החלפת צנרת ביוב

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

החלפת צנרת ביוב היא עניין הכרחי לעתים. הבלאי הטבעי עושה את שלו, לעתים שורשים וצמחייה עושים את דרכם פנימה, לעתים ישנה סתימה בביוב ועוד. אם אתם מתעניינים בשירות, כדאי שתכירו.

עם ביוב הכי לא כיף להתעסק אך כאשר הצנרת נסתמת שוב ושוב, לא נותרת אפשרות אחרת.
אז מתי צריך להחליף את צנרת הביוב? כיצד מבצעים את ההחלפה? באלו סוגים של צינורות כדאי לבחור וכמובן – כמה זה עולה? על כך ועוד, במאמר שלפניכם.

באילו מצבים צריך להחליף צנרת ביוב? 

כאשר הצנרת של הביוב הגיעה למצב כזה שכבר אין באמת דרך לתקן אותה, אם זה בגלל שהיא כבר ישנה מאוד ואם זה בגלל שהיא הרוסה מסיבות שונות, הדרך הכי יעילה תהיה החלפה שלה. התקנה של צנרת חדשה זה מה שיציל את המצב ויחזיר את החיים שלכם ואת השפיות שלכם לזרימה הנכונה.

החלפת צנרת - יגאל חביב אינסטלטור

איך לזהות שזה הזמן להחליף את צנרת הביוב?

צנרת ישנה – כאשר הצנרת מתיישנת, ישנה תזוזה של האדמה באזור וכך השיפועים של הצנרת משתנים עד כדי מצב כזה של התפרקות כללית של הצנרת ומערכת ביוב שנסתמת או דולפת, ברור שהמוצא היחיד יהיה חידוש והחלפה של כל חלקי הצנרת.

שורשים בביוב – יש פעמים רבות שישנה חדירה של שורשים באזורי הצנרת עד כדי כך שהשורשים מצליחים לנקב את הצנרת. זה מוביל לכך שישנה כניסה של חול אל תוך הצנרת עד שהיא פשוט קורסת. הסיטואציה הזו נפוצה בעיקר באזורים אשר בהם ישנה הרבה צמחיה באזור הצנרת והצנרת כבר ישנה מאוד.

צנרת מעופרת או מתכת – הצנרת העתיקה עשויה בעיקר מתכות או עופרת. בניגוד לצנרת של היום שהיא עשויה פלסטיק. הצנרת העשויה מתכות או עופרת היא כזו שנוטה להחליד ולהתפורר. אם אתם סובלים מתקלות שונות בצנרת השנה, ההמלצה היא פשוט להחליף לצנרת חדשה מפלסטיק. כך תפחיתו מהתקלות. מעבר לכך ככל שחולף הזמן כבר אין בנמצא חלקי חילוף לצנרת ממתכת.

אולי יעניין אותך: מים לא יורדים באסלה המדריך מלא | גלאי נזילות מים: איך זה עובד?

כמה עולה החלפת צנרת ביוב? 

החלפת צנרת ביוב והסרת עץ מהצינור  650 ₪
החלפת צנרת ביוב בעקבות סתימה 1000 ₪
החלפת צינור ביוב העובר מקו הבית אל הניקוז החיצוני 2600 ₪
החלפה כללית של הצנרת בבית מגורים 6500 ₪

כי אי אפשר לבחור מתי הרגע הנכון

אין מה להגיד. קשה לבחור מהו הרגע "הנכון" בו הצנרת נקלעת לקשיים ומתחילה לנזול או אפילו להתפוצץ. ההיפך הוא הנכון. לרוב, הדבר יקרה בדיוק במועד הכי פחות מתאים, בדיוק כשאתם סופר עסוקים, או בדיוק באמצע הלילה או בסופ"ש.

כמובן שאתם לא צריכים לדאוג ולחוש חסרי אונים. בדיוק בשביל זה אנחנו ב-IGL אינסטלציה נמצאים פה. גם בשעות לא שעות, כאלו שבהן תגידו לעצמכם "מה, אין מצב שאינסטלטור יענה לנו עכשיו, זה בזבוז זמן אפילו לנסות", תתפלאו לגלות שאנחנו עונים, ויותר מזה – מוכנים ומזומנים לצאת לדרך כדי לעזור לכם.

 

החלפת צנרת ביוב

החלפת צנרת ביוב? כן, זה הכרחי לעתים

כפי שאתם ודאי משערים לעצמכם, החלפת צנרת ביוב היא עניין הכרחי, וברוב המקרים גם בלתי ניתן לדיחוי. לפתע פתאום הרצפה אוגרת מים, גם אם האמבטיה או הכיור הקרובים נמצאים במרחק של מטרים משם. לפתע, לא עלינו, יש פיצוץ פתאומי והמים מצטברים בקצב. לפעמים ישנה סתימה בשירותים שהגיעה לנקודת משבר והתוצאה היא נזילה שמצטברת לה על הרצפה. לפעמים הבלאי הטבעי עושה את שלו. לפעמים מקרים חוזרים ונשנים של נזילה מחייבים אתכם לרדת לשורש הבעיה.

בכל מקרה, אי אפשר להזניח. כאמור, אתם ממש לא חייבים לחכות לשעה 9:00 בבוקר באמצע שבוע, או להפסיק להתקשר עם תום יום העבודה, סביב 18:00. לא כשיש אינסטלטור חירום שישמח לעמוד לשירותכם מסביב לשעון, פשוטו כמשמעו.

אנחנו נשמח לייעץ לכם ולהתאים בעבורכם את הטיפול המנצח בצנרת הסוררת. כמובן שיותר מנשמח להשתמש בשירותים מתקדמים ביותר, כמו שימוש במצלמה טרמית לטובת איתור נזילות, כך שלא יהיה עליכם להיכנס להוצאה מיותרת, אלא להתמקד רק באזור הפגוע.

מיותר לציין שעל הדרך, נשמח לסייע לכם גם במקרים אחרים בצנרת, למשל תיקון נזילה בניאגרה. במידה מסוימת, כמו סתימות ביוב, מדובר במפגע של ממש שמביא איתו חסרון נוסף – בזבוז של מים. אין סיבה שמונה המים ימשיך לרוץ בקצב ולהתפיח לכם את חשבון המים, כל עוד הברזים סגורים ואתם לא משתמשים בהם. הווה אומר, ביקור של האינסטלטור שלנו באמת ובתמים מסוגל לחסוך לכם כסף לטווח הארוך.

סוגי צינורות ביוב

כאמור בעבר מקובל היה לעשות שימוש בצנרת ממתכת. כיום רוב התשתיות והצנרת עשויות פלסטיק. ההבדל בין הצנרת באה לידי ביטוי בעיקר בשיטת ההתקנה שלהם כפי שנפרט בהמשך.

כיצד מתבצע החלפת צנרת ביוב שלב אחרי שלב

יגאל אינסלטור מומחה לביובית בחולון

  • בדיקת הצנרת – לפני הכול על האינסטלטור לבדוק את הצנרת ולאתר את התקלות הקיימות.יש היום אמצעים מתקדמים לבדיקה של הצנרת כמו בדיקה באמצעות מצלמה תרמית או בעזרת סיב אופטי כאשר כך אפשר יהיה לקבל תמונה ברורה לגבי מצב הצנרת. כך אפשר יהיה להגיע למסקנה האם אכן נדרשת החלפה של הצנרת או שמא עדיף לתקן את התקלה באופן נקודתי.
  • פתיחת המרצפות – אם הוחלט על החלפת הצנרת, יורמו המרצפות, יוסר החול שמתחת למרצפות ושם אפשר יהיה לטפל בצנרת ששוכנת שם מעל לערמת בטון. האינסטלטור יוציא את הצנרת השינה ואת קופסת הביקורת (החלק הנמצא מתחת לנקודת הניקוז של המקלחת אליו נגרפים המים) ויתקין את הצנרת החדשה עם השיפועים הנדרשים.
  • קיבוע הצנרת – כדי לקבע את הצנרת, יניח האינסטלטור שכבת בטון מעל הצנרת החדשה.
  • איטום – לאחר ייבוש הבטון יבצע האינסטלטור איטום בעזרת חומרים ייעודיים.
  • בדיקת הצפה – לאחר שחומרי האיטום יתייבשו יבצע האינסטלטור בדיקת הצפה לוודא כי האיטום יעיל ואיכותי.
  • סגירה – זה כולל פיזור חול וריצוף חדש.

התקנת קווי ביוב

ישנן שיטות שונות להתקנה של קווי ביוב. ישנה השיטה המכונה "שקע תקע" שזוהי שיטה קלאסית אשר בה מחברים את מקטעי הצנרת בעזרת ניפל המכונה גם שקע – תקע. לרוב עושים שימוש בצנרת הפלסטיק של חוליות.

יש כאלה הנוקטים בשיטה של הלחמה. בשיטה הזו מתחברת הצנרת בעזרת הלחמה וריתוך.

ההתקנה חייבת להיות מאוד מדויקת על מנת שהשיפועים ייעשו כראוי. 

תנו למקצוענים בלבד לדאוג לכם לצנרת

בשונה מתקלות אינסטלציה שונות אשר אפשר להקל בהן ראש או להסתפק באינסטלטור בתחילת דרכו. כשמדובר בביוב המצב הוא שונה, החלפת צנרת ביוב בצורה נכונה היא קריטית ומצריכה תכנון ובדיקות מקדימות. טיפול לא נכון בביוב יכול לגרום לתקלות נוספות, להחמיר את המצב וכמובן גם לגרור הוצאות כלכליות גדולות. כשאין מנוס וחייבים להחליף את הצנרת חשוב לעבוד מול חברה מסודרת עם ותק אשר ביצעה החלפות כאלו כבר בעבר. הזמן שתשקיעו בבחירת החברה הנכונה יחסוך לכם את עוגמת הנפש של ביצוע כושל ומפגעים שיווצרו כתוצאה מכך.

בסרטון: יגאל מחברת IGL אינסטלציה מבצע שטיפת ביובים

IGL אינסטלציה מומחים בשירותי ביוב 

מחפשים שירות מקצועי לביצוע תיקונים של צנרת ביוב? חושבים על החלפת הצנרת בחדשה? אנחנו כאן לשירותכם. עם כל הכלים ועם כל הידע המקצועי על מנת שהצנרת שלכם תהיה חדשה ממש.

המומחים שלנו יבצעו עבורכם עבודה מדויקת ומקצועית כדי שמי הביוב ישובו לזרום במסלול תקין ובטוח.

 

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים