כמה עולה לפתוח סתימה עם ביובית?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

ביובית היא סוג של משאית אשר משמשת לפתיחת קווי ביוב, שאיבת ביוב והצפות מים, טיפול בשורשי עצים שחדרו לצנרת ועוד. מחיר ביובית נע בין הטווחים של 700 ₪ – 2,000 ₪ ואף יותר, תלוי ברמת המורכבות של הבעיה וסוג העבודה. 

פתיחת סתימה עם ביובית מתחילה בעלויות ממוצעות של כ-700 – 800 ₪, כאשר מחיר זה מתייחס לרוב לפתיחות של סתימות ביוב. לפי מחירון ביובית המומלץ לצרכן, סוגי העבודות השונות שביובית מבצעת יכולים גם להגיע לסכומים של כ-2,000 ₪ ויותר. למשל, במקרים של טיפול בשורשים בביוב. שימו לב, טיפול בשורשים בביוב לרוב יהיה נקודתי. אם אתם רוצים לפתור את הבעיה סופית, יהיה חשוב לעקור את העץ או להעביר את קו הביוב שלכם. 

מה חשוב לדעת על פתיחת סתימות ביוב? 

סתימת ביוב יכולה להוות בעיה גם לבעל הבית וגם לאינסטלטור. הסיבה לכך היא שהסתימה עלולה לגרום להצפות של ביוב, מה שמוביל בתורו למגוון בעיות. הבעיה השכיחה ביותר שמקורה בסתימת ביוב היא הצפה, אבל לעיתים, בעקבות ההצפה, נגרמים גם נזקים נלווים ונוספים במבנה, לרבות בעיות שלד ומבנה. 

אם אתם מבחינים בעלייה בשימוש במים או ריח לא נעים המגיע מהשירותים שלכם, זה יכול להיות סימן שמשהו לא בסדר בקו הביוב של הבית שלכם. אם כבר ניסיתם לתקן את הבעיה בעצמכם והיא עדיין נמשכת, התקשרו לאינסטלטור מיד. לא פעם, אינסטלטור עשוי להמליץ על שימוש בביובית, שהיא ייעודית לפתיחות סתימות ביוב, שטיפת קווי ביוב והסרת שורשים מהביוב. במקרים של פתיחת סתימה בחצר של בית משותף, מחירון ביובית ימליץ לשלם כ-700 ₪. 

כמה עולה ביובית ובמה תלוי המחיר? 

כאשר מתגלה סתימת ביוב, הצעד הראשון הוא פנייה לרשויות המקומיות. הם ישלחו איש מקצוע שיעריך את המצב ויקבע מה צריך לעשות. במקרים מסוימים, מחיר ביובית ייקבע ע"י העירייה, כמו במקרים בהם ההצפה או הסתימה מתרחשות בקו ביוב מחוץ למבנה המגורים. 

אם אין זה מתפקידה של העירייה להוציא אליכם ביובית, תצטרכו להזמינה באופן פרטי. למשל, במקרים של פתיחת סתימה באמבטיה באמצעות ביובית בעלות ממוצעת של כ-1,000 ₪. צריכים פתיחת סתימה + חיתוך שורשים בצנרת? מחיר ממוצע לשירות זה ינוע בין 1,200 ₪ ל-1,350 ₪, תלוי בחומרת הבעיה, הנתונים מתוך מחירון ביובית בישראל

בעיות בביוב = בעיות בריאותיות פוטנציאליות 

הדבר החשוב ביותר שיש לדעת על סתימות ביוב הוא שהן עלולות לגרום לסיכונים בריאותיים חמורים אם לא יטופלו בהקדם האפשרי. ומעבר לכך, סתימות ביוב עלולות לגרום לנזק רב לבית או לעסק שלכם. 

בין אם אתם צריכים מחירון ביובית או את השירות עצמו, אנחנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין ביוביות לפתיחת סתימות ביוב. כך תוכלו למצוא את נותני השירותים הנכונים ביותר לסוג העבודה שתצטרכו לבצע.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים