פתרונות איטום נגד רטיבות בבית ובתעשייה

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

פתרונות איטום הם דבר חשוב מאוד הן עבור בתים פרטיים והן עבור מבנים תעשייתיים. חשוב מאוד להבחין בין פתרונות האיטום הרלוונטיים עבור רטיבות בבית ובין הפתרונות המותאמים עבור רטיבות בתעשייה וזאת בכדי שתוצאות האיטום יהיה טובות. חשוב לדעת כי נזילה במבנה עלולה ליצור נזק משמעותי למבנה וכן לרכוש שבו ועל כן, מיד כאשר מזהים נזילה כלשהי בקירות, במרצפות או בגג, אשר נובעת כתוצאה מכשל באיטום, יש צורך לפנות לאנשי מקצוע שמנוסים בתחום פתרונות איטום לבית או לתעשייה בהתאם לצורך ולבקש מהם סיוע בכל הנוגע לבחירת החומר המתאים וכן בעצות יעילות ליישום החומר הנבחר. לעיתים כדאי לבחור באנשי מקצוע לצורך יישום החומר וזאת בכדי שהעבודה תתבצע בצורה יעילה ומקצועית.

נגד רטיבות לבית

אם אתם מזהים נזילה כלשהי בביתכם, או סימני רטיבות על הקירות, יתכן מאוד כי ישנה נזילה כלשהי שיש צורך לטפל בה. נזילה שלא מטופלת בבית יכולה ליצור עובש, ריח לא טוב בבית, קילופי קירות ועוד. מעבר לכך, היא יכולה לפגוע בבריאותם של דיירי הבית ובייחוד בבריאותם של אנשים שסובלים מבעיות נשימה. אם אותר מקור הנזילה והוכח כי הנזילה נובעת בשל כשל כלשהו באיטום, זה הזמן לבדוק האם הכשל המדובר דורש את החלפת האיטום לחלוטין באיטום חדש בשל העובדה שהוא שחוק ודורש החלפה או שאפשר לתקן באופן נקודתי את הכשל באיטום. ניתן למצוא מגוון חומרי איטום שונים לבית המבוססים על מים או על חומרים נוספים. חומרי האיטום הללו רלוונטיים גם לשימוש עצמאי, אך בכדי לדייק בשימוש בהם ולהביא את התוצאה הטובה ביותר בסופו של תהליך, כדאי להיעזר באנשי מקצוע שידעו כיצד לאתר את הכשל הספציפי באיטום ובהתאם אליו להשתמש בחומר הייעודי הנבחר.

ראו גם: איתור נזילות במצלמה טרמית

איטום כנגד רטיבות לתעשייה

בין אם מדובר על מפעלים, חניונים, מפעלי תעשייה מסוגים שונים, מפעלי נייר, מפעלי טקסטיל, בתי חולים,, תעשיית מוצרי המזון, תעשיית ההייטק, חדרי קירור ועוד, אם הם דורשים פתרונות איטום כנגד רטיבות, חשוב להבין כי הפתרונות המוצעים לבתים הפרטיים אינם תואמים לצרכים התעשייתיים. בכדי שלא תיווצר נזילה שיכולה לפגוע לחלוטין בתהליך הייצור של המפעל וכן בחומרי הגלם שיש בו, במוצרים השונים ועוד, יש לבחור בחומרים שונים הרלוונטיים לצורך יישום. כיום יתאימו חומרים פוליאוריתנים שמיושמים על ידי הזרקה לצורך עצירת דליפות ופריצות מים במתקנים שונים בתעשייה לרבות מתקני בטון, שימוש בחומרים איכותיים הרלוונטיים לצורך איטום, בידוד וציפוי מפני חדירות של מים וגזים, אטימה של גגות חשופים באמצעות מערכות אטימה מיוחדות העמידות מול UV, יישום של מערכות אטימה וציפויים מיוחדים בחדרים רטובים ועוד.

מה שחשוב לזכור שהחומרים שבהם משתמשים כפתרונות איטום נגד רטיבות לתעשייה, שונים מהפתרונות המוצעים לבתים פרטיים שכן, הם פשוט לא יעשו את העבודה כפי שצריך. תעשייה דורשת חומרי איטום איכותיים, עמידים ויציבים הרבה יותר מחומרים שנדרשים לבית פרטי ועל כן, אם אתם מחפשים פתרונות מעין אלה לתעשייה, חשוב לבחור בחברה שידוע כי היא מומחית בתחום פתרונות איטום נגד רטיבות לתעשייה באופן ספציפי. חברה מעין זאת תדע לסייע לכם בהתאמת החומרים הרלוונטיים לכם בהתאם לסוג המבנה, אופי המבנה וכל פרמטר אחר העומד על הפרק.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים