איך מבצעים שטיפת קווי ביוב באמצעות לחץ מים גבוה?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

הביוב הוא אחד המקומות היותר מלוכלכים שיש. זהו המקום שסופח את כל הפסולת שלנו שיורדת מהמקלחת, הכיור במטבח והשירותים. בכל בית יש מערכת ביוב שמתחברת למערכת הביוב המקומית.

כאשר המערכת חסומה, היא לא תתפקד כמו שצריך ומי הביוב שמדיפים ריח רע יעלו לכיוון צינורות הבית יחד עם הלכלוך הקיים. יותר מכך, מים חדשים לא יוכלו לחלחל דרך הביוב. על מנת לשמור על מערכת תקינה, יש לבצע שטיפת קווי ביוב. איך מבצעים פעולה זו? כל כמה זמן? ואילו אנשי מקצוע עוסקים בתחום? על השאלות האלו נענה במאמר הבא. 

איך מנקים קווי ביוב בלחץ מים גבוה?

שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה היא אחת הדרכים היותר יעילות לביצוע ניקיון לאזור הזה. אזור הביוב כולל צינורות ארוכים שלא ניתן לפתוח ולנקות אותם בצורה טובה. 

הדרך הכי יעילה לביצוע ניקוי כזה היא באמצעות מכונת לחץ מים גבוה שמזרימה את המים בעוצמה לתוך הצינורות ומאפשרת ניקיון של כל מה שחוסם אותם. 

המנקה שמבצע את העבודה הזו, מגיע אליכם עם מכונה ייחודית בעלת זרנוק דק שממנו יוצאים המים. למנקה קיימת אפשרות לכוונן את לחץ המים ולהתאים אותו לביצוע המשימה. כמו כן, קיימת באפשרותו להשתמש בקיטור אם הוא רואה צורך בכך.  

למה חשוב לנקות קווי ביוב?

קווי הביוב הם המערכת שמנקזת שפכים מלוכלכים מהבתים שלנו. מדובר על מערכת צינורות מסועפת שמתחברת למערכת הציבורית הגדולה. 

כשצינורות המערכת תקועים עקב לכלוך, מעבר המים המלוכלכים מתבצע באופן לא תקין, המים עומדים, לפעמים עולים מהביוב החוצה וגורמים לריח נוראי וזיהום של הסביבה. 

שטיפה בלחץ מים גבוה של קווי הביוב, תייצר עבודה תקינה של המערכת ותמנע מזיהומים להגיע אל הבתים והאזור הקרוב אליהם. 

למי פונים לביצוע העבודה?

שטיפת קווי ביוב בלחץ מים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע שהוכשרו לעבודה זו ויש ברשותם את המכונה הייעודית שמבצעת עבודה זו באופן מקצועי. 

אנשי מקצוע אלו מבצעים שטיפות בלחץ מים למשטחים מסוגים שונים, בניהם גם מערכות ביוב. ניתן להזמין אותם לניקוי משטחי בטון, ניקוי גגות, ניקוי רצפות וכל אזור שיש בו לכלוך קשה שלא ניתן להסרה בניקיון רגיל. 

מתי הכרחי להזמין איש ניקוי?

מתי הכרחי להזמין איש ניקוי לקווי ביוב? אם יש לכם תקלה בביוב ואתם כל הזמן צריכים להזמין אינסטלטור שיפתח לכם את הסתימות, כנראה שיהיה לכם מאוד חיוני והכרחי לבצע ניקוי כזה. 

במקום לפתוח סתימות באופן נקודתי, ניקוי כל המערכת הוא פעולת מנע טובה מאוד המאפשרת זרימה חלקה של המים המלוכלכים. 

לכן, אם אתם חווים סתימות בצנרת שלכם פעמים רבות וכבר הזמנתם פעם או פעמיים אינסטלטור, זה הזמן להזמין ניקוי כזה. 

כל כמה זמן כדאי לבצע ניקוי?

ברור לכולנו שהזמנת איש ניקוי כשיש סתימה, זה כבר אחרי שסבלתם מאוד ממים שעולים למעלה וריח נוראי שמגיע מהביוב. 

במקום להגיע למצב הזה, מומלץ מאוד להזמין איש ניקוי קווי ביוב בלחץ מים אחת לחצי שנה וכך לדאוג למערכת נקייה שמבצעת עבודה חלקה. 

חשוב להבין, דרך קווי הביוב עובר המון לכלוך הכולל ניירות שזרקנו לתוך האסלה, שאריות אוכל שעברו דרך הכיור, שמנים שנכנסו ועוד שלל דברים לא רצויים. 

כל הלכלוך הזה מצטבר על דפנות הצינורות ומצר אותם. הדרך הכי טובה להתמודדות עם המצב הזה, היא תחזוקה כל חצי שנה. 

מדובר על פעולה פשוטה בעלות נמוכה שחוסכת לכם הרבה כסף והרבה כאבי ראש.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים