כיצד נטפל בפיצוצים ובדליפות בצנרת ביתית?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

יש סתימות בצנרת שניתן לתקן באופן עצמאי (לדוגמה, כאשר יש סתימה בכיור, תוכלו לתקן אותה באמצעות הזרמה של מים חמים ופמפום בעזרת משאבה) ויש סתימות קצת יותר מורכבות המחייבות קריאה לבעל מקצוע כמו אינסטלטור. תפקידיו העיקריים של האינסטלטור הם:

-תיקון סתימות קלות ומורכבות בצנרת המים

איתור נזילות מים

-ניקוי קווי ביוב

במאמר זה נרחיב על אחד התפקידים הפופולאריים ביותר של כל אינסטלטור והוא שחרור סתימות בצנרת המים. 

שיטות לשחרור סתימות

מומלץ לדעת שקיימות שתי שיטות עיקריות לשחרור סתימות והן מבוצעות על ידי אינסטלטור שיש לו ידע מקצועי וניסיון בתחום:

שיטה ראשונה: שטיפה בלחץ. מתחלקת לשני סוגים – ידנית ואוטומטית. שטיפת לחץ ידנית מתבצעת באמצעות צינורית המזרימה מים בלחץ גבוה וזאת על מנת לפוצץ לכלוך או שומנים החוסמים את הצינורות. שטיפת לחץ אוטומטית היא עוצמתית יותר והיא מבוצעת באמצעות סילונים המזרימים מים בלחץ גבוה וכך ניתן להסיר לכלוך ושומן שתקועים בצינורות.

שיטה שנייה: שאיבה של לכלוך ושומנים. משתמשים בשיטה זו כאשר כמות הלכלוך היא גדולה משמעותית ולא ניתן לשחרר אותה באמצעות השיטה הראשונה שהוזכרה לעיל (שטיפה בלחץ). במסגרת התהליך, יוצרים ואקום בצינורות לאחר מכן שואבים את הלכלוך עד שהסתימה משתחררת לחלוטין. 

מה יכול לגרום לסתימה מורכבת בצנרת הביוב המצריכה קריאה לבעל מקצוע?

אלו הן הסיבות שיכולות לגרום לסתימה גדולה ובעייתית:

חומרים שומניים: עם הזמן, הם מצטברים בצינורות ובסופו של דבר חוסמים לגמרי את מעבר המים. מדובר על שומנים שנוצרו מכל מיני שאריות של אוכל או לכלוך.

שורשים בצנרת: שורשים מעצים ושיחים יכולים לצמוח אל תוך מערכת צנרת המים ולפגוע במעבר התקין של המים. אגב, מלבד סתימה בצנרת, הם גם יכולים לגרום לפיצוצים במערכת.

הבדלי טמפרטורה קיצוניים: כאשר יש הבדל בטמפרטורה בין החלק הפנימי של הצינור לבין הסביבה החיצונית, הצינורות עלולים להתעקם ולשנות את המבנה שלהם. הדבר גורם לסתימות ופיצוצים. בחלק מהמקרים, יהיה צורך להחליף חלק מהצנרת או לבצע תיקון פיצוץ בצנרת

איך תוכלו לדעת שאתם מתחזקים נכון את מערכת האינסטלציה שלכם ולהימנע מסתימות ותקלות בצנרת?

אנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים הבאים:

– הקפידו לבדוק את חשבון צריכת המים שאתם מקבלים אחת לחודשיים. כך אפשר לעקוב אחר צריכת המים שלך ולוודא שחשבון המים שקיבלתם הוא מדויק ואין תקלות שניפחו את העלויות.

– במידה ויש לכם צנרת גלויה, עברו ובדקו שאין פיצוצים בצינורות (אתם כבר תראו נזילות של מים). במידה ויש תקלות, רכשו חומרי איטום איכותיים והזמינו אינסטלטור שיבצע איטום מקצועי.

– הקפידו לזרוק מגבונים לפח האשפה ולא לאסלה ואת שאריות השמן שנוצרו כתוצאה מבישול וטיגון, זרקו בפח האשפה ולא בכיור. כך תוכלו לשמור על הצנרת ולמנוע סתימות.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים