איך תבחרו את האינסטלטור האידיאלי עבורכם?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אינסטלטור הוא איש מקצוע בעל ניסיון בעולם האינסטלציה – טיפול בסתימות, נזילות, דליפות, בעיות בדוד ולמעשה – כל התעסקות הקשורה למקורות הביוב והבית בדירה או בבית הפרטי שלכם. בין אם מדובר בבעיה מורכבת, רצון לקבל חוות דעת של איש מקצוע ואפילו, בעיה שבאופן אישי לא הייתם רוצים להתעסק בה – האינסטלטור המושלם יכול לעזור לכם בתיקון הבעיה בקלות ויעילות ואפילו ללמד אתכם דבר או שניים על הצנרת הביתית שלכם. בחירה של אינסטלטור היא תהליך מורכב ולא פעם יוצא לנו לתהות האם בחרנו את איש המקצוע הנכון. בשביל לוודא שבחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יוכלו לעזור. בהצלחה!

הכתבה נכתבה בשיתוף עם "שירות בקליק", אתר השירותים הגדול בישראל המציע פרטי קשר של חברות וממסדים שלא פעם קשה למצוא. 

חפשו ביקורות ברחבי הרשת

אם אתם רוצים לוודא שאיש המקצוע שלכם אכן מתאים למה שאתם מחפשים ויודע לתת עבודה – כנראה שהדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא לחפש ביקורות על האינסטלטורים הפוטנציאליים עבורכם. ביקורות תוכלו למצוא בגוגל, אינדקסי שירות ואפילו – בין חברים. וכמובן שהדרך הכי פשוטה ונגישה למצוא איש מקצוע תהיה לבקש המלצה מחבר, אבל כשזה לא מתאפשר – תהיו בטוחים שבאינטרנט תוכלו למצוא מענה.

מציע מחיר הוגן בשוק

לפני שאתם בוחרים באינסטלטור וקובעים איתו מועד לפגישה, חשוב שתוודאו שהמחיר שהוא מציע עבורכם אטרקטיבי ותואם לקיים בשוק. תוכלו להשוות בין המחירים של האינסטלטורים השונים שסימנתם לעצמכם, להתלבט ואפילו להתייעץ עם חבר קרוב. אינסטלטורים ואנשי מקצוע רבים נוספים מציעים מחירים גבוהים מהנדרש בשוק ומסתמכים על חוסר הידע של הלקוחות בתחום – וודאו שלא עובדים עליכם. 

בעל ניסיון עבר עשיר

מן הצד השני של המתרס, חשוב לשים לב שאנשי מקצוע שמציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד הם לא פעם דווקא הללו חסרי הניסיון. וודאו שאיש המקצוע שאתם בוחרים בו בעל מומחיות בתיקון שאתם מחפשים. גם כשמדובר בתיקון חד פעמי ופשוט, מדובר בסכומים כספיים שעדיף לתת לאדם שיודע את העבודה כראוי. 

אז איפה בכלל אפשר למצוא?

מציאה של איש מקצוע היא לא כל כך פשוטה, במיוחד אם אין לכם חבר קרוב שיכול לתת לכם המלצה אישית על אינסטלטור שהוא התרשם ממנו. עם זאת, ברחבי הרשת תוכלו למצוא מבחר אתרים עם אנשי מקצוע. הבולט שבהם הוא ללא ספק אתר "מדרג" – שם תוכלו למצוא דירוגים של אנשי מקצוע, תחומי מומחיות והמלצות. המגוון הרחב מבטיח זמינות מיידית של אנשי מקצוע וייקל עליכם בטיפול בבעיה. בהצלחה!

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים