איך יודעים איזה אינסטלטור הוא האיש המתאים לצורך שלכם?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

למרות שיש הרבה אנשים שנוטים לזלזל במקצוע הזה, אי אפשר להגזים בקביעה שצריך את האינסטלטור המתאים לעבודה המתאימה. 

אם תרשו לנו רגע להשוות את זה למקצוע אחר, לרפואה, יהיה נוח יותר להסביר את העניין הזה. בתחום הרפואה, ניתן למצוא רופא עם התמחות ספציפית לכל צורך וצורך. אם תפנו לרופא אף אוזן גרון עם בעיית אורתופדיה – כנראה הוא לא יצליח לעזור לכם. 

כך הדבר גם בתחום האינסטלציה, אם כי ברמה בסיסית יותר. אם תזמינו אינסטלטור שמתמחה בהתקנה ותיקון צנרת לעבודה של איתור נזילות – יכול להיות שתמצאו את עצמכם בבעיה. 

אז במאמר הזה ניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לוודא שאתם בוחרים את איש המקצוע הנכון לעבודה הנכונה, כדי לחסוך לכם עוגמת נפש. 

טיפ ראשון: לבחור מישהו מהאיזור

הטיפ הראשון עשוי להיראות אלמנטרי ללא מעט אנשים, אבל אולי תופתעו לגלות שיש גם לא מעט אנשים שבכלל לא חושבים על זה. אבל מה הכוונה לבחור מישהו מהאיזור?

כאשר אתם מזמינים אינסטלטור הביתה, הזמן שהוא מבלה בדרך, בפקקים ובחיפוש החניה, כמו גם הדלק והבלאי של הרכב עולים לו כסף. אם תזמינו אינסטלטור שנמצא במרחק גדול מכם, העלויות שלכם צפויות להיות גדולות יותר. 

לכן, לצורך הדוגמא, אם אתם נמצאים באשדוד, כדאי שתזמינו אינסטלטור באשדוד. אם אתם גרים בתל אביב, תזמינו איש מקצוע שנותן שירות בעיר. 

טיפ שני: ודאו שהוא מבין בבעיה שלשמה אתם מזמינים אותו

כאשר אתם מדברים עם אינסטלטור כזה או אחר, חשוב מאוד לוודא איתו כבר בשיחה הראשונה שהוא יודע איך לעסוק בבעיה שלשמה אתם זקוקים לשירותים שלו, ושיש לו את הציוד המתאים לעסוק בכך. 

"אבל מאיפה אני אמור לדעת איזה ציוד צריך בשביל כל בעיה?", אתם כנראה שואלים את עצמכם. בדיוק בשביל זה אתם יכולים לעשות חיפוש בקצר בגוגל, ולקבל שם את כל המידע, כולל טווחי מחירים שונים וצפויים לעבודה מהסוג שבשבילה אתם זקוקים לאינסטלטור. 

אגב, אמנם מדובר בהכללה גסה, אבל כדאי לכם להפעיל את ה"רדאר" שטבוע בכל אחד ואחת מאיתנו בניסיון לוודא שמדובר באיש המקצוע המתאים. אם תקבלו תשובות מזלזלות בסגנון "כן, בטח, יש את כל מה שצריך", בניסיון להתחמק מתשובה עניינית – יכול להיות שכדאי לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מזמינים אותו אליכם. 

טיפ שלישי: בררו עם ממליצים ולקוחות קודמים

אחד הדברים החשובים כאשר מזמינים בעל מקצוע כזה או אחר, זה לברר שאכן מדובר באיש מקצוע מומלץ. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר על עבודת תשתית גדולה. 

אם חבר או בן משפחה שלכם המליץ על אותו אינסטלטור, הרי שאתם יכולים להיות די רגועים. המלצות מאנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם שווים המון כאשר מדובר על הזמנה של אנשי מקצוע, בין אם מדובר על אינסטלטורים ובין אם מדובר על אנשי מקצוע מתחומים אחרים. 

אבל מה אתם יכולים לעשות אם אתם לא מכירים מישהו שיכול להמליץ לכם על אינסטלטור טוב? האם הכל אבוד? התשובה היא שממש לא! יש לכם אפשרות למצוא ממליצים בכל זאת, ועכשיו נלמד אתכם בדיוק איך לעשות את זה. 

היעזרו בקהילה המקומית

תרשו לנו רגע לצאת מעולם השרברבות, ולהתייחס במשפט או שניים למשהו גדול בהרבה – הציוויליזציה האנושית. מאז שחר קיומה של החברה האנושית, חיינו בקהילות. הקהילות האלה עזרו לנו לצוד, להתפתח ולהפוך למי שאנחנו היום. 

רגע, אבל איך זה קשור להזמנת אינסטלטור? או, שאלה יפה, ויש לה תשובה יפה. אם אין לכם מישהו שאתם מכירים ויכול להמליץ על שרברב כזה או אחר, אתם יכולים לפנות לכוח האדיר של הקהילה. כיום יש קבוצת פייסבוק לכל שכונה, וקבוצת וואטסאפ לכל בניין. פנו אל האנשים שנמצאים שם, ובקשו המלצות על שרברבים. 

אנחנו בטוחים שהחברים לקבוצה ישמחו להמליץ לכם על אנשי מקצוע שנתנו להם שירות. יחד עם זאת, יש כאן משהו שאתם חייבים לזכור: מכיוון שאתם לא מכירים באופן אישי את כלל החברים בקבוצה, ייתכן כי אתם מקבלים המלצות של בעלי עניין, או של חברים או בני משפחה של בעל המקצוע. לכן, חשוב להפעיל שיקול דעת לגבי כל המלצה שאתם מקבלים. 

סיכום

אם אתם צריכים אינסטלטור לעבודה ספציפית, יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות לפני שאתם מזמינים אותו, על מנת לוודא שאתם מזמינים את איש המקצוע המתאים לכם. 

הדבר הראשון הוא לוודא שהאינסטלטור המדובר מעניק שירות באיזור שלכם, כדי שלא יחייב אתכם בעלויות גבוהות על הנסיעות הממושכות. לאחר מכן, מצאו לקוחות עבר על מנת לקבל מהם המלצות. הכי טוב זה לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם. במידה ואתם לא מכירים מישהו שיכול להמליץ לכם על בעל מקצוע כזה או אחר, נצלו את הכוח של הקהילה, אך חשוב לעשות זאת בחוכמה. 

מקווים שהמאמר הזה סייע לכם ונתן לכם כלים וטיפים יעילים כדי למצוא אינסטלטור מומלץ עבורכם. בהצלחה!

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים