איך לבחור אינסטלטור לפתיחת סתימות בביוב?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

כולנו מכירים את הרגע בו נסתם הביוב וצריך לקרוא לאינסטלטור. במידה ואין מישהו קבוע שאתם מכירים טמון קושי רב בבחירת בעל מקצוע. אנו רוצים בעל מקצוע שיעשה את עבודתו נאמנה ונוכל לסמוך עליו שיגיד לנו מה באמת הבעיה. וכן, שיגבה שכר ראוי עבור עבודתו ולא ינצל אותנו. 

בחירת בעל מקצוע יכולה להיות קשה מאוד אם לא נערכים אליה כראוי. כיצד נדע על מי לסמוך ומי באמת פתור את הבעיה ולא יחמיר אותה יותר?. בשל כך, ריכזנו עבורכם כמה פעולות פשוטות שכדאי לעשות לפני שבוחרים בעל מקצוע ויעזרו לכם להיערך בהתאם. 

סקר עלויות בשוק

במידה ויש לכם סתימה בביוב תחפשו באינטרנט טלפונים של כמה אינסטלטורים תארו להם את הבעיה בדיוק רב ובקשו מהם הצעת מחיר עבור התיקון והשירות. כך,  תוכלו לדעת את עלות התיקון בשוק ולבחור באינסטלטור אמין שלא ינצל את תמימותכם ויגבה ממכם את הסכום הראוי עבור התיקון בלבד ולא מעבר לכך. 

בדקו ממליצים 

חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע שיש להם ממליצים ככלל ואינסטלטורים בפרט. אנו רוצים בעל מקצוע מנוסה שעבד אצל לקוחות רבים. לכן, בדיקת ממליצים מאשרת כי האינסטלטור מכיר היטב את העבודה ונוכל לסמוך עליו בטיפול בבעיה. 

בנוסף, נדע כי בעל המקצוע אמין ויטפל בבעיה שלנו במסירות ומקצועיות. כך, נהיה רגועים יותר ונחשוש פחות מהרס של דברים נוספים בבית ופגיעה בתשתיות  נוספות. אדם שיש לו ממליצים נוכל לדעת לפחות חלקית שהוא אמין ומקצועי. 

בדיקת זמינות בעל המקצוע 

בדקו מה הזמינות של האניסטלטור שלכם ומתי הוא יוכל להגיע אליכם. ראשית, אינכם רוצים להישאר עם ביוב סתום להרבה זמן ללא יכולת להשתמש בברז. ביוב סתום אף עשוי להפיץ ריחות רעים וכו'. 

בנוסף, זמינות גבוהה של בעל מקצוע תראה שאם תהיה תקלה בתיקון שלו יכול לעזור לכם גם לאחר מכן ולהגיע במהירות ולטפל בתקלה. כך, תמנעו מלחכות זמן ממושך לאינסטלטור שיטפל בתקלות שלכם. 

שירותיות 

כאשר אתם מדברים עם בעל מקצוע בטלפון בחנו האם הוא פנוי לעזור לכם האם הוא עונה ומדבר בטלפון בכבוד. לחווית השירות יש חלק נכבד בהזמנת בעל מקצוע. כולנו רוצים לסיים עם התקלה במהירות ולחזור לשגרה ולהימנע מתקלות מיותרות. 

תודעת שירות גבוהה תקל על טיפול בבעיה ותהפוך עבורכם את התהליך לקל ומהיר. מעבר לכך, לרוב האינסטלטור יגיע לביתכם ולרוב תעדיפו לשהות במחיצת אדם שאתם מרגישים בנוח עימו ונעים הליכות ורתום לעזור. 

מקצועיות ושירותיות 

בסופו של יום, כאשר אתם ניגשים לבחור אינסטלטור אתם רוצים חויית שירות מוצלחת זמינות גבוהה ותיקון מהיר ואיכותי ותשלום של מחיר הגון עבור השירות. הלקוח תמיד ירצה להימנע מתיקון שאורך זמן רב או מגזל של כסף שלא לצורך. לכן, באתרנו תוכלו למצוא אינסטלטורים אמינים ומקצועיים שעברו בדיקות, לאינסטלטורים מומלצים לחצו פה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים