דוד חשמל מקצר – למה זה קורה ומה אפשר לעשות?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

דוד חשמל זהו מוצר בו כולנו משתמשים בחיי היום-יום, אך לעיתים אנו עלולים להיתקל בבעיה – דוד חשמל מקצר. אז למה בכלל קורים מקרים בהם דוד חשמל מקצר, מהן הסיבות לתקלה זו ומה עלינו לעשות בנידון? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

דוד מקצר – סיבות אפשריות

הנה כמה סיבות עיקריות לכך שדוד חשמל מקצר:

באנר סיבות עיקריות לכך שדוד חשמל מקצר IGL אינסטלציה

  • תרמוסטט לא תקין – לעיתים, מקרים שונים של דוד שמש מקצר עלולים להתרחש בכלל בגלל התרמוסטט. למעשה, במידה והתרמוסטט שלכם אינו תקין, גוף החימום עובד כשורה, אך בעצם תפקידו של התרמוסטט הוא בעיקר להורות לגוף החימום להפסיק לעבוד כאשר הוא סיים את עבודתו. בהינתן מצב בו התרמוסטט אינו תקין – גוף החימום יעבוד יותר מדי, ובעקבות זאת עלול להיווצר לנו קצר.
  • לחות, גשם ורטיבות – לעיתים לחות עלולה לגרום לקצר. למעשה, בכל מקרה בו חלק מחוטי החשמל נותרו חשופים, טיפות גשם או אפילו נזקי לחות בהחלט עלולים לגרום לקצרים. זו הסיבה העיקרית לכך שנראה קצרים בדוד החשמל בעיקר בשעות הבוקר בקיץ שכן, בשעות אלו האוויר רווי טיפות טל ואדים. 
  • עומס על רשת החשמל הביתית – לפעמים הסיבה לקצר בדוד יכולה להיות עומס גדול מדי על רשת החשמל הביתית.

כיצד עובד דוד השמש בבית שלכם? >>

צפו ביגאל מתעד את החלודה והנזילות הבעייתיות בדוד שמש שגורמות להקפצת החשמל >>

לפני שנזמין אינסטלטור – כך נערוך בדיקה ויזואלית

אין ספק כי מצב של דוד חשמל מקצר זהו מצב לא נעים בכלל, ועל כן נצטרך להזמין אינסטלטור מקצועי ומנוסה, כזה שיוכל לזהות את מקור הבעיה וכמובן לתקן את התקלה שלנו. אולם, רגע לפני שנזמין אינסטלטור, מוטב שנערוך בדיקה ויזואלית קצרה בעצמנו. המטרה של הבדיקה היא לוודא כי התקלה שיש לנו אכן מצדיקה את שירותיו של אינסטלטור, ובעצם לא מדובר בתקלה אותה נוכל לפתור בעצמנו.

אמנם, גם במקרים בהם אכן נצטרך בכל זאת את שירותיו של איש המקצוע, מוטב שנקבל הבנה מקדימה מסוימת על חומרת הבעיה, כך שנוכל להכווין אותו ולחסוך זמן יקר. במהלך הבדיקה, נרצה קודם כל לשים לב האם ישנם רעשים חריגים שיוצאים מהדוד שכן, רעשים אלו יכולים להצביע על תקלה בתרמוסטט לצורך העניין. כדאי לבדוק גם את תקינות טמפרטורת המים. בנוסף, רצוי לצד בדיקה זו לבדוק גם את לחץ המים בבית שכן, במקרים מסוימים לחץ מים נמוך מדי עלול להיות בעייתי עבור הדוד שלנו.

עשוי לעניין אתכם | אילו בעיות נוספות קשורות למערבל מים?

חלודה בתחתית דוד השמש | IGL אינסטלציה

בדיקת הדוד – הכי חשוב לשמור על בטיחות

כאמור, בדיקה ויזואלית קצרה אך מקיפה בהחלט עשויה להועיל לנו לפני שנזמין אינסטלטור, אך כמו כל בדיקה אחרת הקשורה למערכות הביתיות שלנו – חשוב מאוד לשמור על זהירות ובטיחות. הנה כמה דגשים חשובים:

דגשיםהסבר
לנתק את הדוד מהחשמלליתר ביטחון, נרצה לנתק את הדוד מהחשמל לפני כל ביצוע בדיקה, ואת זה נוכל לעשות על ידי הורדת המפסק בלוח.
וודאו כי הידיים שלכם יבשותמיותר להסביר עד כמה מסוכן מגע של מים עם חשמל. לכן, לפני שאתם מתחילים בבדיקה - חשוב לוודא כי הידיים שלכם יבשות היטב. לא נרצה לגעת במערכת הדוד עם ידיים רטובות, הרי מדובר בסכנת חיים לכל דבר ועניין.
תאורהכדי לראות בבירור את מערכת הדוד, נרצה להשתמש בתאורה חזקה מספיק. לא תמיד הפלאש של הטלפון הסלולרי שלנו יספיק ועל כן, לפעמים נצטרך להצטייד לשם כך בפנס או בכל סוג אחר של תאורה שהיא חזקה מספיק עבור הבדיקה הויזואלית אותה נרצה לערוך.

אינסטלטור עבור דוד חשמל מקצר – כיצד נמצא?

עכשיו הגיע הזמן למצוא אינסטלטור מקצועי שיוכל לזהות את מקור התקלה ולסייע לנו לפתור אותה. בראש ובראשונה נרצה לשים דגש על זמינות, הרי מקרים שונים של דוד חשמל מקצר הם מקרים דחופים, ולכן נרצה לפתור אותם בהקדם האפשרי

חשוב לא פחות לבחור אינסטלטור עם מוניטין חיובי וניסיון מוכח בתחום, כזה שנוכל לראות בעצמנו כי הוא סייע בעבר ללא מעט לקוחות מרוצים לפתור בעיות דומות. כמובן שנוכל לחפש גם אחר המלצות ברחבי הרשת שיוכלו לעזור לנו לבחור נכון. לבסוף, נוודא כי האינסטלטור אליו אנו פונים הוא בעל רישיון עבודה בתוקף מטעם משרד העבודה. 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

שאיבת הצפות
שאיבת הצפות מים

שאיבת הצפות מים היא אחת המשימות של חברות קבלן בתחום הביוב שמחזיקות בביוביות ומשאבות מיוחדות. כשפונים אל חברה מובילה ניתן להיות בטוחים שהיא תוכל לבצע

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים