משאבת חום לבריכה – למה צריך את זה?

🥇 תיקון או החלפת דוד שמש 🥇 החלפת ברזים 🥇איתור נזילות במצלמה תרמית 🥇 הגברת לחץ מים 🥇תיקון נזילה באסלה🥇 החלפת צנרת מים 🥇פתיחת סתימות🥇

ציון אמינות יצאת צדיק:
5/5
הגעה מהירה לכל גוש דן
באישור משטרת ישראל
זמינות בכל יום ושעה
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל יום ושעה

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

בריכה בבית הפכה למוצר שלא נועד רק למי שיש לו הרבה כסף, כי אם לקבוצה גדולה של ישראלים שרוצים ליהנות מהאופציה לשים בריכה בבית. אגב, אנחנו לא מדברים רק על בריכות בנויות, היום קיימות אפשרויות לשים בריכות ניידות, עשויות חומרים שמחזיקים לאורך שנים. בריכה ביתית הפכה מוצר פופולארי גם משום שאפשר היום לרכוש בריכה כזו במחירים נוחים באופן יחסי, גם מגיפת הקורונה והסגרים שבאו בעקבותיה, השפיעו על משפחות ישראליות בכל רחבי הארץ והביאו אותן לרכוש בריכות פרטיות. 

אם אתם יוצאים לדרך ומעוניינים להתקין בריכה פרטית, אם אתם מזמינים אינסטלטור שיעזור לכם להתקין את הצינור שיאפשר למלא את הבריכה בקלות, כדאי לכם לחשוב על פיתרונות חימום איכותיים למים שיתנו לכם את האופציה ליהנות מהבריכה לאורך כל חודשי השנה. 

מה זו משאבת חום לבריכה 

משאבת חום לבריכה היא הדרך שלכם לשמור על הבריכה בטמפרטורת מים מתאימה לטעם שלכם לאורך כל השנה. משאבת חום היא למעשה הדרך המתקדמת ביותר לחמם בעזרתה מים, נכון להיום. המשאבה פועלת על ידי הזרמה של אוויר חם אל תוך המערכת והוצאה של אוויר קר אל מחוץ אליה. כך, הבריכה שומרת על טמפרטורה נעימה כל עוד המערכת עובדת. הטכנולוגיה פשוטה, נוחה לשימוש וחשוב להדגיש כי יש להתקין אותה בצורה נכונה כדי שתעבוד על הצד הטוב ביותר לאורך זמן. 

איפה החסרונות של משאבת חום ומה הפיתרון להן 

עד כאן תיארנו את הטכנולוגיה לבדה, אבל חשוב לזכור כי מדובר על טכנולוגיה שיש לה שני חסרונות בולטים:

  • משאבת חום צורכת חשמל ומכאן גם עולה כסף רב לאורך הזמן: המשאבה צריכה אנרגיה כדי לעבוד, שימוש בחשמל הוא דבר שעולה כסף וכך אתם עלולים לא לשים לב ולשלם הרבה מאוד על המערכת בהמשך. 
  • משאבת חום לבריכה היא מה שפעמים רבות שוכחים לכבות: אם אנחנו לא במודעות לכך אנחנו לא נזכור לכבות את המערכת. מה גם, שבדרך כלל אנחנו לא נמצאים בתוך הבריכה לאורך פרק זמן ממושך כמו בבית למשל, שם נשים לב האם האור בסלון דולק או לא, כשמדובר על משאבת חום לבריכה, אנחנו עלולים לשכוח להדליק אותה ולא ליהנות מהיתרונות שלה, עלולים לשכוח לכבות אותה מה שיעלה הרבה כסף. 

הפיתרון הוא שימוש במערכות סולאריות מתקדמות כדי להפעיל את המשאבה. 

טכנולוגיה של מערכת חימום סולארית כבר נמצאת בשימוש 

טכנולוגיה של התנעת משאבות חום באמצעות אנרגיה סולארית כבר נמצאת בשימוש ומדובר על המילה האחרונה בתחום. אנרגיה סולארית היא פיתרון נהדר מכמה בחינות. בראש ובראשונה מדובר על טכנולוגיה שמשתמשת באנרגיה ירוקה, קרני השמש, אותן אנחנו יכולים לצרוך בחינם בלי להזיק לעולם בו אנחנו חיים שסובל בשנים האחרונות מעליה ניכרת בטמפרטורות. 

מערכות חימום סולאריות אפקטיביות ויעילות גם משום שהשימוש בהן הוא חינם. כאמור, הקרניים של השמש עומדות לרשותינו תמיד, לא מדובר על מה שאנחנו צריכים לבקש עבורו אישור מיוחד. בדיוק בגלל זה. ככה אפשר ליהנות ממשאבת חום לבריכה, שתשמור על הטמפרטורה של המים, בלי לחשוש מכך שנשכח לכבות אותה או להדליק אותה בזמן. 

ראו גם: החלפת דוד שמש

אם אתם גם ככה מתקינים בריכה בחצר, עשו את העבודה עד הסוף 

התקנה של בריכה בחצר זה לא מה שעושים בכל יום. אם אתם כבר יוצאים לדרך ממילא, עשו את הדברים כמו שצריך וקראו לאיש מקצוע שיעזור לכם להתקין את המערכת הדרושה להתקנת הבריכה כמו גם משאבת חום המופעלת באמצעות אנרגיה סולארית.

זקוקים לאינסטלטור? חייגו:
077-8051102

אז מה למדנו בכתבה:

IGL אינסטלציה
IGL אינסטלציה

הסיפור שלנו מתחיל לפני 20 שנה כאשר יגאל אינסטלטור התחיל לבצע עבודות ושירותי אינסטלציה מכל התחומים, מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר ובתוך הצנרת, יש לנו ניסיון וותק מהטובים ביותר בכל השוק, טיפלנו באלפי קריאות של לקוחות לאורך השנים, צברנו מוניטין ומספר רב של לקוחות מרוצים.
אנו ב IGL עובדים אך ורק עם הציוד המתקדם ביתור בכדי לתת ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר. כאשר אינסטלטור מטעמינו מגיע לטפל לכם בתקלה, דעו שאתם בידיים טובות.

אנו מספקים שירות בתל אביב, ראשון לציון, חולון, רמת גן ובכלל בכל איזור גוש דן 24/7.

למקרה חירום ניתן להשיג אותנו במספר: 077-8051102

מאמרים

רוצים להישאר מעודכנים? אצלנו ב IGL אנחנו דואגים לכם לתוכן עדכני ורלוונטי, היכנסו למאמרים

בדיקת רטיבות מתחת לריצוף - תמונה ראשית
בדיקת רטיבות מתחת לריצוף

מהן הסיבות להיווצרות רטיבות מתחת לריצוף? רטיבות מתחת לריצוף יכולה לנבוע מגורמים שונים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. אחת הסיבות העיקריות היא נזילות מצנרת האינסטלציה. הנזילות

לקריאה >>
לשבור את הקיר
מה עושים עם סתימה קשוחה?

סתימה קשוחה בביוב יכולה להרגיש כמו קיר אטום. אתם מרגישים חסרי אונים, מוצפים בבעיה, וחוששים שתצטרכו לשבור את הקיר כדי לפתור אותה. אבל אל דאגה!

לקריאה >>
Google ג גוגל
4.7
מבוסס על 74 ביקורות
×
זקוקים לשירותי אינסטלציה מתקדמים?
הגעה מהירה לכל גוש דן
זמינות בכל שעה

לקוחות מספרים