מים לא יורדים באסלה: המדריך המלא והמפורט

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אין דבר מעצבן / מטריד / מגעיל – מחק את המיותר – מסתימה בשירותים. הדבר הכי בסיסי והכי אלמנטרי שיש בכל בית אנושי בעולם המערבי. כשישנה סתימה בשירותים אנחנו לא יכולים להשתמש בשירותים. המים לא יורדים, אנחנו לא יכולים להדיח את המים והשירותים נראה ומריח בהתאם.

אז מה עושים כשדבר כזה קורה?

דבר ראשון חשוב לדעת שכאשר המים באסלה לא יורדים, לרוב זה יהיה בגלל בעיה מקומית של גוש שנתקע. זה יכול להיות גוש של נייר טואלט וזה גם יכול להיות חפץ שילד זרק פנימה אל תוך האסלה. זה עדיין לא אומר שהמצב נואש ואי אפשר יהיה לפתור את הבעיה בלי להיעזר באיש מקצוע מתחום האינסטלציה.

במקרים רבים הדבר יהיה ממש פשוט ותוכלו לפתור אותו בשליפת הגוש החוסם. הניחו כפפה חד פעמית על היד, הכניסו את היד לעומק האסלה ושלפו החוצה את החפץ התקוע. ייתכן מאוד שזה מה שיחזיר את המים למסלול התקין שלהם.

דבר שני, אם המים לא יורדים, למרות הניסיון שלכם לחלץ מחסומים או גושים נסתרים, ייתכן מאוד שישנה בעיה עמוקה יותר. אז מה אתם צריכים לעשות במצב הזה? כאן כבר לא יהיה מנוס מפנייה אל איש מקצוע שיבדוק מה קרה. כשאתם מזעיקים אינסטלטור בגלל מים עומדים באסלה או מים לא יורדים בשירותים, יהיה עליכם להסביר לו מה בעצם קרה, מתי זה קרה ובעקבות מה זה קרה.

יש אנשים שמתעלמים מההוראה הגורפת שקובעת כי אין להשליך מגבונים אל האסלה והם סומכים על כך שאיכשהו המגבונים יישטפו. אם אתם עושים שימוש במגבונים ומשליכים אותם לאסלה, יהיה עליכם לדווח על כל לאינסטלטור. הוא אמרו לדעת שיש מצב שזה מה שגרם לבעיה וזה מה שהוביל לסתימה המדוברת.

בנוסף, עשוי לעניין אתכם: הצפה באסלה? זה מה שתעשו!

אסלה סתומה

מה קרה באסלה?

אז הטיפול של האינסטלטור מתחיל עם בדיקה ואיתור הבעיה על ידי איש מקצוע. יש מקרים אשר בהם הבעיה היא בעצם עמוקה מאוד. זה יכול להיות בגלל סתימה שארעה אי שם במעמקי הצנרת שמחוץ לבית.

זה יכול להיות בגלל שורשים בביוב שהתפתחו ופרצו פנימה אל מעבר המים בצנרת ופשוט סותמים שם את הכול. בעיה כזו לא תוכל לבוא על פתרונה בלי שייעשה טיפול שורש ועקירה של כל השורשים מהמקום.

הדבר עשוי להיות מסובך ומורכב במיוחד אם מדובר בשורשים שהתפתחו במקום שם אין גישה לטיפול בשורשים. ברגע שאתם פונים אל איש מקצוע מומחה אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שהטיפול הנכון יתבצע והשורשים יסורו מהצנרת.

פותרים את הבעיה של מים עומדים באסלה

הפתרון של מים לא יורדים עשוי להיעשות בעזרת קפיץ לפתיחת סתימות אך במקרים חמורים יותר הטיפול ייעשה בעזרת ביובית. הביובית תשטוף היטב את כל הצנרת מבפנים עד שהכול יהיה נקי לגמרי כמו צנרת חדשה.

אך כדי שזה יקרה וייעשה בצורה מקצועית ונכונה, חובה לפנות אל אנשי מקצוע מומחים לתחום. הם אלו שייטיבו לפתור את העבה מהשורש – תרתי משמע וישיבו את זרימת המים למסלול הנכון.

ראו גם: שטיפה על ידי ביובית.

פתיחת סתימה באסלה באמצעות פומפה

מה עושים כדי שזה לא יקרה?

כמו בכל בעיה, גם כאן המניעה היא הדבר הטוב והנכון ביותר. אז איך מונעים בעיות באסלה? דבר ראשון חשוב לשמור היטב ולהשגיח שלא יהיה מצב בו ישליכו מגבונים אל האסלה. הוכח כי זה הדבר הכי קטלני והכי גרוע לשירותים וזה מה שיוצר את הסתימות הכי קשות. מעבר לכך, בכל פעם שאתם רואים כי מים יורדים לאט באסלה, אל תאבדו זמן. מהרו לטפל בבעיה כשהיא בתחילתה. במקרים רבים אתם תחסכו לכם הרבה עוגמת נפש.

אנחנו בIGL אינסטלציה מספקים שירותי אינסטלציה מקצועיים ומקיפים, השאירו פרטים באחד מטפסי יצירת הקשר באתר או התקשרו ונשמח לסייע לכם!

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים