פתיחת סתימה בכיור מטבח

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

סתימות בכיור המטבח

סתימות בכיור המטבח הן עניין נפוץ להפליא. כאשר אנחנו שוטפים כלים בכיור, לא פעם חתיכת אוכל גדולה מידי עושה את דרכה לתוך הצנרת, וכך, במקום שהמים יזרמו להם החוצה מהבית, המים נשארים במקומם, עומדים, בלתי היגייניים, מריחים לא טוב, והכיור עשוי לעלות על גדותיו. אם אכן זה המצב שנגרם אצלכם בבית, אל תתעלמו ובקשו שירות של פתיחת סתימה בכיור מטבח.

כיור מטבח נחשב ל"מועד לפורענות". בנוסף לבלאי הטבעי שעשוי לקרות בכל מערכת צנרת ובנוסף למים רוויי האבנית האופייניים לישראל וגורמים לריבוי סתימות, החשיפה לאוכל ולחלקים שנשטפים עם הזרם עשויה להיות הרסנית. לפעמים השתרבבה לתוך הכיור חתיכה אחת יותר מדיי ובמצב זה אין מנוס אלא להזמין אינסטלטור המומחה בפתיחת סתימות בכיורים.

באנר פתיחת סתימה בכיור מטבח

תוהים מדוע נסתם הכיור במטבח שלכם? ובכן, הסיבה הנפוצה ביותר היא מצב בו נתקעים שאריות של מזון אשר גורמות לסתימה בסופו של דבר. כמו כן, הצטברות של שומנים, אבנית ודברים נוספים אלו גורמים שיכולים להוביל לכך שהכיור ייסתם גם כן וזהו דבר שצריך לקחת בחשבון כאשר באים לטפל בסתימה.

מחיר פתיחת סתימה בכיור

המחיר לפתיחת סתימה בכיור נע בין 300 ₪ עד 600 ₪ כשזה תלוי באופן הביצוע והכלים הנדרשים לשם כך.
ככל שיהיה צורך בכלים מורכבים יותר, המלאכה תהיה סבוכה וגם יקרה יותר.

>> גלאי נזילות מים

אז מה הסיבה הנפוצה ביותר לסתימה בכיור?

סתימה בכיור מטבח תהיה חיונית בדרך כלל כאשר נוצרה סתימה עקב הצטברות של שאריות מזון בכיור. במצב כזה יהיה רצוי לוודא כי פונים אל אדם שיעשה שימוש בציוד מתאים ויוכל לטפל בבעיה מן השורש וזאת על מנת להבטיח שהסתימה לא תחזור על עצמה שוב ושוב.

פתיחת סתימה בכיור מטבח

כך תוכלו לחזור ולעשות שימוש בכיור שלכם וללא שום חשש שהבעיה תחזור על עצמה לעתים קרובות. הרי כאשר מטפלים בסתימה צריך לוודא כי מוציאים לחלוטין את כל מה שהוביל לכך שהייתה סתימה ולא מבצעים עבודה חלקית.

לפעמים תוכלו לטפל בסתימה בעצמכם

ישנם מצבים בהם יהיה ניתן לפתוח סתימה בכיור גם ללא צורך ליצור קשר עם האינסטלטור. אם מדובר בסתימה קטנה יחסית יהיה ניתן לנקות עם כלים שיש בכל בית את הצנרת ולהעלים את מה שגורם להיווצרות של הסתימה.

במידת הצורך תוכלו למצוא ברשת שלל סרטונים ומדריכים אשר יסבירו לכם כיצד לפתוח את הסתימה בצורה בסיסית ובאופן כזה שיאפשר לכם להשיג את התוצאה הרצויה עם הכיור כדי להחזיר אותו למצב תקין.

איך למנוע סתימות בכיור בעתיד?

השתחררתם מהסתימה?
מעכשיו הקפידו לשמור על הצנרת שלכם על ידי מסננת טובה שתמנע מעבר של חלקי פסולת גדולים, הקפידון על שטיפה מידי פעם של הצנרת במים רותחים פעולות אלו יחסכו ממכם תקלות ובעיות של סתימות בצנרת.

סתימה יכולה להיות רצינית יותר או פחות

כל עוד מדובר בסתימה של כיור המטבח שלכם תצטרכו להבין כי ישנם מצבים בהם הסתימה תהיה שולית ותוכלו לטפל בה במהרה ולעומת זאת במקרים אחרים תהיו חייבים ליצור קשר עם אינסטלטור שיהיה חייב לטפל בבעיה מן השורש. עליכם להבין זאת מכיוון שיהיה חיוני מצדכם לפעול בצורה חכמה וזאת על מנת להבטיח שהבעיה לא תחזור על עצמה שוב ושוב.

כל עוד מדובר על סתימה בכיור הביתי שלכם תרצו לשים לב כי אתם יודעים אל מי לפנות לשם השגת מענה מקצועי ולהיות בדיוק במקום הנכון בכל הנוגע לכך. רק בדרך זו כל אחד מכם יוכל לראות בבירור כי הוא ישיג מבוקשו ויהיה שבע רצון לחלוטין עקב הטיפול שהוא צפוי להשיג. אז אל תתעכבו עם כך ושימו לב כי אתם פונים אל בעל המקצוע הרלוונטי בהקדם.

בסרטון: יגאל מחברת IGL לאחר פתיחת סתימה בכיור המטבח

חשוב ללכת על מקצוענים

יש בעיות שאסור לטאטא מתחת לשטיח. לפעמים, המים בסופו של דבר יורדים הלאה, אולם זאת לאחר שעות ארוכות שבהן המים עמדו, תקועים, מבלי לזוז לשום מקום, העלו ריח לא נעים, והדבר מהווה סכנה תברואתית של ממש. במקרים קיצוניים, המים אף עלולים לעלות על גדותיהם ממקומות אחרים בבית, כאלה שממש לא נרצה שיהיו מקושרים למטבח, מקום בו נמצא האוכל שאנחנו אוכלים. פתיחת סתימה בכיור מטבח הינה עניין חיוני ביותר.

למידע נוסף על פתיחת סתימות קשות.

אינסטלטור מסביב לשעון שיסייע לכם עם פתיחת סתימה בכיור מטבח

פתיחת סתימה בכיור מחייבת שירות של מקצוענים. כפי שאתם ודאי שמתם לב בעצמכם, אין דבר כזה תזמון מוצלח לסתימה. סתימות נוטות להתרחש דווקא במומנטום הכי פחות מתאים שיש. כשאתם ממהרים, כשאתם צריכים לצאת, כשאתם מלאים במשימות, או אפילו בשעות הקטנות של הלילה. לא תרצו לחכות עד הבוקר, בטח שלא כשיש מצב לא נעים בנקודה הכי משמעותית בבית שלכם. לצורך כך אתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור 24 שעות. כאלה הם אנשי המקצוע שלנו.

ב-IGL אינסטלטורים, נשמח לעמוד לרשותכם מסביב לשעון, וממש לא רק למען פתיחת סתימה בכיור מטבח. נוכל להציע שירותים רבים אחרים, כמו פתיחת סתימה במקלחת, פתיחת סתימה בשירותים, עזרה עם דודי שמש, והרשימה עוד נמשכת ונמשכת. הכל כדי שתוכלו להרגיש הכי בטוחים שיש, ללא תלות בשעות היום. בין אם עכשיו אמצע הלילה, לפנות בוקר או שעה "אקזוטית" אחרת, אנחנו פה.

פתיחת סתימה בכיור

טיפים לפתיחת סתימה באופן עצמאי

טיפ לפתיחת סתימההסבר
ניקוי פתח הניקוז של הכיורבראש ובראשונה, עם פתח הניקוז של הכיור מלא בשאריות אוכל, איך המים ירדו?
השתמשו בחפץ ארוך, סכין או צ'ופסטיק והחדירו אותו לכל פתחי הניקוז של הכיור.
שימוש בפומפה וב הסתימות הקלות נפתרות בשימוש נכון בפומפה, מלאו מעט מים בכיור בכדי שיווצר וואקום ותנו מספר משיכות עם הפומפה, בדר"כ זוהמה תתחיל לעוף מהכיור אז שימו לב.
מים רותחיםם הסתימה קלה ועדיין יש מעט זרימה בצנרת כיור המטבח שלכם, הרתיחו מים ושפכו ישירות לפתח הניקוז של הכיור. המים הרוחתים יכולים להמיס את מקור הסתימה ולשטוף אותו במורד הצנרת.
שימוש בנוזל לפתיחת סתימותדרך זאת פחות מומלצת אך גם אפשרית, היא פחות מומלצת מכיוון שנוזלים כאלה מאוד חזקים וכימיים ויש להתמגן כראוי לפני שימוש, אם בכל זאת בחרתם להשתמש בחומר ייעודי לפתיחת סתימה אנו ממליצים שתתיעצו עם אינסטלטור לפני שתבצעו זאת בעצמכם.

שיטות נפוצות לפתיחת סתימה בכיור

שאריות אוכל שמצטברות לאורך השנים על גבי דפנות הצינור גורמות להיווצרות של סתימה בכיור. כדי לטפל במצב הזה ניתן להיעזר במספר שיטות פשוטות ובדרך כלל לא יהיה צורך ליצור קשר עם אינסטלטור. על מנת לסייע לכם בעניין, במאמר הבא נציג מספר שיטות מובילות לפתיחה של סתימה כזו בביתכם.

  • שימוש בחומץ וסודה לשתייה – אפקטיבי במיוחד: דרך ראשונה של פתיחת סתימה בכיור מטבח תהיה על ידי שימוש בסודה לשתייה וחומץ. תחילה צריך לייבש את הכיור, לאחר מכן לפזר סודה לשתייה ואז את החומץ. לאחר מכן תצטרכו לחכות 5-10 דקות ואז לשטוף ולנקות את הכיור. החומץ והסודה לשתייה מסוגלים להמיס שאריות מזון שהצטברו בצינור וכך לטפל בצורה אפקטיבית במיוחד בסתימה שנוצרה.
  • שימוש בפומפה – שיטה נפוצה ומוכחת: דרך נוספת לפתוח סתימה בכיור תהיה באמצעות פומפה. תצטרכו למלא את הכיור במים חמים. לאחר מכן תצטרכו להתחיל לפמפם בחוזקה עד שתשמעו שהצלחתם לשחרר את הסתימה ולהביא לכך שהכיור שלכם ישוב לתפקד בצורה תקינה. השימוש בפומפה פשוט למדי ואינכם צריכים לחשוש מכך. במידת הצורך תוכלו למצוא ברשת שלל הדגמות בסרטונים אשר יראו לכם כיצד אינסטלטורים מנוסים עושים שימוש בפומפה וזאת כדי לטפל בסתימות בצורה מקצועית למדי.
  • פתיחת סתימה בכיור מטבח עם נוזל מתאים: ניתן לגשת לחנות עם פתרונות לבתים פרטיים וזאת על מנת לקנות נוזל מיוחד שיסייע לפתוח את הסתימה. מדובר בכימיקלים שמסוגלים להמיס את שאריות המזון ומה שגורם לסתימה בכיור. עליכם לפזר אותם ולחכות מספר דקות וזאת על מנת לטפל בצורה מצוינת בסתימה ולהביא לכך שהכיור שלכם יחזור למצבו התקין. אז אל תוותרו על האפשרות הזו ושימו לב כי אתם ניגשים אל חנות שתמכור לכם נוזל מתאים ואיכותי למדי כדי שתוכלו לפתוח את הסתימה ובצורה האפקטיבית ביותר שניתן להעלות על הדעת.
  • פתרון נוסף – פשוט צרו קשר עם אינסטלטור: במידה ואתם רואים כי אינכם מצליחים לטפל בסתימה ותרצו להשיג מענה אפקטיבי ומהיר ככל האפשר, תוכלו פשוט ליצור קשר עם אינסטלטור 24 שעות וזאת כדי שהוא יסייע לכם בכך. בעזרתו תוכלו להיות בטוחים כי הסתימה תקבל מענה מהיר ומקצועי ואין זה משנה מה השעה כרגע. אז אל תוותרו על ההזדמנות הזו לטיפול מהיר וממוקד בסתימה וזאת אם תרצו ליהנות מחיים קלים ונוחים יותר. פשוט צרו קשר עם אינסטלטור מנוסה כדי שיוכל לסייע לכם!

כללי בטיחות לפתיחת סתימות

בפתיחת סתימות יש לשים דגש על עבודה בטוחה של איש מקצוע שמכיר את העבודה ועושה שימוש בכלים וחומרים שלא יסכנו אתכם ואת הצנרת שלכם.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים