קידוחי יהלום לצורך תיקון צנרות

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

תיקוני צנרת הם חלק מהחיים בעולם המערבי.
אנחנו נהנים ממים זורמים ומניקוז שכמעט ולא מעסיק אותנו, עד שקורית תקלה. בגלל שתקלות עשויות להתרחש, חשוב שנדע ונכיר את האפשרויות העומדות לפנינו לצורך תיקון צנרת.
אז ראשית חשוב שנכיר את החברות המציעות והמבצעות את תיקוני הצנרת. זה הדבר הראשון. אך מעבר לכך חשוב לדעת שאם מדובר בתיקונים שהם יותר מורכבים והם דורשים עבודה מקצועית יותר שכולל גם קידוח בבטון והעברת צנרת חדשה, חשוב לדעת שעבודות מהסוג הזה הן עבודות מורכבות מאוד וחשוב לבצע אותם באופן מקצועי. זה כולל כלים מתאימים שבאמצעותם יבצעו אנשי מקצוע מנוסים את העבודה הנדרשת.

איך מבצעים קידוחים בצנרת?

ביצוע עבודות הדורשות גם קידוח בבטון, מחייבים שימוש במסורי בטון מיוחדים. מסורי הבטון מכונים גם מסורי יהלום. מסור היהלום הוא מסור מיוחד הן מבחינת החוזק שלו והן מבחינת החומרים המרכיבים אותו. מדובר במסור חזק מאוד המסוגל ליצור קידוחים מאוד מהירים ולחדור את הבטון העוצמתי בקלות, ביעילות ובמהירות רבה.
מעבר לעוצמה של המנוע שעושה את המסור לחזק כל כך, יש את היהלום המצפה את הלהב של המסור. זה למעשה אחראי על החדות ועל היעילות המושלמת של המסור.
בעזרת מסור יהלום אכן מצליחים ליצור היום קידוחים וניסורים מאוד מדויקים.

איך זה עובד בשטח?

בדיקות בטיחות – אז הבנתם שלצורך ביצוע תיקוני האינסטלציה, תיאלצו ליצור קווים חדשים לצנרת. לפני שתתחילו לקדוח או לנס את קירות הבטון של המבנה, חשוב שתפנו אל איש מקצוע שיודע לבדוק את המבנה ולוודא כי אין כל תשתיות או צינורות שעוברים בתוך הקיר ואשר אלו עלולים להיפגע בעקבות הניסור.
מעבר לכך, חשוב שתוודאו כי אין כל סיכון בביצוע ניסור בקיר המבנה וכי אין כל חשש לתקינותו של המבנה בעקבות הניסור שיבוצע בו.
אחרי שיש לכם את כל האישורים הנדרשים תוכלו להתחיל במלאכה.
עבודה בטוחה – גם אם השטח הנתון הינו בטוח לעבודה ואין כל מניעה לבצע את הניסור, חשוב לבצע את הניסור בצורה הכי בטוחה, גם לעובדים וגם לאנשים הנמצאים במקום. אחרי הכול, ניסור של בטון עלול לסכן את האנשים החולפים במקום וכמובן גם להזיק למבצעי הניסור. על כן חשוב להרחיק אנשים מהמקום ועבור אלו שחייבים להיות במקום לצורך ביצוע העבודה, חשוב שיתמגנו בקסדות, בכפפות ובכל מה שיוכל להבטיח הגנה מושלמת מפני פגיעה במהלך ביצוע העבודה.

עבודה נקייה מהירה ומדויקת!

הניסור באמצעות מסור היהלום הוא ניסור שמתבצע מהר מאוד עם תוצאות מדויקות מאוד. מעבר לכך יש את היתרון של סביבה שנשארת נקייה עם סיום העבודה.
הניסור נעשה עם זרם מים שסופח את האבק וכך אפשר להמשיך מיד בעבודה לאחר שמתבצע הניסור.
לבדיקת מחירון קידוחים – פנו אל המומחים של יהלוMי

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים