזילות. 

ברוב המקרים, אם גגות הרעפים מסודרים היטב ואינם ישנים, לא אמורה להיות נזילה, אך הם זזו או שהסדקים נמצאים באזור הרוכבים, שם כבר חייבים לבצע איטום. 

כדאי להתייעץ עם איש האיטום על חומר הגלם שהכי מתאים לסוג הגג שברשותכם. איטום גגות מקצועי על ידי מומחה יכול לפתור לכם את הבעיה ולמנוע כניסה של מים לתוך תקרת הבית. 

מה עושים לאחר שנמצא מקום הנזילה?

לאחר שנמצא מקום הנזילה, איש האיטום יבצע הערכה של גודל הסדקים ובחירת חומר הגלם המתאים. זהו שלב מאוד חשוב, כי בחירת חומר גלם שאינו מתאים, יסייע באיטום זמני וקצר טווח, כך שיכול להיות שכבר באותו החורף תזדקקו לאיטום מחדש. 

יש לחשוב יחד עם בעל המקצוע על הטווח הארוך ולהבין מהו חומר הגלם שישמור על הגג שלכם בצורה הטובה ביותר. אין זה אומר שלא תצטרכו אף פעם לבצע איטום נוסף, אך זה אומר שהפעם הבאה לא תהיה קרובה מאוד לזמן האיטום שכבר ביצעתם. 

כל כמה זמן יש לבצע איתור ואיטום בגגות?

נשאלת השאלה, כל כמה זמן כדאי לבצע איטום לגג שלכם? בהנחה שביצעתם איטום גג מקצועי על ידי איש איטום מקצועי שאיתר בצורה טובה את הסדקים וביצע איטום עם חומר גלם איכותי, אתם תוכלו להזמין אותו אליכם לבדיקה ותחזוקה אחת לשנה. 

מכיוון שביצע את העבודה בצורה טובה, יכול מאוד להיות שלא ימצא סדקים וימליץ לכם להמתין לביצוע איטום מחודש רק בשנה שאחרי. 

המאמר באדיבות החברה המובילה לאיטום גגות – הראשון באיטום

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים